julkkisten koot

mies vaa

Kertokaapa jos tiedätte varmaksi tai suunnilleen julkkisten pituuksia ja painoja.
Mulla ois näistä seuraavista kuultua ja luettua tietoa:
Matti Vanhanen 2m 2cm
Jussi Lampi 2m 5cm
Timo Koivusalo 195 tai 198cm
Oisko tiedos etenki pitkiä tai lyhyitä ihmisiä?
Esim. Eero Heinäluoma kiinnostas, näyttää melkein Vanhasen pituselta.
(huom. näppiksessä ei toimi nolla, joten siks tietyt luvut noin.)

260

143203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puntari

      emmä ainakaan tiedä muita kuin Kaija koon ja koo starkin jotka ovat julkisia koo ta

      • m

        90-60-90
        niska-hauis-reisi


      • Iso stondis.
        m kirjoitti:

        90-60-90
        niska-hauis-reisi

        Ilkka Kanerva 11,7 juhlakunnossa.


      • Norsu

        Mikko Kivinen 140672kg.


    • astuja

      C.G.E. Mannerheim 198 cm
      V. Myllyrinne 248 cm

      • Jäsen_J

        Väino Myllyrinteen (1909-1963)
        pituus vaihtelee sen mukaan mistä
        tieto on.
        Esim. Guinnesin ennätyskirja v. 1987 kertoo pituudeksi 247 cm, mutta Guinesin ennätyskirja v. 1996 mainitsee Myllyrinteen olleen pisimmillään 251,4 cm.

        Että näin.


      • En usko, en

      • Nimetön
        En usko, en kirjoitti:

        ”Mannerheim stood at 194 cm (6' 4 1/2") in height.”
        http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Gustaf_Emil_Mannerheim

        Luulenpa melkein, että tuossakin 194 cm:ssä on vähän hyvänmiehenlisää. Pitkä äijähän Gustaf toki oli, mutta uskoisin 18-alkuisen senttimäärän paremmin.

        Kyseisen kenraalin päiväkirjassa vuosilta 1941-1945 on maininta marsalkan pituudesta,joka oli 186 cm.


      • Ahool
        Nimetön kirjoitti:

        Kyseisen kenraalin päiväkirjassa vuosilta 1941-1945 on maininta marsalkan pituudesta,joka oli 186 cm.

        Joo,siellä löytyy kenraalin maininta ko. herran notkeudesta ja sormet lattiaan suorin jaloin yli 70-vuotiaana.Pitkä ja notkea herra.


      • Totuus
        Jäsen_J kirjoitti:

        Väino Myllyrinteen (1909-1963)
        pituus vaihtelee sen mukaan mistä
        tieto on.
        Esim. Guinnesin ennätyskirja v. 1987 kertoo pituudeksi 247 cm, mutta Guinesin ennätyskirja v. 1996 mainitsee Myllyrinteen olleen pisimmillään 251,4 cm.

        Että näin.

        AAmulla on enemmän kuin illalla ja Myllyrinteen mittasella se voi vaihdella pari kolmekin centtiä, j vanhetessa tietenkin ryhti kuluu ! Joten onko sillä väliä onko se 247cm vai 251 cm vai jotain siltä väliltä, vastaus on, että Väinö Myllyrinne on riittävästi kasvanut !


      • Anonyymi
        En usko, en kirjoitti:

        ”Mannerheim stood at 194 cm (6' 4 1/2") in height.”
        http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Gustaf_Emil_Mannerheim

        Luulenpa melkein, että tuossakin 194 cm:ssä on vähän hyvänmiehenlisää. Pitkä äijähän Gustaf toki oli, mutta uskoisin 18-alkuisen senttimäärän paremmin.

        Tosi on Hitleriä on propagandamielessä aina haukuttu pieneksi perustuen Shaplinin elokuvaan Diktaattori. Hitler oli aikalaisekseen melko roteva 175 senttinen. Marski noin 10 senttiä pitempi. Jossain oli kerrottiin Paavo Väyrysen pituuden olevan 178 cm. Ehkä siinä oli 10 cm lapinlisää.


    • reka

      vanhanen 197,heinäluoma 197,mannerheimin pituudeksi on ilmoitettu 194 tai 187 mutta ei hän ainakaan vanhana ollut kuin hiukan yli 180.mannerheimissa on minusta hyvän miehen lisää.hitler oli pikku mies eikä mannerheim näyttänyt paljon isommalta kun ovat vierekkäin .
      haluaisin tietää käyttääkö ilkka kanerva 7 cm:n piilokorkoja kun on niin turhamainen muutoinkin .vaikutta pieneltä mieheltä.
      eikä toni halmekkaan näytä luonnossa hirvän isolta

      • BOB

        joo kyl noi on nyt menny vähän yläkanttiin. reka ties et sekä vanhanen ja heinäluoma on kummatkin 197. iso-arska on tosissaan vain 188, halme on joku 191 et ei sekään mikään hirveä hujoppi oo. mannerheim ei ollut kuin 186 pitkä.
        mut jos sua kiinnostaa niin esim. http://www.imdb.com -sivuilta löytyy kaikkien tunnettujen näyttelijöiden pituudet ja muutakin infoa niistä.


      • .......................

        wikipedia tiesi tämmöistä:

        "Hitler, who was much shorter than Mannerheim, wore special high-heeled boots, and had asked his photographers to photograph him only from an angle that showed his height favorably alongside Mannerheim."


      • sinulle...

        Hitler oli omana aikanaan keskimittainen - ei lyhyt. 173 mikä toki nykymittapuun mukaan on aika lyhyt.

        Ilkka Kanervan olen kerran nähnyt (syömässä Mechelininkadulla ravintola Kerhosessa). Ei ollut piilokorkoja. Arvioisin miehen pituudeksi jotain 178-180 eli keskikokoinen on - ei mikään pikkumies.

        Pekkarinen käyttää piilokorkoja ja samoin käytti entinen puhemies Erkki Pystynen. Pystysen jalkineet olivat Senator-merkkiset ja saksalaista valmistetta.


      • oikastaan nyt kunnolla
        sinulle... kirjoitti:

        Hitler oli omana aikanaan keskimittainen - ei lyhyt. 173 mikä toki nykymittapuun mukaan on aika lyhyt.

        Ilkka Kanervan olen kerran nähnyt (syömässä Mechelininkadulla ravintola Kerhosessa). Ei ollut piilokorkoja. Arvioisin miehen pituudeksi jotain 178-180 eli keskikokoinen on - ei mikään pikkumies.

        Pekkarinen käyttää piilokorkoja ja samoin käytti entinen puhemies Erkki Pystynen. Pystysen jalkineet olivat Senator-merkkiset ja saksalaista valmistetta.

        söikö Ile seisaaltaan? vai mihin vertailuun perustuu toi sun "tietosi"?
        ite olen 175cm, ja hyvin näin herran päälaen - lintuvinkkelistä - vieressä seisoessani.
        päättele siitä.


      • Winter War
        ....................... kirjoitti:

        wikipedia tiesi tämmöistä:

        "Hitler, who was much shorter than Mannerheim, wore special high-heeled boots, and had asked his photographers to photograph him only from an angle that showed his height favorably alongside Mannerheim."

        Tuota samaa infoa olen lukenut monestakin eri lähteestä kun sattuu sotahistoria kiinnostamaan. Aatun luonnon pälle kävi,että Marski oli niin paljon pidempi (ja komeampi) ja siitä syystä nämä järjestelyt. Isoitini oli myös Mannerheimin Päämajassa Mikkelissä piikomassa ja tiesi kertoa,että C.G.E.M. oli erityisen pitkä mies.


      • Winter War
        Winter War kirjoitti:

        Tuota samaa infoa olen lukenut monestakin eri lähteestä kun sattuu sotahistoria kiinnostamaan. Aatun luonnon pälle kävi,että Marski oli niin paljon pidempi (ja komeampi) ja siitä syystä nämä järjestelyt. Isoitini oli myös Mannerheimin Päämajassa Mikkelissä piikomassa ja tiesi kertoa,että C.G.E.M. oli erityisen pitkä mies.

        Sori, Ä-näppäin oikuttelee,siksi kirjoitusvirheet.


      • Aune V.

        Jos on pieni mies, ei se pituudesta ole kiinni, pääasia että on pippurinen.


    • Redford

      Ressu Redford on varmaan 150 pipo päässä
      Tom Cruise on ihan kääpiö,samoin Sylvester stallone.
      Useat julkut on ihan pätkiä,paitsi iso arska.

      • tuo arska

        vaan noin 180cm skrode mutta ei pitkä.


      • arnoldsi
        tuo arska kirjoitti:

        vaan noin 180cm skrode mutta ei pitkä.

        Iso-Arska on 6 jalkaa 2 tuumaa, eli n. 188 cm.


      • on...

        muistaakseni 168 cm.


      • miehen mittainen
        on... kirjoitti:

        muistaakseni 168 cm.

        Ressu on kyllä ihan kääpiö.


      • tämäkin herra

        Sedu Koskinen


      • Minä Tiedän
        tuo arska kirjoitti:

        vaan noin 180cm skrode mutta ei pitkä.

