HERMO MENEE!

hermostunut

MItä mä teen noitten kanien kanssa? AAARG! Taas tänään olen 3tuntia hiki hatussa pessyt ja pyyhkinyt ja siivonnut häkkiä kun kaatavat joka hetki kun vaan silmä välttää pisuastian!

Minulla on astiana sellainen isohko "lasagnevuoka", hyvin tekevät siihen pissat ja kakat, mutta kaatavat sitä koko ajan. Olen laittanut tiilet sen vuoan ympärille ja päällekkin, mutta silti vaan jotenkin saavat sen kaadettua. Olen yrittänyt sitoa vuokaa naruilla häkkiin, mutta purevat narut poikki.. Vuoka on aika painava jo itsessään niin en käsitä miten ne sen saa kipattua vaikka siinä on tiilikin päällä.

Toinen asia on kun ne pissavat aina yhteen nurkkaan, pissaa menee siis laidan yli ja häkin yksi nurkka haisee ihan navetalle vaikka käytän pisuastian alla sanomalehteä ja puupellettejä on tosi paljon aina astiassa. Pesen nurkan joka päivä, mutta se näytää ihan syöpyneeltä. Häkin pohj on siis muovia.

Minkälaisen pisuastian voi kaneille laittaa ettei siitä koituisi näin paljon työtä!??

4

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahvoja pupuleita!!!

Itse ostin ihan vain eläinkaupasta muoviastian, jonka takana on narut, jolla saa sidottua astian häkkiin. en sitten tiedä kunka hyvin sen saa kaadettua, mutta voihan yrittää kokeilla.. :D

• 304

kokeile solmia vessa-astia rautalangalla kiinni,sitä kanit eivät tietääkseni saa purtua poikki.

• ...

en suosittele rautalankaa, se voi osua kanin silmään, mutta jos käytät, niin katso ettei se törrötä

• peppi
        ... kirjoitti:

en suosittele rautalankaa, se voi osua kanin silmään, mutta jos käytät, niin katso ettei se törrötä

pissa-astian täytyy olla riittävän korkea. Meillä on orthexin muovilaatikko, korkeareunainen, johon on tehty madallettu kulkuaukko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2731
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2441
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2359
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe