gallup 15v

neuvoja?

Heippa!Mitä 15v tyttö vois haluta lahjaksi?Hävittää kaikki korut ja mp3 soitin on jo?Ideoita pliis!

T.Äiti

10

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

Tyttösi on varmaan puhunut jostain cd-levystä minkä haluaa?Jokin t-paita ehkä.Jotain ns.tarpeellista!

• ....hyvä ja opettavainen la...

dildo ja liukastetta mukaan.

Hyödyt:
      -mielihyvän saanti
      -oman kehonsa oppiminen yms.

• nämä

viestit voidaan jäljittää.

• dfauifds
        nämä kirjoitti:

viestit voidaan jäljittää.

miten niin onneksi

• only-me

Muistele, onko tyttö pyytänyt mitään. Mikäli ei, niin varmaan hänelle kelpaisi:
      cd-levyt
      meikit
      raha/lahjakortit
      vaatteet
      lomamatkat
      pelit
      oma digikamera

Etköhän sinä kuitenkin keksi parhaat lahjaideat. Tunnet kuitenkin tyttäresi paremmin kuin kukaan meistä vastanneista. :)

• BigBoy

mina ostin 15v. tytöystävalle hopa kaula korun se tykkasi sitä :)

• master of ware

Ainoo vaan et cd-levyt ja pelit saa nykyisin ilmaiseksi netistä joten turha niistä on maksaa

• Mirri<3

mä täytin just viistoista, ja yksi lahjoistani oli että äiti lupasi kustantaa minulle farkut :D siis että saan itse valita ne kaupasta, ja äiti maksaa, ja se oli kyl ihan hyvä :D CD- levyt on myös hyvä juttu, tai jokin hemmottelu systeemi :D esim. kasvokuorinta paikallisella kosmetologila :D sain senkin ja se oli aivan ihana

• minä

voisit vaikka antaa lahjakortin johonkin vaatekauppaan niin ettei itse tarvitse pähkäillä oikeita kokoja sun muita tyylisuuntauksia, voi se lahjakortti olla johonki muuallekkin...:P

• höntit

tyttäresi voisi aloittaa jonkin astiaston keräämisen. se on taloudellisesti kannattavaa nuoren kannalta ja lahjan antajillakin on helpompaa. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe