Sh2 Blue Creeck apartment

möhkö_

Sattui ongelma. Olen nyt siinä lännenpuoleisessa asunnossa jonne pääsi siitä toisesta talosta paloporrasoven/ikkunan läpi. Talossa kaikki ovet tuntuvat olevan paria lukuunottamatta lukossa, enkä löydä avaimia kummastakaan talosta. Minulla on vain yksi kolikko (old man)ja kaikki paikat on koluttu. Missä avaimet? vai mitä pitää tehdä päästäkseen eteempäin? Voisiko joku kiltti auttaa?:)

7

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umpikuja13

      tuossa kämpässä ei ole niin paljoa huoneita joihin pääsee...
      tarvitset kolme kolikkoa yksi löytyy roskiksesta kun olet tiputtanut mehutölkit kuilusta alas, toinen pihalta uima-altaalta ja kolmas samasta huoneesta missä on angela
      siinä nyt hieman apua......

      • möhkö_

        Kiitos, mutta ongelma ei ole siinä. En ole nähnytkään mitään angelaa puhumattakaan uima-altaasta. Kun yritän lähteä ulos, tyyppi vain sanoo portilla että "taidan tutkia tätä taloa enemmän" Onko jossain toinen uloskäynti? Tai onko jossain kenties avain siihen idänpuoleisen talon alakerran lukittuun oveen? olen ihan pihalla.


      • T.H
        möhkö_ kirjoitti:

        Kiitos, mutta ongelma ei ole siinä. En ole nähnytkään mitään angelaa puhumattakaan uima-altaasta. Kun yritän lähteä ulos, tyyppi vain sanoo portilla että "taidan tutkia tätä taloa enemmän" Onko jossain toinen uloskäynti? Tai onko jossain kenties avain siihen idänpuoleisen talon alakerran lukittuun oveen? olen ihan pihalla.

        Allas on esimmäisessä kerroksessa. Se on edessäsi rakennuksen sisälle astuessasi :)
        Toivottavasti otit avaimen siitä kaapista, jossa piileskelit PH:ta?


      • James_Sunderland
        T.H kirjoitti:

        Allas on esimmäisessä kerroksessa. Se on edessäsi rakennuksen sisälle astuessasi :)
        Toivottavasti otit avaimen siitä kaapista, jossa piileskelit PH:ta?

        Kuinka monta kertaa Silent Hill 1, 2, 3, ja 4 The Room on tullut läpäistyä?


      • T.H
        James_Sunderland kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa Silent Hill 1, 2, 3, ja 4 The Room on tullut läpäistyä?

        Silent Hill: 0
        Silent Hill 2: ~60
        Silent Hill 3: ~30
        Silent Hill 4: ~10

        Tarkkoja lukuja en enään tiedä. Laskemisen kun lopetin jo aikoja sitten :)
        Tosin pelaaminen on nykyään ollut erittäin vähäistä, joten Silent Hillejä en ole päässyt paljoa pelailemaan.


      • T.H kirjoitti:

        Silent Hill: 0
        Silent Hill 2: ~60
        Silent Hill 3: ~30
        Silent Hill 4: ~10

        Tarkkoja lukuja en enään tiedä. Laskemisen kun lopetin jo aikoja sitten :)
        Tosin pelaaminen on nykyään ollut erittäin vähäistä, joten Silent Hillejä en ole päässyt paljoa pelailemaan.

        Kummassa oot jaksanut noin monesti tahkota läpi?


      • T.H
        hell_patrol kirjoitti:

        Kummassa oot jaksanut noin monesti tahkota läpi?

        Kyllä sitä vanhana pelihulluna on jaksanut ;)

        Välttääksemme aiheen täydellisen suistumisen raiteeltansa, voisitte tehdä vaikkapa uuden aiheen kysymyksillenne. Yritetään pitää alue puhtaana että selkeänä :P


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe