Imatralla vuoksenniskan kaupunginosan ympäristössä on pyörinyt toista viikkoa jo
hyvin rähjäisen näköinen saksanpaimenkoira.
Koira liikkuu vanhan kuutostien tuntumassa.
Itse näin ko. koiran viime viikon tortaina 18.5., mutta tuttuni näki koiran liikuskelemassa jo reilu viikko sitten. Koiralla on ketjupanta kaulassaan, ja on tällä hetkellä äärimmäisen arka
luonteeltaan.
Moni on nähnyt ko. koiraa liikuskelemassa, mutta
itse en esim. saanut koiraa kiinni, sen valtavan arkuuden vuoksi. Eikö kukaan ilmoittaudu sakemannin omistajaksi?
Vetoankin nyt teihin saksanpaimenkoirien omistajiin, että laittaisitte viestiä eteenpäin, jos joku vaikka omistaisi ko.koiran. Jos koira on todellakin ollut jo lähemmäs parikin viikkoa karkuteillä, niin varmasti alkaa olla jo aika kehnossa kunnossa...
IRTOKOIRA IMATRALLA....apua kaivataan
apua
3
531
Vastaukset
- kookos,
nyt heti (SOITA) eläinsuojeluun tai poliisille ni ne hoitaa asian. Ettei koiraparka turhaan kärsi nälissään ja harhaillessaan.
- RRR
On kuule jo soitettu vaikka mihin, mutta
kukaan muu ei sitä tule pyydystämään kiinni.
Poliisi mahd. tulee auttamaan, jos saadaan nyt uusia havaintoja koirasta.
- Momo
Yrittäkää loukuttaa se. Jostain varmaan saa ison loukun lainaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195563
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772237- 921803
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401230Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1541133Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901117- 1141108