        Älkää heittäkö omasta päästä noita juttuja, jos ette tiedä, minä olen 174,25 cm ja 72 kg penkkiennätys 115,5 kg kapeella otteella ja tällä hetkellä 110 kg, mutta en minä lähde arvaamaan, mitä muut ovat jos en tiedä, tai no arvataan, Teemu Selänne on 184 cm 91,4 kg ja nostaa penkistä kapeella 134 kg ja leveällä 141kg ja syö lampaan paistijauhelihaa ja bambua. menikö oikein ? Pavel Bure on 180 cm ja 84 kg nostaa penkiltä kapealla 140kg ja leveällä 147,5 kg ja syö Lohilasagnea ja Eiselt Protein Bar patukoita ja harrastaa myös Rintauintia. Jaromir Jagr syö Hirven käristystä ja poropateeta puolukan ja perunamuusin kanssa, nostaa kapealla penkistä 135 kg ja leveällä 145kg ja harrastaa jousiammuntaa. Jari Litmanen nostaa penkiltä kapealla 75 kg ja leveällä 83,5kg ja on 184 cm 79 kg ja syö tomaattia ja naudan maksapihvejä.


      • jätti

        juu stallone ja cruise o iha kääpiöitä mut ei se arskakaan loppujen lopuks kauheen pitkä oo ku vaa 188cm ku ite (14v) oon 187cm


      • sdasgiu
        tämäkin herra kirjoitti:

        Sedu Koskinen

        Myös Anna Puu ja Erin ovat pituudeltaan 159 cm.


      • Anonyymi
        miehen mittainen kirjoitti:

        Ressu on kyllä ihan kääpiö.

        Ei, kasvurajotteinen 🤬


    • ...................

      Vanhanen on 197cm, Jussi Lampi 200cm, Mannerheim oli 185-190cm, koivusalo on 197cm.

    • flippadidei

      Johnny Deppista sanotaan ulkomaan numeroina näin 5'10" ja jossain luki että olis 178 cm pitkä. (Onko nuo sama asia..?) En varmaksi tiiä kun ei olla vielä tavattu että oisin päässy mittanauhan kanssa heilumaan :D

      • adasda

    • sulttaani

      Lyly Rajala Oulusta.
      Yli vai alle 160?

      • onpa

        Oltiin Lylyn kanssa Bumerangin pisuaarissa
        kusella yhtaikaa ; on mua lyhyempi noin tuuman ja
        olen itse 172 cm pelkkää terästä ja muuta jäyk-
        kyyttä notta laske siitä!


      • oululainen

        No ei todellakaan ole Lyly Rajala alle 160cm


      • tosi on
        oululainen kirjoitti:

        No ei todellakaan ole Lyly Rajala alle 160cm

        Lyly Rajala alle 165, pikkunen tappihan se on ja sillä on suuri suu !


    • Mirell

      Tuomas Holopainen on kuulemma noin 193 cm. Ja roudariyleishääräysmikäliemiehensä Tero Vielä pidempi. Molempia miekkosia pidempi on vielä manageri Ewo Rytkönen, joka on kai parimetrinen. Kaikki tuttuja Nightwish-kuvioista.

      NW-kitaristi Emppu Vuorinen on taas ihan pätkä, kuuleman mukaan hieman päälle 160 cm... o_O

      • wee man

        tuomas on pikkumies, vähän päälle 170 cm. ehkä jopa vain 163 cm. jospa sulla on 9 ja 6 vaihtanut paikkaa?;D


      • NW-fani
        wee man kirjoitti:

        tuomas on pikkumies, vähän päälle 170 cm. ehkä jopa vain 163 cm. jospa sulla on 9 ja 6 vaihtanut paikkaa?;D

        No höpö höpö, Tuomas on reilusti pidempi Emppua ja Emppu ihan varmasti jonkin 160-165... Mietihän vähän!


    • Nimetön

      Mitä merkitystä pituudella on? Itse olen 201 cm ja 103 kg, enkä huomaa pituuttani muulloin kun tulee, likimain, itseni mittainen mies vastaan (oho olipa iso "ukko" huomaan ja voi olla itseäni lyhempi)
      Vaikeutena itselläni se kun olen ollut monissa ympyröissä mukana ja minut "muistaa" kaikki missä olen ollut, mutta minä en muista, kun heitä on niin paljon (usein päivien päästä muistan hitsi se kaveri oli siellä silloin samalla kurssilla jen.) enkä aina viitsi kysyä, missä olemme tavanneet, kun toinen puhuttelee niin tuttavallisiesti.
      Harrastin tanssia aiemmin ja olen varmaan saanut rukkasia suomen ennätyksen verran (en minä lähe sinun kanssa tanssiin kun sinä olet nui pitkä) vaikka askelkuviot piti olla kohdallaan kurssien kautta (eikä alkoholiliikkeitä).

      • oikeasti

        nainen, ja noin pitkä??
        sori utelu, mutta en oo kuullu ikinä noin pitkästä naisesta. ainakaan Suomessa...

        enkä pahalla kysy, olet varmasti upea.


      • sinikello

        Millaisia möhmelöitä sä olet oikein tanssiin hakenut, kun pituuteen viitaten ovat kieltäytyneet?
        Suo nyt anteeksi, mutta mä en kertakaikkiaan usko tota.
        Olen aika kohtalainen tanssija, eikä sen parempaa viejää voi olla, kuin pitkä mies, joka osaa askelkuviot ja omaa rytmitajua!
        Tosin itekin 175cm, joten jos pakit tulee annettua, se johtuu joko: mies on kääpiö (=minua lyhyempi), mies on liian kännissä, mies ei tiedä tanssimisesta yhtään mitään, mies on liian lihava ja/tai likainen, tahi mies on täysi urpo! Urpon kanssakin on tod näk tullut jo pari biisiä roikuttua, koska muutenhan häntä ei tietäisi urpoksi.

        Ja voi olla että toi sun paino alkaa olla jo niillä rajoilla, että sitä on liikaa. Jos on 2-metrinen, niin 100kg on ehdoton maksimi. Mulla sellanenkin kaveri, joka treenaa 2 krt päivässä 6-7 päivänä viikossa .. urheilijanuorukainen siis, tasan 2m ja 100kg, ja on aavistuksen liian skrode. Mutta että treenaamaton äijä painaa yhtä paljon, niin se on kyllä jo ylipainosen suuntaan menossa.
        Monet daamit tykkää isoista miehistä, pitkistä siis - ei lihavista.
        Näin ainakin allekirjoittanut.


      • Herra181
        sinikello kirjoitti:

        Millaisia möhmelöitä sä olet oikein tanssiin hakenut, kun pituuteen viitaten ovat kieltäytyneet?
        Suo nyt anteeksi, mutta mä en kertakaikkiaan usko tota.
        Olen aika kohtalainen tanssija, eikä sen parempaa viejää voi olla, kuin pitkä mies, joka osaa askelkuviot ja omaa rytmitajua!
        Tosin itekin 175cm, joten jos pakit tulee annettua, se johtuu joko: mies on kääpiö (=minua lyhyempi), mies on liian kännissä, mies ei tiedä tanssimisesta yhtään mitään, mies on liian lihava ja/tai likainen, tahi mies on täysi urpo! Urpon kanssakin on tod näk tullut jo pari biisiä roikuttua, koska muutenhan häntä ei tietäisi urpoksi.

        Ja voi olla että toi sun paino alkaa olla jo niillä rajoilla, että sitä on liikaa. Jos on 2-metrinen, niin 100kg on ehdoton maksimi. Mulla sellanenkin kaveri, joka treenaa 2 krt päivässä 6-7 päivänä viikossa .. urheilijanuorukainen siis, tasan 2m ja 100kg, ja on aavistuksen liian skrode. Mutta että treenaamaton äijä painaa yhtä paljon, niin se on kyllä jo ylipainosen suuntaan menossa.
        Monet daamit tykkää isoista miehistä, pitkistä siis - ei lihavista.
        Näin ainakin allekirjoittanut.

        Tämä menee asiasta sivuun kun on kyse julkkisten pituudesta, mutta en malta olla kommentoimatta. naiset keskimäärin preferoi pitkiä miehiä pituudestaan riippumatta. Joskin 175 cm pitkät naiset ovat keskimäärin kiinnostuneempia pitemmistä miehistä kuin 155 cm pitkät naiset.

        Se että mies treenaa urheilua päivittäin ei vielä kerro itsessään mitään siitä, että millainen kroppa olisi hänen lajinsa vaatimuksiin urheilullinen. Jos on 2 metriä pitkä ja painaa 100 kg, niin on ainakin kuulantyöntäjäksi hoikka ja ehkei tuohon 100 kiloon vielä saa tarpeeksi voimaakaan pärjätekseen hyvin. Mutta jos on 2 metriä pitkä ja harrastaa huipputasolla kestävyysjuoksua, niin paino on n. 80 kiloa.

        Millainen kroppa määrittelyssä pituuden ja painon lisäksi on olennaista rasvaprosentti, mikä oletettavasti olisi aika alhainen noilla kummallakin em. esimerkkiurheilijalla.


      • ei este

        Ihmettelen suuresti tuota, että olet rukkasia saanut tansseissa. Itse olen 157cm pitkä (vai pitäisikö sanoa lyhyt:) ) ja tanssinopettajani oli n. 198cm. Olen jälkeenkin päin tanssinut usein hänen kanssaan ja voin kyllä sanoa täydestä sydämestäni, että parempaa viejää en ole vielä löytänyt. Eikä pituuseromme ole vaikuttanut tanssiimme mitenkään.


