Miten pelastan Birkin Helvetinkuilusta?
Ronja Ryövärintytär-peli
16
1922
Vastaukset
- Nimetön
Köydellä voit vetää hänet ylös. Sinun täytyy kuitenkin mennä itse ensin sen reunalla olevan kiven taakse, ennen kuin voit heittää köyden pään Birkille.
- 16v Ronjaa pelaava tyttö ^^
mene seisomaan kiventaakse ja käytä köyttä :)
- osaamaton(ko?)
miten ronja saa soihdun sinne kellariin? en keksi miten se tehdään O.O
- KAL-kal
kun tulet sinne kellari luukulle niin siellä pöydällä on soihtu mutta jos tarkoitit valoa niin en tiedä
- Ronja ryävärlikka
Miten miten miten sinne kellariin saa valoa? ja miten läpästä hiihto? Mää tyksin siit männiäisjutusta mis niit pitää heitellä kivillä.
- KAL-kal
miten sinne kellariin saa valoa? onko kukaan keksinyt sitä?
- KAL-kal
no eikö kukaan ole keksinyt miten sinne kellariin saa valoa?
- KAL-kal
no jos joku tietää miten sinne kellariin saa valoa niin kertoo mulle
- KAL-kal
eikö kukaan enään pelaa Ronja Ryövärintytärtä siis vastaus ei tule miten sinne kellariin saa valoa jos kukaan ei ole pelaa sitä :(
- KAL-kal
miksi kukaan ei vastaa siihen että miten sinne kellariin saa valoa oon kysynyt monta kertaa eikä vastaa
- WinterGirl99
Mä saan kellariin valoa ottamalla pöydältä soihdun ja sen jälkeen käyttämällä sitä heti alussa pöydällä ollutta kipinäkiveä (kivi ja piikivi piti siis yhdistää, että sen sai.)
Olen pelannut joskus läpi, mutta meillä on nyt uusi kone ja jouduin aloittamaan alusta, enkä saa Birkiä ylös Helvetinkuilusta.. (Argh!)- WinterGirl99
Muuten, tarkoitatteko köydellä Loviisan antamaa nahkahihnaa?
Miten saa kellarin valoo? Ja miten saa sen soihdun ku en löydä sitä soihtuu kellari huoneesta mistää. Ja mistä löytää niille hevosille ruuat? Ja mitä niille hevosille pitää tehä? Jos joku vastais nii kiitän.
- juuuuupasenjuu
Soihtu oli muistaakseni siinä huoneessa mistä pääsee kellariinki, se oli siinä uunin reunalla...ehkä. Hevosille löysi kai ruuat kellarista, mutta en mene takuuseen kun viime pelikerrasta kumminkin aikaa :D
- Mila_*
Saako tätä peliä enää mistään? Pelasin monta vuotta sitten, ja kovasti haluisin uudestaankin :D
- hei olisko
olisko kellään mitää lataus linkki peliin kun ei jaksais lähtee parkaanoo asti hakee lainaa sitä pelii :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103