Legacy Mieletön jatkoa (1)

Koodittelija

Päivitettyä tietoa legacystäni. Mirkon ja Arja-Leenan lapsi syntyi, mutta yllätys yllätys tulikin kaksoset. Poika syntyi ensin, joten hänestä tuli perijä Max ja hänen kaksossiskonsa on Annukka. Lapset ovat jo taaperoita. Arja-Leena toivoo uutta vauvaa, mutta taloon ei vielä mahdu. Parin päivän pääsä Milli kuolee, jolloin kokeillaan josko oli taas vauva tulossa.

Pelasin välillä perheen Vilja-tytöllä joka on naimisissa Felix Kolulan kanssa. Heillä on kaksi teinityttöä ja kaksi teini poikaa sekä kaksi lasta, jotka ovat poikia.

Millin mieliala on loppuelämän platinalla koska hän sai 6 lastenlasta, joka oli toiveena. Millillähän on 8 lastenlasta yhteensä. Mirkolla on 2 lasta ja Viljalla on 6 lasta.

Millin ja Vesan kaksoset Valma ja Venla kasvoivat teineiksi ja asuvat kotona kunnes kasvavat aikuisiksi. Kaksoset ovat niin hyvät kaverit keskenään ja pukeutuvatkin samalla lailla, että aikuisena he muuttavat samaan taloon. Kaksosille tuli molemmille elämäntavoitteeksi perhe. :)

2

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K@y

Kuulostaa hyvältä ^^ Jatka hei samaan malliin, itse en todellakaan jaksaisi laittaa simejäni hankkimaan noin paljon lapsia! :)

• Koodittelija

Kun luon simi itse enkä pelaa legacyä valitsen simille horoskoopiksi rapu ja tavoitteeksi perhe. Siksipä minulla onkin naapurustoissa perheiden aikuiseksi kasvaneita ja kotoa pois muuttaneita "lapsia" paljon yksinään perhevalikossa. Toissa olen käyttänyt kasvun nopeutusta että olen saanut tavoitteen 10 lapsesta täyttymään.

Raputyttö kun olen on jotenkin luonnollista luoda rapu ja tavoitteeksi perhe. Joskus kun olen "hurjalla" päällä saatan luoda simin jonka tavoite on romantiikka tai mammona. :)

Tänään aion jatkaa legacyä ja katsoa saako Mirko ja Arja-Leena lisää lapsia kun Milli ja Vesa kuolevat vanhuuteen. Olen jo päättänyt kenet npc-hahmon Max iskee kun vanhenee aikuiseksi. Puutarhurin. En muista nyt nimeä, mut pistän sen juttelemaan sille naiselle kun on vielä lapsi ja teini niin on helpompi sitten aikuisena iskeä se. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1289
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      925
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      59
      795
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      773
    Aihe