Sh2 Blue Creeck apartment

möhkö_

Sattui ongelma. Olen nyt siinä lännenpuoleisessa asunnossa jonne pääsi siitä toisesta talosta paloporrasoven/ikkunan läpi. Talossa kaikki ovet tuntuvat olevan paria lukuunottamatta lukossa, enkä löydä avaimia kummastakaan talosta. Minulla on vain yksi kolikko (old man)ja kaikki paikat on koluttu. Missä avaimet? vai mitä pitää tehdä päästäkseen eteempäin? Voisiko joku kiltti auttaa?:)

7

724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umpikuja13

tuossa kämpässä ei ole niin paljoa huoneita joihin pääsee...
      tarvitset kolme kolikkoa yksi löytyy roskiksesta kun olet tiputtanut mehutölkit kuilusta alas, toinen pihalta uima-altaalta ja kolmas samasta huoneesta missä on angela
      siinä nyt hieman apua......

• möhkö_

Kiitos, mutta ongelma ei ole siinä. En ole nähnytkään mitään angelaa puhumattakaan uima-altaasta. Kun yritän lähteä ulos, tyyppi vain sanoo portilla että "taidan tutkia tätä taloa enemmän" Onko jossain toinen uloskäynti? Tai onko jossain kenties avain siihen idänpuoleisen talon alakerran lukittuun oveen? olen ihan pihalla.

• T.H
        möhkö_ kirjoitti:

Kiitos, mutta ongelma ei ole siinä. En ole nähnytkään mitään angelaa puhumattakaan uima-altaasta. Kun yritän lähteä ulos, tyyppi vain sanoo portilla että "taidan tutkia tätä taloa enemmän" Onko jossain toinen uloskäynti? Tai onko jossain kenties avain siihen idänpuoleisen talon alakerran lukittuun oveen? olen ihan pihalla.

Allas on esimmäisessä kerroksessa. Se on edessäsi rakennuksen sisälle astuessasi :)
        Toivottavasti otit avaimen siitä kaapista, jossa piileskelit PH:ta?

• James_Sunderland
        T.H kirjoitti:

Allas on esimmäisessä kerroksessa. Se on edessäsi rakennuksen sisälle astuessasi :)
        Toivottavasti otit avaimen siitä kaapista, jossa piileskelit PH:ta?

Kuinka monta kertaa Silent Hill 1, 2, 3, ja 4 The Room on tullut läpäistyä?

• T.H
        James_Sunderland kirjoitti:

Kuinka monta kertaa Silent Hill 1, 2, 3, ja 4 The Room on tullut läpäistyä?

Silent Hill: 0
        Silent Hill 2: ~60
        Silent Hill 3: ~30
        Silent Hill 4: ~10

Tarkkoja lukuja en enään tiedä. Laskemisen kun lopetin jo aikoja sitten :)
        Tosin pelaaminen on nykyään ollut erittäin vähäistä, joten Silent Hillejä en ole päässyt paljoa pelailemaan.

• T.H kirjoitti:

Silent Hill: 0
        Silent Hill 2: ~60
        Silent Hill 3: ~30
        Silent Hill 4: ~10

Tarkkoja lukuja en enään tiedä. Laskemisen kun lopetin jo aikoja sitten :)
        Tosin pelaaminen on nykyään ollut erittäin vähäistä, joten Silent Hillejä en ole päässyt paljoa pelailemaan.

Kummassa oot jaksanut noin monesti tahkota läpi?

• T.H
        hell_patrol kirjoitti:

Kummassa oot jaksanut noin monesti tahkota läpi?

Kyllä sitä vanhana pelihulluna on jaksanut ;)

Välttääksemme aiheen täydellisen suistumisen raiteeltansa, voisitte tehdä vaikkapa uuden aiheen kysymyksillenne. Yritetään pitää alue puhtaana että selkeänä :P

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe