Mahtaakohan kukaan tietää mistä löytyisi Lordille annetut Euroviisupisteet jokaiselta maalta videoklippinä? Yritin etsiä turhaan www.youtube.com sivulta. Sieltä löytyi kuitenkin vain voittojuhlallisuudet, musavideoita jne. mutta ei itse pisteidenanto videota.
Suomen Euroviisupisteet videoklippinä?
4
520
Vastaukset
Minua kiinnostaisi löytää kaikkien maiden antamat kaikki pisteet. Ei välttämättä videona, vaan ihan tekstipohjainen tieto riittäisi, että paljonko mikäkin maa antoi millekkin maalle.
Juu, "paperimuotoisena" olen pisteet itsekin löytänyt. Videoklippinä haluaisin ne saada, jotta niitä voisi katsella uudestaan ja saisi kokea sen uskomattoman fiiliksen, kun Lordi räjäytti pankin...
- anski.banski
Voisko joku kirjottaa ne pisteet tai kertoo jonku muun osotteen ku mun kone ei avaa tota...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629