      • Itiöemä -54
        ei este kirjoitti:

        Ihmettelen suuresti tuota, että olet rukkasia saanut tansseissa. Itse olen 157cm pitkä (vai pitäisikö sanoa lyhyt:) ) ja tanssinopettajani oli n. 198cm. Olen jälkeenkin päin tanssinut usein hänen kanssaan ja voin kyllä sanoa täydestä sydämestäni, että parempaa viejää en ole vielä löytänyt. Eikä pituuseromme ole vaikuttanut tanssiimme mitenkään.

        Harrastin ns kymppitasseja (5 latinoa ja 5 länsimaista) ja suosikkini oli hidas valssi (humppaa en ole tanssinut koskaan) ja hitaassa valssissahan askelpituus tahtoo tulla lyhyen partnerin kanssa "liian" pitkäksi.
        Oletin saamieni rukkasten syynä olevan, pituuteni lisäksi, tanssitaitoni, koska ei nuoruudessani kovin moni kuvioita hallinnut ja kun näkivät minun tanssivan ei rohkeus riittänyt lähteä kokeilemaan.


      • sinikello
        Herra181 kirjoitti:

        Tämä menee asiasta sivuun kun on kyse julkkisten pituudesta, mutta en malta olla kommentoimatta. naiset keskimäärin preferoi pitkiä miehiä pituudestaan riippumatta. Joskin 175 cm pitkät naiset ovat keskimäärin kiinnostuneempia pitemmistä miehistä kuin 155 cm pitkät naiset.

        Se että mies treenaa urheilua päivittäin ei vielä kerro itsessään mitään siitä, että millainen kroppa olisi hänen lajinsa vaatimuksiin urheilullinen. Jos on 2 metriä pitkä ja painaa 100 kg, niin on ainakin kuulantyöntäjäksi hoikka ja ehkei tuohon 100 kiloon vielä saa tarpeeksi voimaakaan pärjätekseen hyvin. Mutta jos on 2 metriä pitkä ja harrastaa huipputasolla kestävyysjuoksua, niin paino on n. 80 kiloa.

        Millainen kroppa määrittelyssä pituuden ja painon lisäksi on olennaista rasvaprosentti, mikä oletettavasti olisi aika alhainen noilla kummallakin em. esimerkkiurheilijalla.

        tämähän on mun oma mielipide, mutta suurin osa kuulantyöntäjistä kerää massaa ympärilleen -- siis ihan puhdasta läskiä, ihraa.
        henk.koht. mun silmää miellyttää mm. uimarit, lentopalloilijat, jalkapalloilijat ymv. joiden lihakset on pitkiä ja sukkulamaisia.
        kaikist hirveimpiä on kehonrakentajat; lyhykäiselläkin jannulla tai gimmalla voi olla karseet patit, mutta todellista voimaa tai kestävyyttä vähänlaisesti.

        mua viehättää sopusuhtaisuus, mutta jotakuta toista voi miellyttää täysin toiset seikat.
        mä sovin paremmin yhteen pitkän ja hoikan kanssa, eli samantyyppisen kun itekin oon. ja tyypin pitää osata liikkua muutenkin kuin hevosvoimia käyttäen, jotta homma toimisi.


      • Tralaa
        sinikello kirjoitti:

        Millaisia möhmelöitä sä olet oikein tanssiin hakenut, kun pituuteen viitaten ovat kieltäytyneet?
        Suo nyt anteeksi, mutta mä en kertakaikkiaan usko tota.
        Olen aika kohtalainen tanssija, eikä sen parempaa viejää voi olla, kuin pitkä mies, joka osaa askelkuviot ja omaa rytmitajua!
        Tosin itekin 175cm, joten jos pakit tulee annettua, se johtuu joko: mies on kääpiö (=minua lyhyempi), mies on liian kännissä, mies ei tiedä tanssimisesta yhtään mitään, mies on liian lihava ja/tai likainen, tahi mies on täysi urpo! Urpon kanssakin on tod näk tullut jo pari biisiä roikuttua, koska muutenhan häntä ei tietäisi urpoksi.

        Ja voi olla että toi sun paino alkaa olla jo niillä rajoilla, että sitä on liikaa. Jos on 2-metrinen, niin 100kg on ehdoton maksimi. Mulla sellanenkin kaveri, joka treenaa 2 krt päivässä 6-7 päivänä viikossa .. urheilijanuorukainen siis, tasan 2m ja 100kg, ja on aavistuksen liian skrode. Mutta että treenaamaton äijä painaa yhtä paljon, niin se on kyllä jo ylipainosen suuntaan menossa.
        Monet daamit tykkää isoista miehistä, pitkistä siis - ei lihavista.
        Näin ainakin allekirjoittanut.

        Jopas siinä on tarkka akka.. Oikein kääpiöksi ja lihaviksikin ihmisiä kutsutaan.. Kaksmetriselle 100 kiloa ei ole yhtikäs liikaa.


      • sinikellolle
        sinikello kirjoitti:

        Millaisia möhmelöitä sä olet oikein tanssiin hakenut, kun pituuteen viitaten ovat kieltäytyneet?
        Suo nyt anteeksi, mutta mä en kertakaikkiaan usko tota.
        Olen aika kohtalainen tanssija, eikä sen parempaa viejää voi olla, kuin pitkä mies, joka osaa askelkuviot ja omaa rytmitajua!
        Tosin itekin 175cm, joten jos pakit tulee annettua, se johtuu joko: mies on kääpiö (=minua lyhyempi), mies on liian kännissä, mies ei tiedä tanssimisesta yhtään mitään, mies on liian lihava ja/tai likainen, tahi mies on täysi urpo! Urpon kanssakin on tod näk tullut jo pari biisiä roikuttua, koska muutenhan häntä ei tietäisi urpoksi.

        Ja voi olla että toi sun paino alkaa olla jo niillä rajoilla, että sitä on liikaa. Jos on 2-metrinen, niin 100kg on ehdoton maksimi. Mulla sellanenkin kaveri, joka treenaa 2 krt päivässä 6-7 päivänä viikossa .. urheilijanuorukainen siis, tasan 2m ja 100kg, ja on aavistuksen liian skrode. Mutta että treenaamaton äijä painaa yhtä paljon, niin se on kyllä jo ylipainosen suuntaan menossa.
        Monet daamit tykkää isoista miehistä, pitkistä siis - ei lihavista.
        Näin ainakin allekirjoittanut.

        Etkö ymmärtänyt,että kyseinen henkilö oli NAINEN eikä mies?


      • neropatti sinikello
        sinikello kirjoitti:

        Millaisia möhmelöitä sä olet oikein tanssiin hakenut, kun pituuteen viitaten ovat kieltäytyneet?
        Suo nyt anteeksi, mutta mä en kertakaikkiaan usko tota.
        Olen aika kohtalainen tanssija, eikä sen parempaa viejää voi olla, kuin pitkä mies, joka osaa askelkuviot ja omaa rytmitajua!
        Tosin itekin 175cm, joten jos pakit tulee annettua, se johtuu joko: mies on kääpiö (=minua lyhyempi), mies on liian kännissä, mies ei tiedä tanssimisesta yhtään mitään, mies on liian lihava ja/tai likainen, tahi mies on täysi urpo! Urpon kanssakin on tod näk tullut jo pari biisiä roikuttua, koska muutenhan häntä ei tietäisi urpoksi.

        Ja voi olla että toi sun paino alkaa olla jo niillä rajoilla, että sitä on liikaa. Jos on 2-metrinen, niin 100kg on ehdoton maksimi. Mulla sellanenkin kaveri, joka treenaa 2 krt päivässä 6-7 päivänä viikossa .. urheilijanuorukainen siis, tasan 2m ja 100kg, ja on aavistuksen liian skrode. Mutta että treenaamaton äijä painaa yhtä paljon, niin se on kyllä jo ylipainosen suuntaan menossa.
        Monet daamit tykkää isoista miehistä, pitkistä siis - ei lihavista.
        Näin ainakin allekirjoittanut.

        "Millaisia möhmelöitä sä olet oikein tanssiin hakenut, kun pituuteen viitaten ovat kieltäytyneet?"

        "itekin 175cm, joten jos pakit tulee annettua, se johtuu joko: mies on kääpiö (=minua lyhyempi)"


      • Pitkä Nainen
        oikeasti kirjoitti:

        nainen, ja noin pitkä??
        sori utelu, mutta en oo kuullu ikinä noin pitkästä naisesta. ainakaan Suomessa...

        enkä pahalla kysy, olet varmasti upea.

        Missä luolassa sä asut jos et ole nähnyt pitkiä naisia ? Ai Niin Jaromir Jagr on 191 cm ja 104 kg ja syö Rieskaa ja Ruislimppua. Steven seagal on 193 cm, centin enemmän kuin Tony Halme ja Seagal on yli 130 kg ja nostaa penkiltä kapealla 160 kg ja leveällä 168 kg, joten oopa edessä kun Seagal Läimäyttelee ja lyö kyynärpäällä ristiselkään.


      • Edith Piaf
        sinikello kirjoitti:

        tämähän on mun oma mielipide, mutta suurin osa kuulantyöntäjistä kerää massaa ympärilleen -- siis ihan puhdasta läskiä, ihraa.
        henk.koht. mun silmää miellyttää mm. uimarit, lentopalloilijat, jalkapalloilijat ymv. joiden lihakset on pitkiä ja sukkulamaisia.
        kaikist hirveimpiä on kehonrakentajat; lyhykäiselläkin jannulla tai gimmalla voi olla karseet patit, mutta todellista voimaa tai kestävyyttä vähänlaisesti.

        mua viehättää sopusuhtaisuus, mutta jotakuta toista voi miellyttää täysin toiset seikat.
        mä sovin paremmin yhteen pitkän ja hoikan kanssa, eli samantyyppisen kun itekin oon. ja tyypin pitää osata liikkua muutenkin kuin hevosvoimia käyttäen, jotta homma toimisi.

