heippa hei! en tiedä tarkoititko minua, kun olit kysellyt 16.5. yli kaksi vuotta vauvaa yrittänyttä paria. me ainakin juteltiin huhtikuussa.
mulla nyt terolut ja clomifen kuurit menossa. clomifenista mennyt kaksi kuuria ja teroluteista alkaa kohta kolmas kuuri. vielä ei ainakaan ole tuottanut toivottua tulosta. lääkäri pyysi ottamaan syksyllä uudelleen yhteyttä jos kuurit evät auta.
nyt toivotaan että pikkuinen ilmottaisi tulostaan. = )
rekkuselle
2
352
Vastaukset
- *Rekkunen*
No just sua tarkoitin =o) Halusin vaan kuulla kuulumisia. Sulla on sitten kuurit jo hyvin menossa, toivottavati tärppää, millä clomi annostuksella olet?
Meillä siis tutkittiin ensin mies, vaikka selvästikään en itse ovuloi. Miehen siittiöt todettiin hyviksi. Ja mulle soitettiin viime viikon tiistaina, että olisi peruutusaika hormonipolille, ensin ajan piti tulla vasta syksyllä =o) Keskiviikkona sitten kävin siellä ja lääkärina oli sama nainen, jolla kävin tammikuussa yksityisellä ja jolta siis sain lähetteen. Mulle tehtiin sitten sisäultra ja todettiin lievä PCO ainakin toisessa munasarjassa, toista ei näkynyt =o/ Sain sitten primolutut kuukautisten aikaansaamiseksi ja myös clomit kierron 5 - 9 päivä. Verikokeisiin menen kierron 3. päivä ja sitten clomien jälkeenkin. Lääkäri sanoi kyllä, että ylipaino heikentää huomattavasti hormoonien tehoa, mutta kokeillaan nyt kuitenkin.
Miten sulla tulee kuukautiset "luonnollisesti"? Mulla ei tuu lainkaan =o(
Toivottavasti onnistutaan =o))))- 35-vuotias
onpa kiva kuulla että teilläkin on asia lähtenyt edistymään!
mulla clomifen kuuri kierron 3-7 päivä yksi tabl/päivä ja tosiaan terolut myös mukana.
mulle lääkäri ei määrännyt verikokeita tässä välissä ollenkaan?! outoa! ehkä tässäkin taas eri käytäntöjä eri paikoissa. sanoi vain että jos ei näillä tärppää, niin syksyllä (syyskuusta puhui) ottaa yhteyttä, niin sitten katsotaan mitä seuraavaksi. varmaankin sitten tutkitaan mieheni. kävin tosiaan kunnallisella puolella, niin kokeiden kalliudesta sanoi, ikävä kun raha pukkaa esteeksi näinkin tärkeään asiaan!
mullahan todettiin myös lievä PCO ja lääkäri puhui mulle kans painon pudotuksesta. kysyin onko mahdollista tulla "luomusti" raskaaksi kun tämä lievä PCO ja ylipainoa, niin meinasi että ei ollenkaan mahdotonta, mutta painonpudotusta olisi tehtävä ensin.
kuukautiset mulla tuli ennen näitä hormoonihoitoja kyllä joka kuukausi, mutta olivat epäsäännölliset kierroltaan. kun katsoin viime ja tämän vuoden kiertopäiviä, niin heittelivät 19-33 päivien välissä. nyt kun olen syönyt terolutteja muutaman kuukauden, niin kiertopäivä 26.
mulle lääkäri ei sanonut ylipainon heikentävän hormoonien tehoa, mutta en kai osannut lukea rivien välistä kun puhui painon pudotuksesta.
nyt tässä on yritetty olla vähemmällä syönnillä ja yritetty kattoa mitä suuhun panee, muutaman kilon ( n.4 kg) olen saanut puotettua, mutta eipä se vielä tässä suuressa olemuksessa näy. ;)
ja tosiaan, toivottavasti onnistutaan! ja kyllä uskon! kyllä me pullukatkin saamma jotain aikaan, eikös vain rekkunen? = )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764