..vai kenties punapää? Olen viime aikoina kuullut monen suusta, että "ihan kiva, mutta ku tykkään blondeista/bruneteista" eli joku ei ole kelvannut hiustenvärin takia. Miten teillä, onko värillä väliä? Itselläni ei, mutta olen huomannut usein ihastuvani tummiin...
Tumma vai vaalea
17
1675
Vastaukset
mutta huomaan kiinnittäväni vaaleisiin huomion.
Tämä rakkauteni sävyttää hiuksiansa niin usen ja tiuhaan,etten voi olla koskaan varma minkä värisenä hänet kohtaan...Eilen hänen päänsä oli musta jossa punaisia raitoja,aika hot mielestäni ja sexy.
Eli mulle hän kelpaa minkävärisenä vain,vaikka sitten kaljuna(mielummin kyllä pitkähiuksisena...).Tietty aito blondi on aito ja sen kyllä huomaa,se on muutenkin vaalea,ihonväri ja sillai.Myöskin aidot punaset on tosi nättejä:)- väliä
Kyllä kokonaisuus on se mikä ratkaisee!!!
- Wilda
väliä kirjoitti:
Kyllä kokonaisuus on se mikä ratkaisee!!!
kokonaisuus? Mun huomio kiinnittyy semmoseen rentoon lookiin...
- kohdalla
tummat iskee ja kovaa... tummat piitkät hiukset, ruskeet silmät... huoh
- Lucius_C
Hiukset voi aina värjätä. Silmien värin voi muuttaa piilareilla. Ihan sivuseikkoja nuo väriasiat :-).
- hei ja
rommia pullo. Voiko joku tosiaan hylätä hyvän panon tukan värin takia? Eiiiiiiiiii voi olla totta.
Oottako työ liikkuvia barbi-nukkeja?- Wilda
kans oikein tota hiusvärijuttua ole tajunnu. Oon huomannu, et viime aikoina on tummat vetäny puoleensa, mut mulle se ei ole vaatimus. Oon tosiaan itekki ihmetelly, et miksi se hiusväri on tärkee, jos ihminen muuten on oman tyylinen tai jotain...Kertokaa!
- LadyB.
kiinnitän aina ekas huomion vaaleisiin viikinkeihin:) Tummat naiset taas yleensä musta kauniita. Loppujen lopuksi värillä ei kuitenkaan niin väliä, jos toisessa on se jokin, ei se ole hiusväristä kiinni!:D
- aelita
ei kyllä sitten varmana tykkää tytöt eikä pojat, kun mun hiusten väri on lähinnä harmaa!
:-D- LadyB.
harmaahan on niin charmantti;)
- aelita
LadyB. kirjoitti:
harmaahan on niin charmantti;)
kiitos ladyB,
jos oisikin vaikka 50... mutta en vielä edes kolmeakymmentä :-) ovathan nuo vähän hopeaiset, ehkä enemmän vanhemmiten? ;-) kemikaaleihin kun en koske!
mutta, jos tosissaan kysymykseen vastaan, kyllä monesti ovat ihastukseni ehkä olleet mieluummin tummempia tai ristiverisiä kuin ihan vaaleita.. mistä se sitten ikinä johtuukaan.
- vierailija
... niin naisissa kuin miehissäkin. Ei tietenkään mikään ehdoton sääntö, enkä dissaisi ketään pelkän värin takia (oli se sitten hiusten, ihon tai minkä osan hyvänsä :) ). Mutta olen huomannut itsessäni tämmöisen taipumuksen. Kuvaavaa on, että minulla oli ilmeisesti ollut monta mahdollisuutta tavata ex-tyttikseni hänen ollessaan blondi, mutta huomasin hänet ensi kertaa vasta kun oli värjännyt hiukset tummiksi. :D Myös punapäät kiinnittää melko herkästi huomiota, mutta blondit ei jää mieleen. Liekö tällaiset makutottumukset sitten heijastumaan nuoruuden ensi-ihastuksista vai mitä, mene tiedä...
- adalmiina
Hiusten värillä ei sinäällään ole mitään merkitystä mutta olen huomannut myös kiinnittäväni huomioini tummahiuksisiin naisiin.Miehissä sama juttu mutta monasti olen päätynyt ristiverisiin.Kun oikein rupesin miettimään niin en ole koskaan seurustellut vaaleahiuksisen tai punahiuksisen miehen kanssa.Huvittava havainto!:)Olen itsekkin tummahiuksinen ja pakko myöntää että tummissa vaan on se jokin viehätys;)
- Chirsicca
tumma, tumma, tumma tai tumma tai sitten ehkä ei tumma.
Värillä ei siis liene väliä kunhan on tumma. Tai sitten joku muu.- CANDYMAN
että värillä ei väliä kunhan siellä aivoissa sentääs jotain liikettä soluissa ettei ole ihan vihannes =)
- nainen_
Väri ei ole itselle mikään kriteeri, mut jos nyt saa maalailla, niin miehellä mieluiten tummat hiukset ja naisella taas vaaleet. :)
En ollu aikasemmin niin kiinnostunu vaaleaveriköistä, mutta sitten ihastuin täysillä yhteen platinanvaaleeseen upeaan naiseen, joka hurmas koko olemuksellaan, ni sen jälkee naisissa yleisestiki viehättäny vaalea. Niin, varmaan just sen ekan ihastuksen ansiota, jo senki takia, et se ihastus on vieläki voimissaan.. ;) - välii
oon ite ihastunu yhteen oikeesti brunetteen, mut nyt se on blondannu hiukset... ja muutenkin muuttanu tyyliään aika paljon. eli ulkonäöllä on vähiten väliä silloin kun tosissaan tykkää toisesta!! nyt en enää ikin ees näe häntä, nyyh :'(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483