        Miks tämä palsta on niin pinnallinen ja kriittinen itse olen 174,25 cm ja 72 kiloa ja penkiltä kapealla otteella ennätys on 115, 5 kg ja tällä hetkellä 110 kg, mutta ei kaikki voi olla sopusuhtaisia niin kuin Usain Bolt sukkulamainen, miksi pituuksista väitellään jos ei ole edes varmaa tietoa, kuin korkeintaan omasta pituudesta, onko se nyt tärkein asia Ihmisessä, eihän ihmistä saa syyttää tai vihata niiden seikkojen mukaan johon ei voi edes itse vaikuttaa. Tärkeintä on millainen ihminen on ihmisenä muille ja tietysti positiivinen ja iloinen elämän asenne.


      • Swedenborg

        Olen parimetrinen ja vastaavan karpaasin tullessa vastaan aina kauhistelen,että " onpa kauhea korsto " ...))


      • Meiju Suvanto
        Pitkä Nainen kirjoitti:

        Missä luolassa sä asut jos et ole nähnyt pitkiä naisia ? Ai Niin Jaromir Jagr on 191 cm ja 104 kg ja syö Rieskaa ja Ruislimppua. Steven seagal on 193 cm, centin enemmän kuin Tony Halme ja Seagal on yli 130 kg ja nostaa penkiltä kapealla 160 kg ja leveällä 168 kg, joten oopa edessä kun Seagal Läimäyttelee ja lyö kyynärpäällä ristiselkään.

        Frederik (Ilkka Sysimetsä) 2,6 cm levossa ja 3,2 cm Jari Sillanpään kämmenellä.


      • sdddfggggggfdss
        Pitkä Nainen kirjoitti:

        Missä luolassa sä asut jos et ole nähnyt pitkiä naisia ? Ai Niin Jaromir Jagr on 191 cm ja 104 kg ja syö Rieskaa ja Ruislimppua. Steven seagal on 193 cm, centin enemmän kuin Tony Halme ja Seagal on yli 130 kg ja nostaa penkiltä kapealla 160 kg ja leveällä 168 kg, joten oopa edessä kun Seagal Läimäyttelee ja lyö kyynärpäällä ristiselkään.

        penkki on perseestä, mutta paljonko m-veto ja kyykky.


      • Sukupuolet sekaisin
        sinikello kirjoitti:

        Millaisia möhmelöitä sä olet oikein tanssiin hakenut, kun pituuteen viitaten ovat kieltäytyneet?
        Suo nyt anteeksi, mutta mä en kertakaikkiaan usko tota.
        Olen aika kohtalainen tanssija, eikä sen parempaa viejää voi olla, kuin pitkä mies, joka osaa askelkuviot ja omaa rytmitajua!
        Tosin itekin 175cm, joten jos pakit tulee annettua, se johtuu joko: mies on kääpiö (=minua lyhyempi), mies on liian kännissä, mies ei tiedä tanssimisesta yhtään mitään, mies on liian lihava ja/tai likainen, tahi mies on täysi urpo! Urpon kanssakin on tod näk tullut jo pari biisiä roikuttua, koska muutenhan häntä ei tietäisi urpoksi.

        Ja voi olla että toi sun paino alkaa olla jo niillä rajoilla, että sitä on liikaa. Jos on 2-metrinen, niin 100kg on ehdoton maksimi. Mulla sellanenkin kaveri, joka treenaa 2 krt päivässä 6-7 päivänä viikossa .. urheilijanuorukainen siis, tasan 2m ja 100kg, ja on aavistuksen liian skrode. Mutta että treenaamaton äijä painaa yhtä paljon, niin se on kyllä jo ylipainosen suuntaan menossa.
        Monet daamit tykkää isoista miehistä, pitkistä siis - ei lihavista.
        Näin ainakin allekirjoittanut.

        "Millaisia möhmelöitä sä olet oikein tanssiin hakenut, kun pituuteen viitaten ovat kieltäytyneet?
        Suo nyt anteeksi, mutta mä en kertakaikkiaan usko tota.
        Olen aika kohtalainen tanssija, eikä sen parempaa viejää voi olla, kuin pitkä mies, joka osaa askelkuviot ja omaa rytmitajua!"

        Ööhh... Itiöemä-54 taisi olla nainen, ei mies?


    • jookoo

      olen pitkä,mutta muistan yhden miehen hää on pitkä,tansseissa näki missä poju pyöri,hää ol päätä pitempi muita,niin hää ol vielä hyvin iso ääninen tanssi sali kaiku ku hää nauroi.

    • Markus

      Tuli joskus Bluesin pelissä vastaan. Pituus oli varmaan joku 170 cm?? Oikein säikäytti kun tv:ssä oli näyttänyt kookkaalta kaverilta.

      • tietäjä27

        Markus Pöyhönen on 179cm, eli ei nyt aivan pätkä. 170 Oli aika alakantiin.


      • essoes
        tietäjä27 kirjoitti:

        Markus Pöyhönen on 179cm, eli ei nyt aivan pätkä. 170 Oli aika alakantiin.

        pöyhönen ei tod oo 179...tai sit mä oon kasvanu 34 vuoden jälkeenki,,,ite oon 174pitkä tai lyhyt eikä pöyhöne ollu pidempi


      • on ja pysyy!
        essoes kirjoitti:

        pöyhönen ei tod oo 179...tai sit mä oon kasvanu 34 vuoden jälkeenki,,,ite oon 174pitkä tai lyhyt eikä pöyhöne ollu pidempi

        http://www.mix.fi/musiikki/webvieras/_a12222/markus poyhonen/

        "Heippa Markus! Kuinkas sinun kesäsi on tähän asti mennyt? Onko helle heluna haitannut ,puuhastelujasi? Minä olen nauttinut lämpimästä kesäståä ja toivon että kesä jatkuisi mahdollisimman kauan. Onko sinulla tyttö ystävää? Muutes miten pitkä sinä olet?
        Malla

        Kesä on mennyt ihan mukavasti. Kovempia tuloksia pitäis vaan tehdä. Helle on ollut loistava asia! Tyttöystävä on. Olen 179 cm pitkä."

        http://www.eoph.fi/yhdistys/lehti/ep0203/markus.htm

        "Fakta/Markus Pöyhönen

        Syntynyt: 25.10.1978
        Pituus: 179 cm
        Paino: 77 kg"

        http://www.kauneusjaterveys.fi/luejutut/kunto/article117274-1.html

        "Nimi: Markus Pöyhönen. Ikä: 26 vuotta. Pituus: 179 cm. Paino: 77 kg"

        http://www.mtv3.fi/urheilu/arkisto.shtml/arkistot/mmyleisurheilu/2003/08/181803

        "Suomen joukkue yleisurheilun 9. MM-kilpailuissa Pariisissa

        Miehet

        Markus Pöyhönen
        Syntymäaika: 25. lokakuuta 1978
        Syntymäpaikka: Vantaa
        Pituus/paino: 179 cm/77 kg"

        http://www2.hs.fi/extrat/urheilu/helsinki2005/suomenjoukkue.html


        "Markus Pöyhönen
        Laji: 100 m
        Syntymäaika: 25.10.1978
        Seura ja kotipaikkakunta: Helsingin Kisa-Veikot / Helsinki
        Pituus ja paino: 179 cm / 77 kg"

        OCH SAMMA PÅ SVENSKA: http://sporten.yle.fi/friidrottsvm05/finlandare/poyhonen.php

        "Markus Pöyhönen
        Gren: 100 m, 4x100 m

        Klubb: Helsingin Kisa-Veikot
        Tränare: Asser Pettinen

        Född: 25 oktober 1978, Vanda
        Längd/vikt: 179 cm, 77 kg"


      • JAJ
        on ja pysyy! kirjoitti:

        http://www.mix.fi/musiikki/webvieras/_a12222/markus poyhonen/

        "Heippa Markus! Kuinkas sinun kesäsi on tähän asti mennyt? Onko helle heluna haitannut ,puuhastelujasi? Minä olen nauttinut lämpimästä kesäståä ja toivon että kesä jatkuisi mahdollisimman kauan. Onko sinulla tyttö ystävää? Muutes miten pitkä sinä olet?
        Malla

        Kesä on mennyt ihan mukavasti. Kovempia tuloksia pitäis vaan tehdä. Helle on ollut loistava asia! Tyttöystävä on. Olen 179 cm pitkä."

        http://www.eoph.fi/yhdistys/lehti/ep0203/markus.htm

        "Fakta/Markus Pöyhönen

        Syntynyt: 25.10.1978
        Pituus: 179 cm
        Paino: 77 kg"

        http://www.kauneusjaterveys.fi/luejutut/kunto/article117274-1.html

        "Nimi: Markus Pöyhönen. Ikä: 26 vuotta. Pituus: 179 cm. Paino: 77 kg"

        http://www.mtv3.fi/urheilu/arkisto.shtml/arkistot/mmyleisurheilu/2003/08/181803

        "Suomen joukkue yleisurheilun 9. MM-kilpailuissa Pariisissa

        Miehet

        Markus Pöyhönen
        Syntymäaika: 25. lokakuuta 1978
        Syntymäpaikka: Vantaa
        Pituus/paino: 179 cm/77 kg"

        http://www2.hs.fi/extrat/urheilu/helsinki2005/suomenjoukkue.html


        "Markus Pöyhönen
        Laji: 100 m
        Syntymäaika: 25.10.1978
        Seura ja kotipaikkakunta: Helsingin Kisa-Veikot / Helsinki
        Pituus ja paino: 179 cm / 77 kg"

        OCH SAMMA PÅ SVENSKA: http://sporten.yle.fi/friidrottsvm05/finlandare/poyhonen.php

        "Markus Pöyhönen
        Gren: 100 m, 4x100 m

        Klubb: Helsingin Kisa-Veikot
        Tränare: Asser Pettinen

        Född: 25 oktober 1978, Vanda
        Längd/vikt: 179 cm, 77 kg"

        Itse olen 171-172 cm, ja Pöyhönen ei ollut paljoakaan pidempi. Hän seisoi ihan suorassa ja sanoisin pituudeksi -177 cm.


