sovituskoppi

shcool girl

Oli kaunis kevät päivä kun päätimme parhaan ystäväni kanssa lähteä ostoksille... olimme menossa ostamaan kesäksi uusia pikku bigineitä.

Menimme monia kauppoja läpi kunnes löysimme upeat biginit. meni muutama minuutti kun sovitus koppijoonoon tuli todella seksikäs uros joka oli minua ehkä 10 vuotta vanhempi.

yritin saadan mieheen katsekontaktia... ja lopula sainkin. kun vihdoin pääsin sovituskoppiin ei jonnossa enää ollut kun me kaksai minä ja seksikäs uros. jenni oli eli mun ystävä oli jo katselemassa muita kuteita.

menin persettä heilutellen koppiin ja vinkkasin miehelle että mun kanssa mahtuisi samaan koppiin jos vaan on halua tulla.ja mies tuli kuin tulikin perässäni. tunsin jo kuinka aivan posliini pilluni oli aivan märkä.

kopin ovet olivat onnekksi lukolliset joten sain laitettua oven lukkoon joten kukaan ei vois häiritä meitä. tuupasin miehen peilä vasten ja lähestyin häntä kiimaisesti... huomasin kuinka hanen kalunsa nousi. mies otti minusta vahvan otteen ja suuteli minua kiihkeästi olalle.kuiskasin miehen koravaan että "en halua mitään sievää seksiä vaan kunnon meinikiä"

rupesimme molemmat riisumaan toisiamme raivokkaasti.kun sitten ei päällä ollut enää muuta kuin alusvatteet hivutti mies mun stringit sivuun ja rupesi sormettamaan muo oikeen kunnolla kuulin vain kuinka hänen sormensa litisivät märässä pimpassani.

nyt tuli mun vuoro otin kalun kauniist käteeni ja rupesin runkkamaan sitä kändessäni. ei mennyt enää kauaakaan ku kova kalu oli jo syvällä sisässäni. mies nai minulta melkeen hengen pois... olin aivan ekstaasissa! voihkin ja inisin niin että koko kauppa keskus kuuli. mies työnsi syvälle ja lujaa suoraan mun kuumaan onkeloon... aahhh mies huudahti ja sanoi "nyt se tulee" mies laukesi suoraan sisääni... oooh miten ihanalta se tuntui! panon jälkeen nuolin miehen kalun puhtaaksi ja poistuimme molemmat paikata kun mitään ei olisikaan tapahtunut. mutta kivaa se oli. :)


toivottavasti joku voi kommetoida tätä tarinaa sillä tämä on ensimmäinen tarinani :)

8

15763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyynnöstä

      "toivottavasti joku voi kommetoida tätä tarinaa sillä tämä on ensimmäinen tarinani"

      Kommentoidaan toki.

      Älä kirjoita jatkossa. Äidinkielen taitosi on suorastaan luokatonta. Isot alkukirjaimet loistavat poissaolollaan kertoen joko tietämättömyydestäsi tai viitseliäisyyden puutteestasi - tai sitten molemmista. Jopa nimimerkkisi on väärin kirjoitettu.

      Tarinasi sisältö on todellista tusinakamaa - vieläpä huonoa sellaista.

    • Marzzello

      ... H-I-R-V-E-E-T-Ä PASKAA!!!! Sori vaan, "Bigini"...., mutta äläpä vaivaudu enää raapustamaan tänne yhtäään mitään, kiitosh!!!

    • onnea

      Luin jopa kaks ekaa riviä, joten ONNITTELEN! Huonoin tarina mitä olen koskaan nähnyt.

      • ...

        Äidinkieli todellakin surkeaa! Raivostuttavaa lukea tollasta tekstiä... Anteeksi nyt minunkin puolesta, mutta ei iske...


    • peestä !

      unohda kirjalliset tuotokset

    • hah!

      No joo.. mitä tähän sanomaan. HIEMAN ristiriitainen tarina. "Koko kauppa keskus kuuli" ja silti lähditte pois "ku mitää ei olis tapahtunutkaan"... Suomessa täytyy olla todella tyhmiä ihmisiä.

    • Lukija..........

      Kommentoin pyynnöstäsi.

      Kirjoittamisen tekniikka ei ole vielä hallussasi.
      Kirjoitusvirheitä oli useita.
      Kannattaa harjoitella lisää ja erityisesti kannattaisi oikolukea tuotettu teksti ja korjata virheet, ennenkuin julkaisee tarinan.

      Tarinan sisältö oli aika heppoinen.
      Juoni ei ollut looginen.

      Jatka kuitenkin kirjoittamista, sillä se on ihan hyvä harrastus.

      • Nimetön

        "Jatka kuitenkin kirjoittamista, sillä se on ihan hyvä harrastus."

        Jep, jatka kirjoittamista, mutta voisit harkita kannattaako jokaista tuotosta pistää muiden luettavaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe