Hei K@y!!!
Haluaisin tietää mistä olet ostanut sen kannettavan tietokoneen, paljonko maksoi ja minkä merkkinen...itse olen ajatellu hp:n konetta...ja jos jotenkin voisit/yrittäisit katsoa paljonko siinä on muistia tai käskisit vanhempasi vaikka katsoa niin olisin kiitollinen! :)
K@y??
6
314
Vastaukset
- sillä
tietokoneen merkillä ole mitään väliä jos vaan tarvittavat osat löytyy..meillä on hp, pari vuotta vanha, maksoin reippaan tonnin ja hyvin toimii..käyttiksenä winxp home, muistia 512mt, kiintolevy 30gt, näytönohjain integroitu Radeon IGP 345M. nykyään kannettavat vielä halvempia kuin silloin kun tän hankin. mutta sims2 toimii suht hyvin. vastasin nyt, vaikken k@y olekaan. :)
- K@y
Anteeksi, että kesti, en käynyt täällä heti aamusta ^^ Löysin kyllä hp:n sivuilta jutun tästä, tämä on Hp Pavilion zv6000, osoite tässä: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/fi/fi/ho/WF10a/22095-315715-1301501-1301501-1301501-12150524.html?jumpid=reg_R1002_FIFI
Valitettavasti tämän mallin valmistus on jo lopetettu, joten en nyt enempiä tietoja katsele sen takia :(
...Ja tuosta muistista, osaisin varmaan katsoa itsekkin ;)- K@y
Niin sitäpä vain, että jos kaikesta huolimatta nämä haluaisit tietää; Koneeni maksoi virustorjuntoineen n. 1300 e ja merkiltään se on HP.
- GlitterRose
K@y kirjoitti:
Niin sitäpä vain, että jos kaikesta huolimatta nämä haluaisit tietää; Koneeni maksoi virustorjuntoineen n. 1300 e ja merkiltään se on HP.
Toimiiko sulla sims 2 hyvin kun mulla kaatuilee.. :( Onkohan sulla sama näytönohjain? ATI Xpress 200?
- K@y
GlitterRose kirjoitti:
Toimiiko sulla sims 2 hyvin kun mulla kaatuilee.. :( Onkohan sulla sama näytönohjain? ATI Xpress 200?
Hei! ^^
Hmm, en tarkalleen tiedä tuosta näytönohjaimesta enkä jaksaisi ruveta nyt ainakaan penkomaan. Pitäisi nimittäin lukea vielä yksiin biologian kokeisiin aika mukavasti ^^' Minulla toimii yleensä moitteettomasti. Voin kyllä tuon näytönohjaimen joskus tarkistaa :) - GlitterRose
K@y kirjoitti:
Hei! ^^
Hmm, en tarkalleen tiedä tuosta näytönohjaimesta enkä jaksaisi ruveta nyt ainakaan penkomaan. Pitäisi nimittäin lukea vielä yksiin biologian kokeisiin aika mukavasti ^^' Minulla toimii yleensä moitteettomasti. Voin kyllä tuon näytönohjaimen joskus tarkistaa :)Mulla tulee sininen ruutu ja siinä välkkyy valkoisia viivoja ja pakko laittaa kone kiinni :'(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958