USA

au pairiksi?

Heippa! Lueskelin täällä noita juttuja ja huomasin, että täällä on hirveästi sellaisia jotka asuu usassa, eli teiltä haluaisin kysellä. Minne päin usaa kannattaa au pairiksi lähteä? vuoden päätteeks saa kuukauden matkustella ja silloin olis tarkotus kierrellä ympäri maata, mutta sen vuoden perheessä haluisin asua jossain luonnonkatastrofeilta turvallisessa paikassa ja mielellään semmoisessa espoon kokoisessa kaupungissa, suht lähellä suur kaupunkia. Eli löytyykö vinkkejä ja sit jos viitsitte perustella kans, olis kiva. Oon vasta harkinta vaihees ja paljon vaihtoehtoja auki. Englannissa olen aiemmin ollut au pairina turun kokosessa kaupungissa ja tykkäsin hirveesti. Kaikki vastailemaan:)

8

847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielummin...

      au pairien omalta palstalta: tyopaikat-au pair...

      en tieda oletko jo kirjoittanut sinne, mutta saat varmaan paremmin vastauksia.

      • jo..

        kysyin jo ja au pairit jotka vain vuoden siellä asuvat eivät tunne usaa laajemmassa mittakaavassa...


    • katsomassa

      suominaisten sivuja vaikkapa Dallasin alueella.
      Itse asuin siellä aikanani ja siellä on valtavasti suomalaisia perheitä jotka etsivät jatkuvasti suomalaista hoitajaa lapsilleen.

    • eya

      Mites olisi New Jersey? On n. tunnin kätevän junamatkan päässä New Yorkista, sillä alueella ei ole maanjäristyksiä eikä paljon taifuuneja. Tony Soprano voi tulla tosin vastaan (Sopranosit kuvataan New Jerseyssä).

      • ...

        Asutko itse new jerseyssä? Millaista on asua? Mitä kannattaa tehdä ja nähdä? Hintatasoa esim Nykkiin? Kaikki mitä keksit kertoa kiinnostaa. On kuitenkin niin eri asi, etsiä netistä tietoa kun lukea jonkun suomalaisen kokemuksista:)


    • ...

      Usa on kyllä todella iso paikka kokonaan ja luonnokatastrofeja on kaikkialla

      • hurrikaaneja

        On taas ennustettu tulevan ennatysmaara ja erikoisesti Itarannikolle. Tavallisetkin myrskyt ovat taalla toista luokkaa kuin Suomessa.
        Keskilannessa on tornaadoja, Kaliforniasssa maanjaristyksia ja liejuvyoryja.
        New Madrid Fault on keskilannessa ja voi tarahtaa milloin tahansa.
        Kun viela lisaa West Nile-viruksen ja Lyme-taudin, rupesin jo ihmettelemaan miten olen taalla sailynyt hengissa nainkin kauan!


      • no...
        hurrikaaneja kirjoitti:

        On taas ennustettu tulevan ennatysmaara ja erikoisesti Itarannikolle. Tavallisetkin myrskyt ovat taalla toista luokkaa kuin Suomessa.
        Keskilannessa on tornaadoja, Kaliforniasssa maanjaristyksia ja liejuvyoryja.
        New Madrid Fault on keskilannessa ja voi tarahtaa milloin tahansa.
        Kun viela lisaa West Nile-viruksen ja Lyme-taudin, rupesin jo ihmettelemaan miten olen taalla sailynyt hengissa nainkin kauan!

        ihan miten vaan. En ehkä ihan tuota kysymykselläni tarkoittanut. Tarkoitin suurempia luonnonkatastrofeja kuten maanjäristyksiä ja tornadoja. Eikä niitä nyt yhtä tasapuolisesti ole kaikkialla. Ja pääpointti oli se että missä on kiva asua, monipuolista tekemistä jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe