Kertokaa minulle kuinka syötän onkimatoja laatikossa parvekkeella, niin että niitä olisi koko kesän aina saatavilla.
Keväällä kerään mutta, välillä niille käy kylläkin huonosti.
Olen itse kova onkimaan ja naapurin poika haluaa kalaseuraa sekä 5 vuotias lap. lapsi.
madoille ruokaa
5
370
Vastaukset
- mutta
eikös ne madot syö ihan lehtiä? kannattaa siihen vaan päälle laittaa jotain tämmösii puunlehtiä :D jos tota meinasit...
- matoset kasvaa
jos olet kahvi-ihmisiä ... niin käytetyt porot sopii vallan mainiosti madoille.
- tyypppi
muista että laatikon pitäisi olla puuta jotta kosteus tasaantuu, sekin voi tappaa muuten niitä jos boksi on esim. muovia.
- Koskikara
hyvin tärkeää asiaa on jo tuotu esille.Yksi lisää:Mato ei pidä lämpimästä.Parvekkeella voisi ajatella olevan liiankin lämmintä.Etenkin jos on pieni laatikko.
- mameli
Kiitoksia hyvistä neuvoista neuvoista, minun madot on kuitenkin vielä hengissä,vaikkakin muovi astiassa.
Kun vaan tulisi lämmintä että tarkenisi istua tuolla veneessä.
Mukavia onkihetkiä kaikille madon "kasvattajille"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366