Sh2 Blue Creeck apartment

möhkö_

Sattui ongelma. Olen nyt siinä lännenpuoleisessa asunnossa jonne pääsi siitä toisesta talosta paloporrasoven/ikkunan läpi. Talossa kaikki ovet tuntuvat olevan paria lukuunottamatta lukossa, enkä löydä avaimia kummastakaan talosta. Minulla on vain yksi kolikko (old man)ja kaikki paikat on koluttu. Missä avaimet? vai mitä pitää tehdä päästäkseen eteempäin? Voisiko joku kiltti auttaa?:)

7

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umpikuja13

      tuossa kämpässä ei ole niin paljoa huoneita joihin pääsee...
      tarvitset kolme kolikkoa yksi löytyy roskiksesta kun olet tiputtanut mehutölkit kuilusta alas, toinen pihalta uima-altaalta ja kolmas samasta huoneesta missä on angela
      siinä nyt hieman apua......

      • möhkö_

        Kiitos, mutta ongelma ei ole siinä. En ole nähnytkään mitään angelaa puhumattakaan uima-altaasta. Kun yritän lähteä ulos, tyyppi vain sanoo portilla että "taidan tutkia tätä taloa enemmän" Onko jossain toinen uloskäynti? Tai onko jossain kenties avain siihen idänpuoleisen talon alakerran lukittuun oveen? olen ihan pihalla.


      • T.H
        möhkö_ kirjoitti:

        Kiitos, mutta ongelma ei ole siinä. En ole nähnytkään mitään angelaa puhumattakaan uima-altaasta. Kun yritän lähteä ulos, tyyppi vain sanoo portilla että "taidan tutkia tätä taloa enemmän" Onko jossain toinen uloskäynti? Tai onko jossain kenties avain siihen idänpuoleisen talon alakerran lukittuun oveen? olen ihan pihalla.

        Allas on esimmäisessä kerroksessa. Se on edessäsi rakennuksen sisälle astuessasi :)
        Toivottavasti otit avaimen siitä kaapista, jossa piileskelit PH:ta?


      • James_Sunderland
        T.H kirjoitti:

        Allas on esimmäisessä kerroksessa. Se on edessäsi rakennuksen sisälle astuessasi :)
        Toivottavasti otit avaimen siitä kaapista, jossa piileskelit PH:ta?

        Kuinka monta kertaa Silent Hill 1, 2, 3, ja 4 The Room on tullut läpäistyä?


      • T.H
        James_Sunderland kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa Silent Hill 1, 2, 3, ja 4 The Room on tullut läpäistyä?

        Silent Hill: 0
        Silent Hill 2: ~60
        Silent Hill 3: ~30
        Silent Hill 4: ~10

        Tarkkoja lukuja en enään tiedä. Laskemisen kun lopetin jo aikoja sitten :)
        Tosin pelaaminen on nykyään ollut erittäin vähäistä, joten Silent Hillejä en ole päässyt paljoa pelailemaan.


      • T.H kirjoitti:

        Silent Hill: 0
        Silent Hill 2: ~60
        Silent Hill 3: ~30
        Silent Hill 4: ~10

        Tarkkoja lukuja en enään tiedä. Laskemisen kun lopetin jo aikoja sitten :)
        Tosin pelaaminen on nykyään ollut erittäin vähäistä, joten Silent Hillejä en ole päässyt paljoa pelailemaan.

        Kummassa oot jaksanut noin monesti tahkota läpi?


      • T.H
        hell_patrol kirjoitti:

        Kummassa oot jaksanut noin monesti tahkota läpi?

        Kyllä sitä vanhana pelihulluna on jaksanut ;)

        Välttääksemme aiheen täydellisen suistumisen raiteeltansa, voisitte tehdä vaikkapa uuden aiheen kysymyksillenne. Yritetään pitää alue puhtaana että selkeänä :P


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe