Olemme olleet poikaystäväni kanssa yhdessä jo pitkän ajan.Edelleenkin rakastan häntä. Mutta ongelmia on esiintynyt rakastelun aikana. Haluan häntä kovasti,mutta en vaan kostu. Mikähän voisi olla syy? Olemme keskustelleet hänen kanssaan aiheesta ja hän sanoo että syy ei ole minun,mutta niin vaan tuntuu..Mistähän se voisi johtua ja oisiko siihen apua? Kiitos vastanneille!
kuivahko
2
370
Vastaukset
- Misa
tiedän, miten kurjalta tuntuva asia tuo on. Minulla on sama ilmiö, ollut oikeastaan aina. Uudessa suhteessa kaikki toimii hienosti, mutta sitten alkaa jossain vaiheessa se hiipuminen ja värkit ei tule mukaan, vaikka mieli olisi millainen.
Ja hyviä neuvoja satelee gynellä yms., esileikin tärkeydestä etc. Vaan kun se ei asiaa helpota. Ja olisi niin tärkeää omalle itselle kun se halu toimisi kuten sen kuuluu.
Mistä johtuu? Minusta, niin minäkin ajattelen. Liukuvoiteet on keksitty, mutta se EI ole sama asia. - Luimu
Mulla on sama ongelma, halut on suuret, mutta kroppa ei oikein ole mukana vaikka miten lämmittelis.. Olen tullut siihen tulokseen, että minun kohdallani ehkäisypillerit aiheuttavat tämän kuivuuden, koska ilman pillereitä kostun ihan jo alkumetreillä.. ;)
Jos siis syöt pillereitä tai käytät muuta hormonaalista ehkäisyä, niin lopeta niiden käyttö muutamaksi kuukaudeksi ja seuraa tilannetta. Poikaystäväsi varmasti ymmärtää, että silloin täytyy suojaksi valita kondomi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864