Tyhmä kysymys mutta siivotaanko oma kohde myös pyhäpäivisin, esimerkkinä tuleva helatorstai? Kait? Olen uusi näissä jutuissa ja kokematon.. :P
Pyhäpäivät ym.
11
3533
Vastaukset
- ksjaö
Pyhinä ei siivota jollei ole erikseen sovittu siivouksesta. Ja jos pyhänä siivotaan siitä maksetaan pyhäpäivälisä eli palkka tuplana.
- maria30
KYSY SUN ESIMIEHELTÄ!!!!! EI VOI OLLA NÄIN TYHMÄ ET KYSYT TÄLLÄISTÄ SUOMI24 KESKUSTELUPALSTALTA!!!
- Kelekutin
maria30 kirjoitti:
KYSY SUN ESIMIEHELTÄ!!!!! EI VOI OLLA NÄIN TYHMÄ ET KYSYT TÄLLÄISTÄ SUOMI24 KESKUSTELUPALSTALTA!!!
Et voi oikeesti olla noin dorka ettet osaa vastata edes oikeaan viestiin....
- päivä
palkallinen vapaapäivä on ainakin meillä.meillä tehdään vaan töitä arkipäivisin. jos sattuu pyhä keskelle viikkoa työt jää tekemättä.
- tehtävä
Pyhäpäivän siivous pitää myös tehdä esim. edellisenä päivänä.
- se tapahtuu
tehtävä kirjoitti:
Pyhäpäivän siivous pitää myös tehdä esim. edellisenä päivänä.
esim. kaupassa...
Vaikka käynkin keskiviikkoaamuna siivoamassa kaupan niin en voi siivota torstaita varten vähän enemmän..
Vai mikä sulla oli pointtina.. - on.
se tapahtuu kirjoitti:
esim. kaupassa...
Vaikka käynkin keskiviikkoaamuna siivoamassa kaupan niin en voi siivota torstaita varten vähän enemmän..
Vai mikä sulla oli pointtina..No juu, kaupat on varmaan hankala siivota noin. Ajattelinkin toimistoja, ne pitää siivota edellisenä päivänä (tai seuraavana).
- meillä myös
jouluaatto ja juhannusaatto ovat palkallisia vapaa päiviä. ;)
- siivooja kans
ovat palkallisia, mutta minulle ei maksettu vapusta eikös sekin ole palkallinen? Työnantaja sanoi ettei siitä makseta, olen menossa vähän neuvottelemaan hänen kanssaan koska aina ennen olen saanut vapusta palkan. SEHÄN ON TYÖLÄISTEN JUHLA.
- eli PAM
siivooja kans kirjoitti:
ovat palkallisia, mutta minulle ei maksettu vapusta eikös sekin ole palkallinen? Työnantaja sanoi ettei siitä makseta, olen menossa vähän neuvottelemaan hänen kanssaan koska aina ennen olen saanut vapusta palkan. SEHÄN ON TYÖLÄISTEN JUHLA.
on neuvotellut puolestasi tämän asian eli ei sinun tarvitse kuin vedota työehtosopimukseen...
- !!!
siivooja kans kirjoitti:
vapusta maksetaan arkipyhäkorvaus jos se olisi ollut työvuorolistassa työpäivä. Edellytyksenä on kuitenkin että työsuhteesi on kestänyt 3 kuukautta ennen kyseistä arkipyhää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376