Heippa hei, Eiks vaan et Kaari Utrio on ihan tosi hyvä kirjailija, varsinkin ne keskiaikaiset kirjat. Ne on niin todellisia ja aitoja!!!
Superhyvä kirjailija
Leetah
1
368
Vastaukset
- rosalie
Kyllä Utrion kirjat ovat mielenkiintoisia. Aloin itse lukea niitä noin kymmenvuotiaana. Utrion teksti on hyvä esimerkki, miten tutustua historiaan helposti. Asiat jäävät päähän, kun "näkee" ne jonkun henkilön kokemuksina. Minulla on sellainen lukutyyli, että näen kirjan tapahtumat ja maisemat hyvin tarkkana elokuvana lukiessani. Jos luen saman kirjan vaikka kymmenen vuoden päästä uudestaan, leffa säilyy tasan samana, mutta henkilöitten vaatteet saattavat päivittyä, kun tietoa on tullut lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944