Mistä töitä kokkolassa

työtön________

Mistä töitä kokkolassa? Tuntuu että kokkola on kokonaan siina ettei uusia palkata. Aina vain otetaan työharjoitteluun ja suhteella joka paikkaan. Kai joutuu muuttamaan muualle. Mistä kannattaisi etsiä töitä?

31

4825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karu totuus..

Kokkolassa pelataan täysin suhteilla! On aina pelattu ja tullaan pelaamaan!
      Siksipäs siellä ei moni nuorista enään viihdykkään vaan muuttavat töiden perässä johonkin muualle, ja suosittelen sitä itsekkin.

Puhelinmyyjiä kyllä kaivataan usein mitä olen seurannut...(onko se työ?)

• et sillee

Käyppä kysymässä vaikka varamiespalvelusta äläkä rupee nirsoileen työtarjouksista, kyllä töitä tekevälle löytyy.

• pyllystä
        et sillee kirjoitti:

Käyppä kysymässä vaikka varamiespalvelusta äläkä rupee nirsoileen työtarjouksista, kyllä töitä tekevälle löytyy.

.........

• Työtä se on sekin
        pyllystä kirjoitti:

.........

Käsittääkseni oli kyse siitä onko töitä, ei siitä onko ne pyllystä tai ei

• omalla ajalla
        Työtä se on sekin kirjoitti:

Käsittääkseni oli kyse siitä onko töitä, ei siitä onko ne pyllystä tai ei

ja on lähdettävä siltä istumalta.Elellä päivä kerrallaan.On se niin ihanaa kun ei voi suunnitella mitään eteenpäin.Lomia ei ole.Syö miestä.

• Pätkä ja pekka
        omalla ajalla kirjoitti:

ja on lähdettävä siltä istumalta.Elellä päivä kerrallaan.On se niin ihanaa kun ei voi suunnitella mitään eteenpäin.Lomia ei ole.Syö miestä.

Alunperin aihe oli onko töitä vai ei, ei se onko pätkätyöt pyllystä tai kuinka ihania tai paskamaisia ne on.

• harvinaisen selvä
        Pätkä ja pekka kirjoitti:

Alunperin aihe oli onko töitä vai ei, ei se onko pätkätyöt pyllystä tai kuinka ihania tai paskamaisia ne on.

Jää odottamaan vastausta viisaammilta.

• mattipekka.
        Pätkä ja pekka kirjoitti:

No mutta, samalla logiikalla voi lähteä tekemään vapaaehtoistyötä, jos pelkkä palkka on sivutekijä :) Mmm... Kelpais varmaan sullekin? Ja toisin kuin siinä nälkäpalkalla töitä teettävässä firmassa, kukaan ei pääse elämään siitä sun työpanoksesta. Kätevää.

• ...ö

Töitä löytää aina ja mistä vain jos vain viitsii hakea eikä ole ronkeli töiden suhteen..töihin otetaan kyllä.minä kiersin kaikki mahdolliset paikat ja sieltä mistä ensimmäisenä sanottiin kyllä ,jäin.

• töitä

En ole onnistunut tuossa, aina on sanottu: ei tarvetta.

Aivan varmasti olisin hyvä työntekijä, yhdessä se myönnettiin, mutta sanottiin, että on ajateltu nuorempaa!

• kyllä

Pelkästään työvoimatoimiston sivuilla löytyy reilut 60 avointa työpaikkaa Kokkolassa... Töitä löytyy jos on valmis ottamaan niitä vastaan.

• (o-o)

Esim: Rasvamontusta lekuriksi :) jne...

Järkikäteen ei kaikki sovi kaikille , vaikka avoimia paikkoja onkin.

Ps: on allergioita esteenä jne...

• paljon siitä

oletko mies vai nainen ja minkälaisia hommia olet tehnyt aikasemmin. Tiedän eräänkin metallifirman joka on etsinyt työvoimaa ties kuinka kauan, eikä ole löytynyt.

• työtä etsivä

Olen huomannut et töitä on paljon miehille. Sellaisia minne otetaan vain miehiä. kokkolassa ei ole paljon töitä naisille. En ainakaan minä ole saanut ja olen ollut työttömänä melkein vuoden. Mistä kannattaa etsiä töitä? Laittakaa linkkejä?

