Tervehdys.
Budjetti on tiukka, mutta biisi on hyvä joten mahdollisuudet päästä "näkyviin," on nyt hyvät.
Eli toteuttajia musiikkivideolle etsitään: mm. teknistä osaajaa, tuottajaa ja naismalleja.
Ota yhteyttä sähköpostilla ja liitäthän jonkinlaisen kuvan itsestäsi liitteeksi (mallit.)
Hienoa! Kiitos.
MUSIIKKIVIDEOLLE
4
883
Vastaukset
- Jotain unohtui?
Luultavasti telepatialla ei viellä voi viestiä, niin laitathan ne yhteystietosi ;)
Kun jos laitoit tuohon boxiin, niin ilmoittaa vaan uudesta viestistä, mutta ei kerro osoitettasi kenellekkään. Luulen, että näin mahdollisuutesi kasvavat :)
Riemukasta videon tekoa. - malleja
meillä lojuu juuri nyt käyttämättömänä ja jouten kunnon kalusta ja kaveritkin haluaa juuri tuollaista produktiota työmotivaation kasvattamiseen.
Eli noin 600.000 euron kalusto ja neljä ukkoa ja malleja saatais kuusi....
tullaaan vinkuen ihan mihin ikinä haluat. Me uskotaan suhun ja prokkikseen!
Mä voin myydä mun mökin ja auton että saadaan kunnon lavastus.
Mun sisko lupas myysä munuaisensa etelä-amerkanjollekinklinkalle ja antaa fyrkat sun skumbaan ja bisseen!!! - KYRPÄÄNI
ilmaiseksi koko illan!!
- jeesmies
Lisää barbeja televisioon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344512Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752944- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211291
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884