      • Niin kyllästynyt
        on ja pysyy! kirjoitti:

        http://www.mix.fi/musiikki/webvieras/_a12222/markus poyhonen/

        "Heippa Markus! Kuinkas sinun kesäsi on tähän asti mennyt? Onko helle heluna haitannut ,puuhastelujasi? Minä olen nauttinut lämpimästä kesäståä ja toivon että kesä jatkuisi mahdollisimman kauan. Onko sinulla tyttö ystävää? Muutes miten pitkä sinä olet?
        Malla

        Kesä on mennyt ihan mukavasti. Kovempia tuloksia pitäis vaan tehdä. Helle on ollut loistava asia! Tyttöystävä on. Olen 179 cm pitkä."

        http://www.eoph.fi/yhdistys/lehti/ep0203/markus.htm

        "Fakta/Markus Pöyhönen

        Syntynyt: 25.10.1978
        Pituus: 179 cm
        Paino: 77 kg"

        http://www.kauneusjaterveys.fi/luejutut/kunto/article117274-1.html

        "Nimi: Markus Pöyhönen. Ikä: 26 vuotta. Pituus: 179 cm. Paino: 77 kg"

        http://www.mtv3.fi/urheilu/arkisto.shtml/arkistot/mmyleisurheilu/2003/08/181803

        "Suomen joukkue yleisurheilun 9. MM-kilpailuissa Pariisissa

        Miehet

        Markus Pöyhönen
        Syntymäaika: 25. lokakuuta 1978
        Syntymäpaikka: Vantaa
        Pituus/paino: 179 cm/77 kg"

        http://www2.hs.fi/extrat/urheilu/helsinki2005/suomenjoukkue.html


        "Markus Pöyhönen
        Laji: 100 m
        Syntymäaika: 25.10.1978
        Seura ja kotipaikkakunta: Helsingin Kisa-Veikot / Helsinki
        Pituus ja paino: 179 cm / 77 kg"

        OCH SAMMA PÅ SVENSKA: http://sporten.yle.fi/friidrottsvm05/finlandare/poyhonen.php

        "Markus Pöyhönen
        Gren: 100 m, 4x100 m

        Klubb: Helsingin Kisa-Veikot
        Tränare: Asser Pettinen

        Född: 25 oktober 1978, Vanda
        Längd/vikt: 179 cm, 77 kg"

        No eivät miehet nyt yleensäkään ole niin pitkiä kuin väittävät. Nettideittejä harrastaneena voin sanoa, että miehet lisäävät kautta linjan pituuteensa 5-10cm! Ei oikein tiedä itkiskö vai nauraisko, kun treffeille ilmestyy tyyppi, joka on kertonut olevansa 188cm ja onkin tasan itseni pituinen (olen 178cm). Jokainen voi ymmärtää, kenen laskutaidossa on ollut vikaa, vikaa, vikaa, vikaa......

        Että ei kannata sokeasti uskoa miesten pituuksiin, ei urheilijoiden eikä muidenkaan.


    • ja kirka

      Juha Mieto 196 senttiä, Kirka taitaa olla 171.

      • oikaisu...

        Kirka on 169.


      • Eräs käppänä
        oikaisu... kirjoitti:

        Kirka on 169.

        Entäs Danny? Olen kuullut että on yli 190 cm pitkä. En ole koskaan nähnyt häntä luonnossa.


      • jusku3
        Eräs käppänä kirjoitti:

        Entäs Danny? Olen kuullut että on yli 190 cm pitkä. En ole koskaan nähnyt häntä luonnossa.

        Danny on pituudeltaan 196 cm.


    • Keskimittanen
    • ja pisin julkkis!

      on muuten teuvo loman jolla on mittaa hieman päälle 219cm, eli lähes 220cm!

      • ei oo pitkä

        ...todellakaan...ehkä 168cm....


      • julkkis

        on matti nykänen jolla on pituutta 3 metriä... tämä on fakta..


    • jumalauta

      Oho ho hoijaa

    • ASSer*

      Reilusti yli 2 m

      • pitkänen

        Kengät jalassa 298 cm


    • blackmagicwoman

      ..on kuulemma tosi lyhyt, verrattuna esim. Nicole Kidmaniin 180 cm.. olipa hauskaa, kun ex- pariskunta näytteli Eyes Wide Shutissa, seurata miten kuvakulmat saatiin onnistumaan.

      • No joo

        IMDb:
        Tom.... 5' 7" (1.70 m), valehteli aiemmin 5' 9"
        Katie... 5' 9" (1.75 m), monissa lähteissä sentin pitempi.
        Nicole 5' 10½" (1.79 m).

        IMDb on korjannut agenttien antamia "suurpiirtei-
        siä" mittoja.


    • OK.

      Tapani Kansa ja Ville Valo ovat 185cm

      • warrrma tieto

        yhteensä ovat n. 3 metriä pitkät


    • Pipinpieni

      Markus Pöyhönen 179
      Mieto 197
      Heinäluoma 198
      Mannerheim 187
      Koivusalo 193?

      Ja sitten hieman mutu tietoa, Kanerva ja Sale on kumpikin joskus tullut baarissa mua vastaan.

      Vanhanen päälle 190, mutta tuskin 198:aa.
      Niinistö 175-178
      Kanerva 170-175

      • oikeisiin

        Vanhanen on 0,5 cm pitempi kuin Heinä-
        luoma, mutta minkä mittaisia olivat Pakarinen E.,
        Rautavaara T ja Helismaa R?


      • Missuliisu
        oikeisiin kirjoitti:

        Vanhanen on 0,5 cm pitempi kuin Heinä-
        luoma, mutta minkä mittaisia olivat Pakarinen E.,
        Rautavaara T ja Helismaa R?

        Keke Rosberg on lyhyt, Paavo M. Petäjä on lyhyt, Markku Aro on rapiat 160 cm. Matti ja Teppo ovat lyhyitä miehiä, samoin Kake Randelin. Täytyy sanoa, että televisio väärentää ihmisiä. Siellä moni näyttää pitkältä, vaikka ovat todellisuudessa tosi lyhyitä.

        Esim. Danny, Tapani Kansa, Frederik ja Arto Bryggare ovat pitkiä miehiä.

        Täytyy sanoa, että ihmisestä katoaa jotain, jos hän onkin todella lyhyt, vaikka televisio kertoo muuta. Varsinkin miesten kohdalla tämä pätee.


      • mie vaan

        muuten uskon mutta niinisto ja kanerva vois olla toisin päin....olen tavannut kummatkin.

        niinistö on aika tarkalleen 173-175(max)
        kanerva mielestäni olisi pari senttiä pidempi...

        uskokaa tai älkää


      • jotain...
        Missuliisu kirjoitti:

        Keke Rosberg on lyhyt, Paavo M. Petäjä on lyhyt, Markku Aro on rapiat 160 cm. Matti ja Teppo ovat lyhyitä miehiä, samoin Kake Randelin. Täytyy sanoa, että televisio väärentää ihmisiä. Siellä moni näyttää pitkältä, vaikka ovat todellisuudessa tosi lyhyitä.

        Esim. Danny, Tapani Kansa, Frederik ja Arto Bryggare ovat pitkiä miehiä.

        Täytyy sanoa, että ihmisestä katoaa jotain, jos hän onkin todella lyhyt, vaikka televisio kertoo muuta. Varsinkin miesten kohdalla tämä pätee.

        Mielenkiintoinen näkökulma. Mä en oo kyllä koskaan huomannut että muuten upeesta miehestä katoais mitään lyhyyden myötä... päinvastoin. Jos mies ei ole kovin pitkä, niin usein kompensoi sen käyttäytymällä paremmin ja olemalla fiksumpi (myös vällyjen välissä) kuin päitään pidemmät hujopit


      • ...
        Missuliisu kirjoitti:

        Keke Rosberg on lyhyt, Paavo M. Petäjä on lyhyt, Markku Aro on rapiat 160 cm. Matti ja Teppo ovat lyhyitä miehiä, samoin Kake Randelin. Täytyy sanoa, että televisio väärentää ihmisiä. Siellä moni näyttää pitkältä, vaikka ovat todellisuudessa tosi lyhyitä.

        Esim. Danny, Tapani Kansa, Frederik ja Arto Bryggare ovat pitkiä miehiä.

        Täytyy sanoa, että ihmisestä katoaa jotain, jos hän onkin todella lyhyt, vaikka televisio kertoo muuta. Varsinkin miesten kohdalla tämä pätee.

        Miten niin miehestä katoaa jotain, jos on lyhyt.

