1. paljonko saat palkkaa kesäsijaisuudesta kuukaudessa?
2. oletko opiskelija vai jo valmistunut?
3. mitä sijaisuutta teet?
1. itse saan 1622€/kk
2. olen 3. vuoden sairaanhoitajaopiskelija
3. teen sairaanhoitajan sijaisuutta
kesäsijaiset
11
1433
Vastaukset
- kysymyksiin
1. n.1600e/kk
2.Lähihoitaja opiskelija. (Viimenen vuosi)
3.lähihoitajan sijaisuus.- mimmu
Tässähän alkaa näyttämään että opiskelijat tienaa melkein saman verran kuin meikäläinen joka on tehnyt vuosia töitä erikoissairaanhoidossa...
Jokapäiväisen työni lisäksi minulla on kolme eri vastuualuetta työpaikallani joista yksi on erityisen vaativa.
Siis eihän tää palkkakysymys ole teidän kesäsijaisten vika ollenkaan, hienoa että tienaatte ihan kunnolla! Ihmetyttää vaan... - ....
mimmu kirjoitti:
Tässähän alkaa näyttämään että opiskelijat tienaa melkein saman verran kuin meikäläinen joka on tehnyt vuosia töitä erikoissairaanhoidossa...
Jokapäiväisen työni lisäksi minulla on kolme eri vastuualuetta työpaikallani joista yksi on erityisen vaativa.
Siis eihän tää palkkakysymys ole teidän kesäsijaisten vika ollenkaan, hienoa että tienaatte ihan kunnolla! Ihmetyttää vaan...jos olet vuosia jo tehnyt töitä, niin sinähän saat kuitenkin ikälisiä ym. Opiskelijoille tulee vain vuorotyölisät...Joten lopulta tienaat kuukaudessa paremmin kun opiskelijat!
- mimmu
.... kirjoitti:
jos olet vuosia jo tehnyt töitä, niin sinähän saat kuitenkin ikälisiä ym. Opiskelijoille tulee vain vuorotyölisät...Joten lopulta tienaat kuukaudessa paremmin kun opiskelijat!
No tietysti tienaan paremmin kuin opiskelijat, mutta ihmettelinpä vain kuinka lähellä ollaan toisiamme palkoissa.
Näin sitä arvostetaan oman alan asiantuntemusta... Väitän kuitenkin omaavaani laajemman ammattiosaamisen kuin opiskelija, ihan vuosien työn tuloksena. Musta tuntuu aika hullulta että esim. meillä "vakikalustolla" on joskus jopa huonompi palkka kuin meille tulevilla vastavalmistuneilla hoitajilla, joita myö vanhat tantat sitten perehdytämme...Asetelma tuntuu jotenkin omituiselta.
Sijaiset pystyy tässä hoitajatilanteessa hinnoittelemaan tietysti itsensä ja meidän vakkareiden palkat junnaa jossain aataminajoilla..Onko se muka oikein? - ....
mimmu kirjoitti:
No tietysti tienaan paremmin kuin opiskelijat, mutta ihmettelinpä vain kuinka lähellä ollaan toisiamme palkoissa.
Näin sitä arvostetaan oman alan asiantuntemusta... Väitän kuitenkin omaavaani laajemman ammattiosaamisen kuin opiskelija, ihan vuosien työn tuloksena. Musta tuntuu aika hullulta että esim. meillä "vakikalustolla" on joskus jopa huonompi palkka kuin meille tulevilla vastavalmistuneilla hoitajilla, joita myö vanhat tantat sitten perehdytämme...Asetelma tuntuu jotenkin omituiselta.
Sijaiset pystyy tässä hoitajatilanteessa hinnoittelemaan tietysti itsensä ja meidän vakkareiden palkat junnaa jossain aataminajoilla..Onko se muka oikein?luulis että kaiken järjen mukaan aina kokeneemmilla ja vanhemmilla hoitajilla ois parempi palkka, mut tää nykyajan palkkaus tuntuu tosiaan olevan aika paljon itse työntekijästä ja naamakertoimesta kiinni. Surullista, mutta totta!
- luottamusmieheen
.... kirjoitti:
luulis että kaiken järjen mukaan aina kokeneemmilla ja vanhemmilla hoitajilla ois parempi palkka, mut tää nykyajan palkkaus tuntuu tosiaan olevan aika paljon itse työntekijästä ja naamakertoimesta kiinni. Surullista, mutta totta!
Ottakaa vakkarityöntekijät yhteys työpaikkanne luottamusmieheen ja lähtekää yhtenä rintamana neuvottelemaan työnantajan kanssa isommasta palkasta.
- kille
Saat aika huonosti palkkaa. Toi olis lähihoitajan palkka. Ite oon kesätöissä sh:n sijaisena. Koulua takana 2,5 v, jäljellä 1 v. Saan ~1790 euroa/kk tietty lisät. Tässä on jo mukana epäpätevyys alennus, muuten palkka olis isompi. Mut riippuuhan tietty missä kaupungissa ja paikassa on...
- Vaf
Kauheita summia te saatte! Mä saan maksimissaan 1400e/kk lastensuojelutyöstä :/
- 1. vuoden sh-opisk
1) Saan 1635 e/kk
2) Olen 1. vuoden sairaanhoitaja opiskelija, jäljellä 2,5 vuotta
3) Teen perushoitajan viran sijaisuutta
Tuloni todellisuudessa ylittävät kuitenkin tuon sopimuksessa mainitun 1635 euroa, koska teen töitä jatkuvasti 6 päivänä viikossa ja muutenkin ylitöitä (en siis ole vain yhden ihmisen sijainen). Mutta kuukausipalkka on laskettu tuntimäärällä 37,5h/vko ja ilman lisiä. Tosin minulta myös vähennetään 5% palkasta epäpätevyyden vuoksi. - mary
1. 1644e lisät n.200€/kk
2. valmis lähihoitaja
3. mielisairaanhoitajan sijainen - kesäpalkka
1. 1772 € / kk lisät :) Ja tuosta on jo vähennetty - 5%
2. Sosionomiopiskelija olen, 3,5 vuoden opinnoista vuosi jäljellä.
3. lastenkodin ohjaajan sijaisuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783