olisiko kenelläkään kokemuksia juhlapaikalla vihkimisestä? miten on onnistunut käytännössä ja miten vihkimispaikka on koristeltu?
itse meinasin juhlapaikan pihalla mennä vihille mutta koska siinä on vaan pelkkää metsää ympärillä niin jonkinlainen "vihkimistila" pitäis rakentaa...??? ehdotuksia????
ja mistähän muuten saisi koristeluun tarvikkeita edullisesti? käytettyjä miel...
vihkiminen juhlapaikalla
2
773
Vastaukset
- kellerman
Jos paikka on täällä kotosuomessa, kannattaa varautua myös siihen sateen lotinaan. Vaikka pari ja vihkijä mahtuisivatkin johonkin kojuun toimituksen ajaksi, ei vieraista ole hauskaa kastua läpimäräksi. Siis järjestäkää ihmeessä sisätiloihin.
- realismia sekin
tietenkin on hyvä varautua sateeseen kun kotosuomessa ollaan, mutta monesti morsiusparilla on kaksi vaihtoehtoa valmiina. Eli jos on nätti päivä vihkiminen pihalla, mutta sateen yllättäessä siirtyminen sisätiloihin. Jos on nätti päivä niin varmasti on ihanaa olla ulkona katsomassa vihkitoimitusta kuin hikoilla sisätiloissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594