Heippa!Mitä 15v tyttö vois haluta lahjaksi?Hävittää kaikki korut ja mp3 soitin on jo?Ideoita pliis!
T.Äiti
gallup 15v
10
816
Vastaukset
- minä vaan
Tyttösi on varmaan puhunut jostain cd-levystä minkä haluaa?Jokin t-paita ehkä.Jotain ns.tarpeellista!
- ....hyvä ja opettavainen la...
dildo ja liukastetta mukaan.
Hyödyt:
-mielihyvän saanti
-oman kehonsa oppiminen yms.- nämä
viestit voidaan jäljittää.
- dfauifds
nämä kirjoitti:
viestit voidaan jäljittää.
miten niin onneksi
- only-me
Muistele, onko tyttö pyytänyt mitään. Mikäli ei, niin varmaan hänelle kelpaisi:
cd-levyt
meikit
raha/lahjakortit
vaatteet
lomamatkat
pelit
oma digikamera
Etköhän sinä kuitenkin keksi parhaat lahjaideat. Tunnet kuitenkin tyttäresi paremmin kuin kukaan meistä vastanneista. :)- BigBoy
mina ostin 15v. tytöystävalle hopa kaula korun se tykkasi sitä :)
- master of ware
Ainoo vaan et cd-levyt ja pelit saa nykyisin ilmaiseksi netistä joten turha niistä on maksaa
- Mirri<3
mä täytin just viistoista, ja yksi lahjoistani oli että äiti lupasi kustantaa minulle farkut :D siis että saan itse valita ne kaupasta, ja äiti maksaa, ja se oli kyl ihan hyvä :D CD- levyt on myös hyvä juttu, tai jokin hemmottelu systeemi :D esim. kasvokuorinta paikallisella kosmetologila :D sain senkin ja se oli aivan ihana
- minä
voisit vaikka antaa lahjakortin johonkin vaatekauppaan niin ettei itse tarvitse pähkäillä oikeita kokoja sun muita tyylisuuntauksia, voi se lahjakortti olla johonki muuallekkin...:P
- höntit
tyttäresi voisi aloittaa jonkin astiaston keräämisen. se on taloudellisesti kannattavaa nuoren kannalta ja lahjan antajillakin on helpompaa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774