lasta jo istuttaa,kun kovin jo pyrkii itse istuma-asentoon=)?
Ja viellä makuulla syöttämisestä,eli voiko makuullaan syöttää?
Saako...
3
585
Vastaukset
- äiti -85
meidän poitsu täytti 11.päivä 4kk ja kyl se ainaki junnaa itteään niin kovasti pystyyn, et oon antanu sen istua. mutta aina on kyl ollu selkä tukea vasten, kun ei se jaksa vielä suorassa selkää pitää.
toki voit syöttää makuuasennos, ei sinä mitään muttia pitäis olla. meidän poika ei muuten meinaa edes syödä, jos on sylis.. =)
hyvää jatkoa teille! =) - Nimetön
syöttää sitterissä tai kaukalossa. Ei kannata laittaa ihan istumaan, noin ne harjottaa lihaksia, että oppivat istumaan.
- ansu_83
poika tänään 4kk ja tasan kuukausi sitten ponnisti itsensä istumaan. Poika oli makuulla mun sylissä ja siitä ponnisti kaksi kertaa itsensä istumaan.
Jos pidetään "vauvamaisesti" makuulla sylissä, alkaa hirvee änkeäminen pystynpään. Sit ku nostaa istumaan niin on aivan tyytyväinen.
Istuu hyvin jo sohvan kulmassa selkä tuettuna. En minä ainakaan viitsi väkisin pitää sylissä makuulla kun selvästi huomaa, ettei poika tykkää silleen olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958