Sattui ongelma. Olen nyt siinä lännenpuoleisessa asunnossa jonne pääsi siitä toisesta talosta paloporrasoven/ikkunan läpi. Talossa kaikki ovet tuntuvat olevan paria lukuunottamatta lukossa, enkä löydä avaimia kummastakaan talosta. Minulla on vain yksi kolikko (old man)ja kaikki paikat on koluttu. Missä avaimet? vai mitä pitää tehdä päästäkseen eteempäin? Voisiko joku kiltti auttaa?:)
Sh2 Blue Creeck apartment
7
741
Vastaukset
- umpikuja13
tuossa kämpässä ei ole niin paljoa huoneita joihin pääsee...
tarvitset kolme kolikkoa yksi löytyy roskiksesta kun olet tiputtanut mehutölkit kuilusta alas, toinen pihalta uima-altaalta ja kolmas samasta huoneesta missä on angela
siinä nyt hieman apua......- möhkö_
Kiitos, mutta ongelma ei ole siinä. En ole nähnytkään mitään angelaa puhumattakaan uima-altaasta. Kun yritän lähteä ulos, tyyppi vain sanoo portilla että "taidan tutkia tätä taloa enemmän" Onko jossain toinen uloskäynti? Tai onko jossain kenties avain siihen idänpuoleisen talon alakerran lukittuun oveen? olen ihan pihalla.
- T.H
möhkö_ kirjoitti:
Kiitos, mutta ongelma ei ole siinä. En ole nähnytkään mitään angelaa puhumattakaan uima-altaasta. Kun yritän lähteä ulos, tyyppi vain sanoo portilla että "taidan tutkia tätä taloa enemmän" Onko jossain toinen uloskäynti? Tai onko jossain kenties avain siihen idänpuoleisen talon alakerran lukittuun oveen? olen ihan pihalla.
Allas on esimmäisessä kerroksessa. Se on edessäsi rakennuksen sisälle astuessasi :)
Toivottavasti otit avaimen siitä kaapista, jossa piileskelit PH:ta? - James_Sunderland
T.H kirjoitti:
Allas on esimmäisessä kerroksessa. Se on edessäsi rakennuksen sisälle astuessasi :)
Toivottavasti otit avaimen siitä kaapista, jossa piileskelit PH:ta?Kuinka monta kertaa Silent Hill 1, 2, 3, ja 4 The Room on tullut läpäistyä?
- T.H
James_Sunderland kirjoitti:
Kuinka monta kertaa Silent Hill 1, 2, 3, ja 4 The Room on tullut läpäistyä?
Silent Hill: 0
Silent Hill 2: ~60
Silent Hill 3: ~30
Silent Hill 4: ~10
Tarkkoja lukuja en enään tiedä. Laskemisen kun lopetin jo aikoja sitten :)
Tosin pelaaminen on nykyään ollut erittäin vähäistä, joten Silent Hillejä en ole päässyt paljoa pelailemaan. T.H kirjoitti:
Silent Hill: 0
Silent Hill 2: ~60
Silent Hill 3: ~30
Silent Hill 4: ~10
Tarkkoja lukuja en enään tiedä. Laskemisen kun lopetin jo aikoja sitten :)
Tosin pelaaminen on nykyään ollut erittäin vähäistä, joten Silent Hillejä en ole päässyt paljoa pelailemaan.Kummassa oot jaksanut noin monesti tahkota läpi?
- T.H
hell_patrol kirjoitti:
Kummassa oot jaksanut noin monesti tahkota läpi?
Kyllä sitä vanhana pelihulluna on jaksanut ;)
Välttääksemme aiheen täydellisen suistumisen raiteeltansa, voisitte tehdä vaikkapa uuden aiheen kysymyksillenne. Yritetään pitää alue puhtaana että selkeänä :P
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372