        Kyllä huomaa mitä suomalaisista naisista katoaa.

        Äly.

        Sinusta sen huomaa varsinkin.

        Pinnallisuus kunniaan.


      • Nanna_
        Missuliisu kirjoitti:

        Keke Rosberg on lyhyt, Paavo M. Petäjä on lyhyt, Markku Aro on rapiat 160 cm. Matti ja Teppo ovat lyhyitä miehiä, samoin Kake Randelin. Täytyy sanoa, että televisio väärentää ihmisiä. Siellä moni näyttää pitkältä, vaikka ovat todellisuudessa tosi lyhyitä.

        Esim. Danny, Tapani Kansa, Frederik ja Arto Bryggare ovat pitkiä miehiä.

        Täytyy sanoa, että ihmisestä katoaa jotain, jos hän onkin todella lyhyt, vaikka televisio kertoo muuta. Varsinkin miesten kohdalla tämä pätee.

        Olen samaa mieltä. Pitkissä miehissä on kieltämättä enemmän sellaista ylväyttä, kuin lyhyissä tapeissa.
        Tietysti se pituuskin on turhaa, jos ryhti on huono . Eli ryhdikkyys ennenkaikkea ( esim. T.Kansa, Gustav Häglund, Arto Bryggare... ovat ryhdikkäitä ja melko pitkiä miehiä. Sitävastoin esim. Matti Vanhanen ja Eero Heinäluoma ovat kyllä tosi pitkiä, mutta kumararyhtisiä. )


      • t.r.sikke
        jotain... kirjoitti:

        Mielenkiintoinen näkökulma. Mä en oo kyllä koskaan huomannut että muuten upeesta miehestä katoais mitään lyhyyden myötä... päinvastoin. Jos mies ei ole kovin pitkä, niin usein kompensoi sen käyttäytymällä paremmin ja olemalla fiksumpi (myös vällyjen välissä) kuin päitään pidemmät hujopit

        saat nimittäin ihan vapaasti pitää ne pesäpallomailan mittaset ukkelit.
        meikälle pitää olla pitkä mies. ja sopusuhtainen.
        tommonen 190cm/n.76-85kg saa ilmoittautua.
        ja hiukset sitten kanssa päässä, kiitos. kaljut ei natsaa.


      • Jykä-73
        mie vaan kirjoitti:

        muuten uskon mutta niinisto ja kanerva vois olla toisin päin....olen tavannut kummatkin.

        niinistö on aika tarkalleen 173-175(max)
        kanerva mielestäni olisi pari senttiä pidempi...

        uskokaa tai älkää

        Niinistön pituus on 180 cm.Näin on ja tää on faktatietoa.


      • ainoa oikea

        juha mieto - 197,3cm
        timo koivusalo - 197cm
        matti vanhanen - 197cm
        eero heinäluoma - 197cm
        mannerheim - 187cm
        uusipaavalniemi - 187cm


      • FAKTAhomma
        Jykä-73 kirjoitti:

        Niinistön pituus on 180 cm.Näin on ja tää on faktatietoa.

        Niinistö on 174-175 cm. Ollut naapurin kanssa samassa kuvassa ja yhtä pitkä kuin naapuri joka tuon 174 cm.


      • hyvä kunto

        Paljonkohan on pituutta kenraali Ari Puheloisella, kaikin puolin sopusuhtainen. Puheloinen pitää kunnostaan hyvää huolta, kuntoilemalla. Ja se näkyy!!!


      • tsingiskhan3
        Missuliisu kirjoitti:

        Keke Rosberg on lyhyt, Paavo M. Petäjä on lyhyt, Markku Aro on rapiat 160 cm. Matti ja Teppo ovat lyhyitä miehiä, samoin Kake Randelin. Täytyy sanoa, että televisio väärentää ihmisiä. Siellä moni näyttää pitkältä, vaikka ovat todellisuudessa tosi lyhyitä.

        Esim. Danny, Tapani Kansa, Frederik ja Arto Bryggare ovat pitkiä miehiä.

        Täytyy sanoa, että ihmisestä katoaa jotain, jos hän onkin todella lyhyt, vaikka televisio kertoo muuta. Varsinkin miesten kohdalla tämä pätee.

        Tervehdys "Missuliisu", saanen korjata, mutta Frederik eli Ilkka Sysimetsä ei ole kovinkaan pitkä. Frederik on 182cm.


      • pönötys/sulavuus
        mie vaan kirjoitti:

        muuten uskon mutta niinisto ja kanerva vois olla toisin päin....olen tavannut kummatkin.

        niinistö on aika tarkalleen 173-175(max)
        kanerva mielestäni olisi pari senttiä pidempi...

        uskokaa tai älkää

        Kanerva melko lyhyt, Niinistö ikäluokkaansa nähden melko pitkä. Niin päin.


      • juuri kuten koit
        Nanna_ kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Pitkissä miehissä on kieltämättä enemmän sellaista ylväyttä, kuin lyhyissä tapeissa.
        Tietysti se pituuskin on turhaa, jos ryhti on huono . Eli ryhdikkyys ennenkaikkea ( esim. T.Kansa, Gustav Häglund, Arto Bryggare... ovat ryhdikkäitä ja melko pitkiä miehiä. Sitävastoin esim. Matti Vanhanen ja Eero Heinäluoma ovat kyllä tosi pitkiä, mutta kumararyhtisiä. )

        Ryhti on siinäkin mielessä tärkeä, että on ryhdikästä puhua totta pituudestaan.

        Minä arvostan kaikkia, jotka ovat puhuneet pituudestaan totta. Se on suoraselkäistä ja kertoo ihmisestä. Yleensä tämän todenpuhumisen näkee myös muussa toiminnassa.


      • pieni ja normaali?
        FAKTAhomma kirjoitti:

        Niinistö on 174-175 cm. Ollut naapurin kanssa samassa kuvassa ja yhtä pitkä kuin naapuri joka tuon 174 cm.

        Sorry Niinistö on 177 cm pitkä. Vanha aihe, mutta aina tää näköjään herättää keskustelua. Olen nainen ja vain vai jopa 158 cm ja hoikka vaikka ylitän jo 30 ikävuoden. Silti mulle pituus on ollut sitä, että korkokengissäni viihdyn, niin en ole halunnut kumppanikseni sellaista, joka kokee olevansa silloin lyhyempi kuin minä. Muuten ei mulle merkitystä. Mieluummin normaalivartaloinen ja 168-195 cm normaalivartaloinen kuin kävelevä lihaskimppu. Olen aina tykännyt tanssia, kun mies osaa tanssia, ei siihen vaikuta miehen pituus. Mielestäni pitkä ihminen on kyseessä, jos nainen ylitttää 185 ja mies ylittää 195.


    • koljat

      Tupeella ja piilokoroilla 154 cm .

      • lukenut

        Oikeasti Lordi on 178 cm, siis ilman niitä monsteri kenkiä.


      • Oon pitempi
        lukenut kirjoitti:

        Oikeasti Lordi on 178 cm, siis ilman niitä monsteri kenkiä.

        Mä oon 183 cm lol


      • KKV

        Ei voi olla totta. Onko Mauri Pekkarisella tubeless päässä? Sehän näyttää niiiin luonnolliselta että.


      • cinderella

        hehe, aika hyvä. onkohan se Pekkarinen edes sitä 154? :DD ois mielenkiintoista tietää kuinka pitkä se ihan aikuisten oikeesti on. tietääkö kukaa? pitäisköhän alkaa selvittään ;D


      • No joo
        cinderella kirjoitti:

        hehe, aika hyvä. onkohan se Pekkarinen edes sitä 154? :DD ois mielenkiintoista tietää kuinka pitkä se ihan aikuisten oikeesti on. tietääkö kukaa? pitäisköhän alkaa selvittään ;D

        Näin hänet Museokadulla matkalla Eduskuntatalon
        suuntaan. Jossain 160-170 cm hujakoilla lienee.

        Ei pitempi, sillä hänellä oli "mikkihiiri"-kengät.


      • Pekkkkarrr
        cinderella kirjoitti:

        hehe, aika hyvä. onkohan se Pekkarinen edes sitä 154? :DD ois mielenkiintoista tietää kuinka pitkä se ihan aikuisten oikeesti on. tietääkö kukaa? pitäisköhän alkaa selvittään ;D

        Onkohan sillä eduskunnassa jaloille koroke alle, etteivät jalat heilu ilmassa.


    • petrus11

      Arnold "I`ll be back" 172 cm

    • petrus11

      Tarmo "Täällä eduskunta" Ropponen 163cm,jotkut väittää että välillä 167 korkojen kanssa

    • bruuttus

      Arska on kylläki oikeesti joku 185 cm tai sentti molemminpuolin, Vanhanen 195-197, Heinäluoma samankokonen. Jussi Lampi on satavarmana tasan 2 metriä. Halosesta en tiä mut olen kuullu et olis joku 170 cm, tuskin kuitenkaan ihan niin pitkä. Ressu on varmaan joku 165 cm. Heh:) tämmöstä.

      • punnerran täs välil

        Joo Ressu on, eikä siinä mitään mutta kun pitää brassailla niin jumalattomasti! Ilman sitä brassailua ei olis mitään ongelmaa.


    • hoi

      hilse pois nollanappulan alta

    • marakatti

      198cm ja tämä on tieto

      • tuumasta toimeen..

