Joku espanjalainen/portugalilainen lisäsi minut Messengeriinsä. En tietysti osaa puhua sitä yhtään, ja vaivoin sanakirjan avulla sain kysyttyä espanjaksi miksi hän lisäsi minut. Vastaukseksi tuli seuraava lause:
"Não me lembro quando eu te adicionei."
Mitä se tarkoittaa?
Espanjan kielen taitajat
6
396
Vastaukset
- Kääntäjä
"Não me lembro quando eu te adicionei." kamu sanoi hyvin pärjäsitte laulukisoissa...
Siihen voi vastata vaikka "Loco perro uno dos tres pajero!" paljon kiitoksia kuka oletkin- APuaaaa
Ei todellakaan tarkoita, että hyvin pärjättiin laulukisoissa. Ensinnäkään tyyyppi ei tiedä edes mistä maasta olen, ja toisekseen sana não tarkoittaa ei.
- Err..
APuaaaa kirjoitti:
Ei todellakaan tarkoita, että hyvin pärjättiin laulukisoissa. Ensinnäkään tyyyppi ei tiedä edes mistä maasta olen, ja toisekseen sana não tarkoittaa ei.
Ei tuo ole espanjaa vaan portugalia, ja tarkoittaa jotenkin näin.. "en muista milloin lisäsin sinut"
- tjsp jne
tarkottaa hullua koiraa. lisäks se oli espanjaa. sit jatkuu: hullu koira yksi kaksi kolme...viim. sanaa en tiä
- hahahahahahhahahah
tjsp jne kirjoitti:
tarkottaa hullua koiraa. lisäks se oli espanjaa. sit jatkuu: hullu koira yksi kaksi kolme...viim. sanaa en tiä
runkkaria... Siksi Pajero-autot on eri nimellä Espanjassa kuin muualla =)
- Naisenalku....
http://www.ilmainensanakirja.fi
kertoi seuraavaa:
Não = ei
lembro = muistutus
quando = kun, milloin
eu = minä
adicionar = lisätä
Voisiko tästä päätellä mitä hän mahtoi sanoa...?
ps. En itse osaa espanjaa, mutta jelpin nyt sen mitä osaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770