• osaamis
        työtä etsivä kirjoitti:

Olen huomannut et töitä on paljon miehille. Sellaisia minne otetaan vain miehiä. kokkolassa ei ole paljon töitä naisille. En ainakaan minä ole saanut ja olen ollut työttömänä melkein vuoden. Mistä kannattaa etsiä töitä? Laittakaa linkkejä?

alueesi niin tietää laittaa oikeita linkkejä.

• tytö hakeva
        osaamis kirjoitti:

alueesi niin tietää laittaa oikeita linkkejä.

alue on kokkola. Tämähän keskustelu on kokkola keskustelu

• Löytyis

Mutta siihen firmaan ei kukaan enää haluu mennä, vaihtuvuus ollut melko kovaa.
        Palkka suolesta.
        Metalliammattilainen saa parempia töitä, ei tarvi halpapalkalla olla perhefirmassa kuuntelemassa huutoa ja haukkumista.

• Ihmettele
        tytö hakeva kirjoitti:

alue on kokkola. Tämähän keskustelu on kokkola keskustelu

Ettei töitä irtoa.
        Ensimmäinen perusasia, luetun ymmärtäminen.

• suuresti
        Löytyis kirjoitti:

Palkka suolesta.
        Metalliammattilainen saa parempia töitä, ei tarvi halpapalkalla olla perhefirmassa kuuntelemassa huutoa ja haukkumista.

mistä tiedät, mitä metallialanfirmaa tarkoitan.Tämän alan firmoja on monenlaisia, joten voitko täsmentää ketä tarkoitat, että meikeläinenkin tietäisi.

• Arvasin heti mitä tarkotat
        Löytyis kirjoitti:

Palkka suolesta.

Joo, sinnehän pääsis vaikkei mitään osaa ja mitäänosaamattomia paljon joutuvat ottamaanki kunnon duunareita jotka etsii samalla töitä muualta.
        Pari tuttuu ollu siellä ja samaa sanonut kun sää ja sitä että puhuvat kokoajan työntekijöistä seläntakana paskaa.

• Tuleva työtön

Jos ei ole vähintään 3-vuoden työkokemusta vastaavista töistä niin ei töitä saa.

Vastavalmistuneen on turha odottaa saavansa töitä. Työhön perehdytys on ilmeisesti täysin paska kokkolalaisfirmoissa tai ne ei tiedä mitä tekemään ne uuden tyypin palkkaavat, kun ei ketään uskalleta palkata ilman älytöntä työkokemusta.

Helsinkiin vaan kun saa takuuvuokra-rahat kokoon.

• Höpö sulle.

Valmistuin, sain heti töitä, ja olen vaihtanut paikkaakin jo 3 kertaa sen jälkeen 3 v. aikana.
        Se on itsestä kii.

• Itsestä kiinni

Puoli vuotta hain mitä tahansa työtä Kokkolasta ja sitten tärppäsi. Kerralla kokopäivätyö, jossa viihdyn. Kokemusta alalta ei ollut eikä ollut muuten alan tutkintoakaan, mutta sitä sivuavaa koulutusta kyllä.
        Totta kyllä, että paikan löytäminen oli vaikeaa, vaikka olin valmis ottamaan mitä tahansa työtä, kunhan töihin pääsee. Mutta lopulta onnistui ja se oli omasta sitkeästä yrittämisestä ja positiivisesta asenteesta kiinni.

• kokemusta löytyy

enpä lähtis töiden takia Stadiin.
        Siellä jos/kun töitä löydät niin maksat kovan hinnan matkoista ja se aikataulu on niin tuhannen kiireistä...ei kauaa sitä menoa jaksa. Ehkä alkuun se on mahtavaa mutta moni tulee maitojunalla takas ku ei polla kestä sitä menoa...

• Anonyymi
        Höpö sulle. kirjoitti:

Valmistuin, sain heti töitä, ja olen vaihtanut paikkaakin jo 3 kertaa sen jälkeen 3 v. aikana.
        Se on itsestä kii.

Jos olet työtön minulla on sinulle kokopäivätyö : laitapa tähän minkälaista työtä haet ja ikä onko koulutusta jos ei ole me opetamme sinua

• venheentekijöitä

tarvitaan tai osaavaan bellatiimiin

• Älä usko!

yrittää verkostomarkkinointia...

Sehän on sitä hommaa jossa rahaa tulee ja ensimmäisen miljoonan saa kasaan kahdessa vuodessa.

• gybnhyu

vapaaehtoistyötä on

• Anonyymi

Kyllä töitä on

• Anonyymi

Sinne minne sun sukulaiset

• Anonyymi

Töitä paljon tarjoalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe