Noniin kaikki klaani-spämmijät: Älkää tehkö enempää klaaneja, k? Niitä on liikaa, suurin osa kuollut, joissain jopa 10 jäsentä jotka "melkein" saavat fullit joka reissulla...sitten scämmerit ja sen semmoset ipanat: Miksi scämmitte? Eikö ole varaa omiin tavaroihin tms.? Oikeasti, kukaan ei enää mene näihin kerro salasanasi niin teen sinusta membun/modin/annan kamaa/kehitän ukkoasi-scämmeihin. Ps:Kaikki jotka ovat joskus scämmänneet mitä tahansa, hankkikaa elämä...täytyy sitten kusettaa jossain rinkelin nettipelissä!!??
Postatkaa tänne kaikki jotka ovat samaa mieltä kanssani, sekä klaaninoboista että scämmereistä.
Kaikille!!
7
328
Vastaukset
- Irezum
Samaa mieltä ollaan...
- ´katsotaan
Voisin kyllä mielellään olla membu ja himo pelaaja mut jos annan saliksen niin enkyl usko et otat laskun kotiis membusta ja kehität sitä uskoisin et sä pöölit mun ukon kamat puhe oli kyl hyvä!!!!
- wise old man
luuletko että joku lopettaa scammimisen jonkun muun tahdosta? enpä usko että kukaan lopettaa ainakaan noin pienellä painostuksella,ja sitte niistä klaaneista:mix ei sais tehä lisää klaaneja?senkö takii et joku klaani on joskus nöyryyttäny sua jne.?että et sä sitä voi päättää!
- triavail
lo mä scamam jos huvittaa t:tiravail
- tiravail
feikki vai mitä toss ylempänä ^
|
|
|
|
Tiravail siis minä ( =) ) käytän väin omaa tunnustanit enkä käytä muuta siitä tietää onko se feikki
- ^pete^
hyvä kerankin joku puuttuu tohon
- BarDoc
En oikein perustu klaaneihin.. Mutta ei niitä kannata olla paljoakaan. Jos haluatte klaaniin.. Suomalainen pitää tehdä todella hyvä. Ettei kaikki mene eri klaaneihin.. :O Tehkää nyt YKSI hyvä klaani johon kaikki liittyvät. Ja olen samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784