        Pauli Matti Juhani Leskinen on luultavimmin reilusti alta 170. Joskus muinoin tuli Tuuliajolla -konsertin tauolla vastaan ja jäin kyllä katselemaan että näin meitä kansalaisia hämätään tv:n ja lehdistön vältyksellä, heh.. Hän, kuten useimmat tv:n kautta verkkokalvoillemme loihditut henkilöt, näyttää ruudulla huomattavasti todellisuutta pitemmältä..
        Arja Korisevakaan ei mikään iso ole, 155 tekee jo tiukkaa..


      • jarkki
        tuumasta toimeen.. kirjoitti:

        Pauli Matti Juhani Leskinen on luultavimmin reilusti alta 170. Joskus muinoin tuli Tuuliajolla -konsertin tauolla vastaan ja jäin kyllä katselemaan että näin meitä kansalaisia hämätään tv:n ja lehdistön vältyksellä, heh.. Hän, kuten useimmat tv:n kautta verkkokalvoillemme loihditut henkilöt, näyttää ruudulla huomattavasti todellisuutta pitemmältä..
        Arja Korisevakaan ei mikään iso ole, 155 tekee jo tiukkaa..

        Juicen pituudeksi olen kuullut ilmoitetun
        174 cm.Miehen useasti "livenä" nähneenä,
        olen vakuuttunut,että pitänee paikkansa!
        165-170 cm on arvioni Arja Korisevasta!


    • on.

      Googlaamal ois löytyny. matti vanhanen 197cm ja 97kg.

    • Löytyy

      Kaikki suur-laulajat-näyttelijät ovat poikkeuksetta snadeja. Poikkeuksiahan on.

      • kai...

        laulajissa tai näyttelijöissä ole sen enempää pitkiä/lyhyitä ihmisiä, kun muissakaan ihmisryhmissä.


      • koljat
        kai... kirjoitti:

        laulajissa tai näyttelijöissä ole sen enempää pitkiä/lyhyitä ihmisiä, kun muissakaan ihmisryhmissä.

        esiintyvistä ihmisistä huomattavasti koko kansan keskiarvoa suurempi osa on pätkiä - kaikenlainen kohkaaminen ja itsestään äänen pitäminen kun on kautta aikojen ollut lyhytkasvuisten mahdollisuus tulla huomatuksi! isompi huomataan muutenkin.

        esimerkiksi TV:ssä/elokuva-alalla menestyneiden lyhyyttä on selitetty sillä, että hukkapätkät hakeutuvat telkkariin, koska näyttävät siellä todellista mittaansa pidemmiltä.

        menestyneissä poliitikoissa, sotapäälliköissä ja yritysjohtajissa taas korostuu selkeästi pituus - se kun yleensä liitetään valtaan ja mahtiin.


      • t.r.sikke
        koljat kirjoitti:

        esiintyvistä ihmisistä huomattavasti koko kansan keskiarvoa suurempi osa on pätkiä - kaikenlainen kohkaaminen ja itsestään äänen pitäminen kun on kautta aikojen ollut lyhytkasvuisten mahdollisuus tulla huomatuksi! isompi huomataan muutenkin.

        esimerkiksi TV:ssä/elokuva-alalla menestyneiden lyhyyttä on selitetty sillä, että hukkapätkät hakeutuvat telkkariin, koska näyttävät siellä todellista mittaansa pidemmiltä.

        menestyneissä poliitikoissa, sotapäälliköissä ja yritysjohtajissa taas korostuu selkeästi pituus - se kun yleensä liitetään valtaan ja mahtiin.

        Tossa luultavasti on ihan realismia takana.
        Ihmisiä on testattu mm. siten, että on näytetty kuvia tai tv-kuvaa/tallennetta kahdesta henkilöstä -toinen lyhyt, toinen pitkä, ja kysytty heidän mielipidettään, kumpi henkilöistä vaikuttaisi olevan pätevämpi. Pitkä mies/nainen sai aina majoriteetin pojoista. Erityisesti, jos oli pituuden lisäksi ryhdikäs.
        Näin arvioivat ihmiset intuitiivisesti, sekä miehet että naiset, silloin kun muuta täydentävää tietoa ei ole saatavilla.
        Liittynee jotenkin lajimme kehitykseen, ja evoluuttiseen hienosäätöön, joka ei homo sapiensin kohdalla varmaan ole vielä edes koko kehityskaartaan tehnyt.


      • Kasariteini
        kai... kirjoitti:

        laulajissa tai näyttelijöissä ole sen enempää pitkiä/lyhyitä ihmisiä, kun muissakaan ihmisryhmissä.

        1970-luvun lopussa ja 80-luvun alussa pinnalla ollu laulajasuosikki Mona Carita oli 155 cm pitkä. Olin teininä jossakin vaiheessa saman mittainen kuin tämä suosikkini;)


      • samu saloinen
        t.r.sikke kirjoitti:

        Tossa luultavasti on ihan realismia takana.
        Ihmisiä on testattu mm. siten, että on näytetty kuvia tai tv-kuvaa/tallennetta kahdesta henkilöstä -toinen lyhyt, toinen pitkä, ja kysytty heidän mielipidettään, kumpi henkilöistä vaikuttaisi olevan pätevämpi. Pitkä mies/nainen sai aina majoriteetin pojoista. Erityisesti, jos oli pituuden lisäksi ryhdikäs.
        Näin arvioivat ihmiset intuitiivisesti, sekä miehet että naiset, silloin kun muuta täydentävää tietoa ei ole saatavilla.
        Liittynee jotenkin lajimme kehitykseen, ja evoluuttiseen hienosäätöön, joka ei homo sapiensin kohdalla varmaan ole vielä edes koko kehityskaartaan tehnyt.

        Riippuu tosin yksilöstä. Niistä aivoista. Jos lyhyellä leikkaa, se voi olla tosi vakuuttava, autoritäärinen, kykenevä vahvaan johtajuuteen.

        Jos lyhyt vaan kukkoilee ja hakee valtaa, se on yhtä säälittävä kuin pitkä joka kukkoilee ja hakee valtaa.

        Mutta pitkä jolla on presenssi ja polla on aika levollinen näky.


      • instrumentti
        kai... kirjoitti:

        laulajissa tai näyttelijöissä ole sen enempää pitkiä/lyhyitä ihmisiä, kun muissakaan ihmisryhmissä.

        Laulajalla pituus on etu.


    • Näin Turuus

      Matti ja Teppo on ainaskin kolme metriä pitkiä....
      ...siis yhteensä...

      • itsekin..

        Niin moni näyttelijä tai rock/pop-tähti onkin tosi metriheikkejä.Onko sitten piememmillä suurempi esilläolon tarve tosiaankin????


      • nyt...
        itsekin.. kirjoitti:

        Niin moni näyttelijä tai rock/pop-tähti onkin tosi metriheikkejä.Onko sitten piememmillä suurempi esilläolon tarve tosiaankin????

        vähän...esim. filmitähdissä on mielestäni enemmän pitkiä ihmisiä, kun lyhyitä.


      • goopå0
        nyt... kirjoitti:

        vähän...esim. filmitähdissä on mielestäni enemmän pitkiä ihmisiä, kun lyhyitä.

        Näyttää paremmalta.


    • pituuksia

      Leo Jokela-vainaa 164
      Mika Kallio 165
      Pasi Rautiainen 165
      Keijo Rosberg 170
      Antti Tuisku 171
      Veikko Vennamo-vainaa 174
      Juice Leskinen 174
      Mika Salo 175
      Kimi Räikkönen 175
      Hannu Mikkola 176
      Saku Koivu 176
      Paavo Väyrynen 177
      Atik Ismail 177
      Esa Pakarinen-vainaa 177
      Christian Ruuttu 178
      Nico Rosberg 178
      Mika Häkkinen 179
      Jyrki Järvilehto 179
      Jyrki Katainen 179
      Urho Kekkonen-vainaa 180
      Jari Litmanen 182
      Teemu Selänne 183
      Vesa-Matti Loiri 184
      Esko Aho 185
      Mannerheim-vainaa 188
      Paavo Lipponen 192
      Mauno Koivisto 193
      Eero Heinäluoma 196
      Heikki Harma 196
      Matti Vanhanen 197,5

      • FAKTAhomma

        Itse Loirin tavanneena sanoisin hänen olevan tänä päivänä 177-178 cm, tuskin ollut koskaan 181 cm pidempi. Räikkönen on luultavasti 172 cm koska yhtä pitkä kuvassa kuin 171 cm listattu Alonso. Salo on 170 cm paikkeilla. Mannerheimin pituudesta saat ottaa varmasti 5 senttiä pois. Mannerhein on ollut samoissa kuvissa 173 cm olevan Hitlerin kanssa ja silmin voi arvioida hänen olleen n. 183-184 cm.


      • jusku3

        Ei Hector ole 196 cm. Hän on reilusti yli kaksi metriä !!! kertoi aikoinaan suosikin haastattelussa.


    • keijo

      käsittääkseni eero heinäluoma on 197 cm kuten matti vanhanenkin(ei siis 202 cm),arto bryggare 193 cm,keihään heittäjä mikaela ingberg 174 cm,uutisten lukija pirjo nuotio 157 cm,laulaja eija kantola 173 cm,laulaja antti tuisku 171 cm,malli jenni dahlman(kimi räikkösen vaimo)177cm,näyttelijä pertti koivula 170 cm

    • ihmeessä?

      Matti-Esko hytönen reilusti yli 140 cm punttipenkin päällä seistessään ja sulka hatussa. Mitä helkkaria kukaan tekee tuollaisilla tiedoilla?

