Swenorin perinteisen rullat

Kesähiihtäjä

Mitä mieltä olette Swenorin perinteisen rullista ? Minkä takia ne ovat niin kalliit ? Lähtöhinta 419 euroa... Ovatko ne niin hyvät verrattuna esim Marwen vastaaviin ? Käyttäjäkokemuksia eri merkeistä ? Hiihdän Marwen rullilla luisteluhiihtoa, mutta nyt aion hankkia perinteisen rullat.

4

909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jts

ihan hyvä suksi..mutta toi hinta tuntuu aika kovalta!
      ootko aatellu skiskett italiaano rolleria..on kokemusta..ja jos tilaat netistä classic-mallin hintakaan ei ole kohtuuton.
      www.skiskett.com

• sweenorit..

hyvät rullikset, mutta pyydä joltain kokeiltavaksi vaikka marven suksii.Makuasia mikä niistä on paras.

• riina-liina

Itse pidän Swenoreista todella paljon. Varman ja suuntavakaat sukset. Ärsyttää Marweilla se kokoaikanen "tepsuttaminen" eli suksien suunnassa pitäminen. Lisäksi Swenorit ovat osoittautuneet todella pitkäikäisiksi.
      Leveäpyöräiset melko nopeat Swenorit ovat ihanteelliset hiekka- tai kivituhkapohjalla. Marweilla meno huomattavasti hankalampaa. Itse pidän kyseisetä alustasta, koska sauvoilla saa varmemman pidon ja potkunkin ajoitus tuntuu onnistuvan paremmin pehmeällä ja hitaammalla alustalla.
      Startin leveäpyöräiset perinteisen rullasukset myös ihan hyvät, mutta pari kertaa on irronnut pyörä kesken lennkin.

• Kesähiihtäjä

Eli siis Svenorrit kannattais hankkia ? Muuten se Marwen suunnassa pitämisen vaikeus voi johtua pyörän "puoltamisesta". Eli siis pyörää pitäisi säätää vastakkaiseen suuntaan kuin puoltaa. Itse jouduin tekemään sen heti uutena Marwen luistelusuksiin... Missä muuten hiihdätte rullasuksilla ? Kertokaa hyvistä reiteistä ? Missä tuollaisia hiekka- ja kivituhkapohjaisia reitttejä on ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe