Miten saan otettua tällä kameralla tarkkoja lähikuvia? Tai siis, kun asetukset on varmaan päin persettä. Millaiset asetukset lähikuviin? En ymmärrä mitään kameroista.. :/
Miksi tarkennus on niin vaikeaa? En osaa varmaan yksinkertaisesti. En tiedä miten se tehdään, mutta yleensä olen painanut laukaisinta kevyesti ettei se mene pohjaan. Joskus silloin tulee tarkkaa, mutta yleensä saa rämplätä tuhat vuotta, ja kuva vain sumenee eikä sitä saa tuhanteen vuoteen takaisin.
Kuinka saisin kameralla esim. pisarakuvia? Mitkä asetukset?
Ennen kuin otan kuvan, kuva on hyvän värinen. Mutta kun olen ottanut kuvan, se muuttuu hieman kellertävämmäksi.
Mju 600. Vaikeaa.
jklghkghkm
3
609
Vastaukset
- jklghkghkm
*Reducing Blur
*Ja jos laitan salaman, siitä Tulee liian valoisa. - jklghkghkm
Niin.
- itsellä mju 700...
ja siinä ainaki on sellanen lähikuvaus ominaisuus...sellanen makro painike juttu...se on sellanen kukan kuva siinä valikossa´ja sen kans tulee kyllä ihan hyviä lähikuvia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899