mua nolottaa ihan sairaasti..juttelin mesessä yhelle pojalle tosi tyhmästä jutusta,ja se lähetti vaan "Aha..?" ihan niinkuin se ajattelis että "vitsi mikä friikki,ei vois vähempää kiinnostaa"..Ja joudun näkeen sen vielä huomenna koulussa :( NOLOA!varmana naureskelee mun jutuille vieläkin ilkeesti. :
NOLOA!! :P
10
1576
Vastaukset
- only-me
...kuittaa koko juttu sanomalla, että sun tyhmä serkku oli kylässä ja se selitti jotain ku sä olit juttelemassa äitis kanssa.
Tai sitten olet vaan niinkun mitään ei olisi tapahtunut.- MITÄ MÄ OIKEIN AJATTELIN!:P
Noin meinasinkin tehdä,ikävää vaan että suljin nolona mesen,ja tuntuu muutenkin ettei menis läpi xD Nimittäin web kamera oli päällä :S koko mokailuni on siis kind of peruuttamaton xD
- been there done that
nii vaikeelta ku se just nyt kuulostaakii, yritä vaa unohtaa koko juttu :D oo niiku et olis mitää sanonukaa. jos se kuittaa sun jutut sanomalla "aha", tee sä samoin ;) mulle on monta kertaa käyny noin, et selitän jotai ihme juttua ja vastaus on "aha". ei voi mitää x)
- asia
on käyny mullekkin monta kertaa. :P Oon niinku mitää ei ois tapahtunu tai si vaa nauran jos se sanoo siitä jottai. xP
- -----
Mitäs ihmeellistä tuossa on? Jos se ei vaan keksiny nopsasti mitään sanottava tai jotain sellaista. Mitään vakavaa se tuskin on kun olet sentään vielä hengissä.
- juttu,
Oi voi kuin monet kerrat mullekki on käyny noin. :P
Mutta selvitty on ja niin selviit sinäki. - ....
vielä nolompaa on se, että on menny alkoholipitoisessa vaiheessa selittämään jollekin pojalle jotain ja seuraavana päivänä näkee sen koulussa. mutta niin kuin muut jo sanoivat, unohda koko juttu.
- ....
vielä nolompaa on se, että menee selittämään humalassa jollekin pojalle jotain ja näkee sitä sitten koulussa. unohda koko juttu! :)
- VAiik
MUlle kävi silleen et kaveri oli meil ja se meni selittää yhelle tyypikke jotai paskaa...et rakastan sitä tulen palavasti ym ja sit kaikkee että yhtäkkii inhoon sitä yms. sitte mä yritin selittää ni se ei uskonu...voi että ärsytti..
- NOLOA
jos toi on sun mielestä noloo nii ootas ku tapaat mut.. mä höpötän mesessä suoraan sanoen niin hörhöö settii et kaikki luulee et mä oon aineis tai jtn... enkä ees pidä sitä nolona meinaa jos mä jäisin aatteleen et kaiikki muut pitää mua friikkinä niin enhä mä uskaltais astua ees ulos ovesta..:D:D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328