    • tiedossa

      yks Lempisen Arska seinäjoelta on ällistyttävästi 179 cm. Ei ole toista tässä maassa, on nimittäin iso julkkis siellä päin.....

      • jooooliii

        tietääkö kukaan sitten salkkareiden näyttelijöiden pituuksia???


      • jannnnq
        jooooliii kirjoitti:

        tietääkö kukaan sitten salkkareiden näyttelijöiden pituuksia???

        Ismon pituus on 184 cm
        Sepon pituus 174 cm
        ossin pituus 184 cm
        katjan pituus 168 cm
        aaron pituus 176 cm


      • apuua
        jannnnq kirjoitti:

        Ismon pituus on 184 cm
        Sepon pituus 174 cm
        ossin pituus 184 cm
        katjan pituus 168 cm
        aaron pituus 176 cm

        miia n.160
        saku 180


    • jooku

      Onko hän 162 cm niin ksikki väittää vai onko hän lyhyempi tai pidempi

    • jarkki

      Matti Vanhanen ja Timo Koivusalo ovat
      kumpikin oman ilmoituksensa mukaan
      197 cm.Jussi Lampi ilmoittaa olevansa
      200 cm.(hän ainakin näyttää pidemmältä).

      • Mielipidejohtaja

        Lampi käyttää korkeakorkoisia bootseja.Huumorimiehiä.


    • Mittaman

      Jope Ruonansuu on 175cm.

    • Jykä-73

      Vesa-Matti Loiri:183 cm
      Spede Pasanen oli:183 cm
      Jani Sievinen:181 cm
      David Hasselhoff (Ritari Ässä):193 cm
      Samuli Edelmann:183 cm
      Aake Kalliala:185 cm
      Antero Mertaranta:180 cm
      Risto Kaskilahti:180 cm
      Patrick Duffy (Dallasin näyttelijä):188 cm
      Larry Hagman /dallasin näyttelijä):184 cm
      Richard Dean Anderson (Ihmemies Mc Gyver):188 cm
      Tom Cruise:171 cm
      Sylvester Stallone:175 cm

      Olen lukenut tiedot lehtihaastatteluista ja katellu netistä ja seurannut ja veikkaillut ihmisten pituuksia koko ikäni.Harrastus sekin muiden joukossa :o)

      • xxxxxxxx

        voin kertoa että pituudet eivät pidä paikkaansa.Olen itse 182 cm pitkä ja molemmat herrat olivat minua lyhyempiä.


      • Jykä-73
        xxxxxxxx kirjoitti:

        voin kertoa että pituudet eivät pidä paikkaansa.Olen itse 182 cm pitkä ja molemmat herrat olivat minua lyhyempiä.

        Spede itse sanoi aikoinaan "Speden Spelit" tai "Speden sallitut leikit" ohjelmassa,olevansa 183cm pitkä,mutta voihan olla,että hänenkin kohdallaan on käynyt niin,että on painunut kasaan iän myötä,olihan Spede kuollessaan jo 71-vuotias,niinkuin varmaan muistat...Kun ihminen vanhenee menevät nikamat yms.kasaan jonkinverran.
        Minä itse olen tavannut Veskun Martinus-salin taiteilija-lämpiössä pari-kolme vuotta sitten,muttei Vesku mielestäni ole paljoa kasaan mennyt.Tiedän myös Veskun taustoja aika laajasti.Hän kertoi olleensa armeijaan mennessään vain 169cm pitkä,mutta armeijan jälkeen han olikin jo 183 senttinen.Hän itse kertoi tämän kerran haastattelussa.
        Se,miten pitkältä ihminen milläkin hetkellä näyttää,on myös ryhdistä kiinni.Jos seisot epäryhdissä asennossa,näytät useita senttejä lyhyemmältä,kuin todellisuudessa olet.
        Ehkä tämä selvensi asiaa sinulle :o)


      • Pituuksien tietäjä
        Jykä-73 kirjoitti:

        Spede itse sanoi aikoinaan "Speden Spelit" tai "Speden sallitut leikit" ohjelmassa,olevansa 183cm pitkä,mutta voihan olla,että hänenkin kohdallaan on käynyt niin,että on painunut kasaan iän myötä,olihan Spede kuollessaan jo 71-vuotias,niinkuin varmaan muistat...Kun ihminen vanhenee menevät nikamat yms.kasaan jonkinverran.
        Minä itse olen tavannut Veskun Martinus-salin taiteilija-lämpiössä pari-kolme vuotta sitten,muttei Vesku mielestäni ole paljoa kasaan mennyt.Tiedän myös Veskun taustoja aika laajasti.Hän kertoi olleensa armeijaan mennessään vain 169cm pitkä,mutta armeijan jälkeen han olikin jo 183 senttinen.Hän itse kertoi tämän kerran haastattelussa.
        Se,miten pitkältä ihminen milläkin hetkellä näyttää,on myös ryhdistä kiinni.Jos seisot epäryhdissä asennossa,näytät useita senttejä lyhyemmältä,kuin todellisuudessa olet.
        Ehkä tämä selvensi asiaa sinulle :o)

        Tässä oikeita mittoja.Jaakko Saariluoma 190cm Martti Ahtisaari 178cm Jope Ruonansuu 175cm Mikko Alatalo 171cm Heikki Silvennoinen 178cm Heikki Hela 172cm Timo Kahilainen 163cm Pikku G 170cm Seppo Kääriäinen 184cm Ilkka Kanerva 174cm Mauno Koivisto 190cm Tarja Halonen 172cm Markku Aro 174cm Kari Salmelainen 174cm Heidi Kyrö 167cm Marco Bjurström 196cm Kari Tapio 182cm


      • Jykä-73
        Pituuksien tietäjä kirjoitti:

        Tässä oikeita mittoja.Jaakko Saariluoma 190cm Martti Ahtisaari 178cm Jope Ruonansuu 175cm Mikko Alatalo 171cm Heikki Silvennoinen 178cm Heikki Hela 172cm Timo Kahilainen 163cm Pikku G 170cm Seppo Kääriäinen 184cm Ilkka Kanerva 174cm Mauno Koivisto 190cm Tarja Halonen 172cm Markku Aro 174cm Kari Salmelainen 174cm Heidi Kyrö 167cm Marco Bjurström 196cm Kari Tapio 182cm

        Kari Salmelainen ilmoitti muinoin Napakympissä pituudeksensa 168cm.Muistan vielä sanamuodonkin, se heitti näin:"Mä oon satakuuskasi",kun tuli puhe hänen pituudestaan.Harva mies vähättelee pituuttaan,ei edes Salmelainen...
        Olen ollut pressanlinnan lähettinä Manun aikana ja ehkä hän juuri ja juuri saattoi olla sen 190cm,mutta asentonsa oli vain jonkin verran kumara.


      • Mittaaja
        Jykä-73 kirjoitti:

        Kari Salmelainen ilmoitti muinoin Napakympissä pituudeksensa 168cm.Muistan vielä sanamuodonkin, se heitti näin:"Mä oon satakuuskasi",kun tuli puhe hänen pituudestaan.Harva mies vähättelee pituuttaan,ei edes Salmelainen...
        Olen ollut pressanlinnan lähettinä Manun aikana ja ehkä hän juuri ja juuri saattoi olla sen 190cm,mutta asentonsa oli vain jonkin verran kumara.

        Kari Salmelainen on 174cm pitkä kun olen kysynyt häneltä henkilökohtaisesti


      • Huumaman
        Jykä-73 kirjoitti:

        Kari Salmelainen ilmoitti muinoin Napakympissä pituudeksensa 168cm.Muistan vielä sanamuodonkin, se heitti näin:"Mä oon satakuuskasi",kun tuli puhe hänen pituudestaan.Harva mies vähättelee pituuttaan,ei edes Salmelainen...
        Olen ollut pressanlinnan lähettinä Manun aikana ja ehkä hän juuri ja juuri saattoi olla sen 190cm,mutta asentonsa oli vain jonkin verran kumara.

        Kuinka pitkä on Nina Herala?Pitää tietää jos vastaa.Vastatkaa


      • FAKTAhomma
        xxxxxxxx kirjoitti:

        voin kertoa että pituudet eivät pidä paikkaansa.Olen itse 182 cm pitkä ja molemmat herrat olivat minua lyhyempiä.

        Samaa mieltä Loiri nykyään ehkä 177-178 cm. Loiri ja Pasanen eivät ole mielestäni olleet koskaan 183 cm pitkiä, täyttä puppua.


      • ryhti on+
        Pituuksien tietäjä kirjoitti:

        Tässä oikeita mittoja.Jaakko Saariluoma 190cm Martti Ahtisaari 178cm Jope Ruonansuu 175cm Mikko Alatalo 171cm Heikki Silvennoinen 178cm Heikki Hela 172cm Timo Kahilainen 163cm Pikku G 170cm Seppo Kääriäinen 184cm Ilkka Kanerva 174cm Mauno Koivisto 190cm Tarja Halonen 172cm Markku Aro 174cm Kari Salmelainen 174cm Heidi Kyrö 167cm Marco Bjurström 196cm Kari Tapio 182cm

        vaan osa pitää paikkaansa. Näköjään pituus on miten sen ilmoittaa ja jokaisen pituus lyhenee iän myötä.
        useita senttejä. Katsokaa joskus uimahyppykilpailua ja siinä parihyppääjiä. Siinä ilmoitetaan molempien pituudet ja kas kummaa. Jos molemmilla on sama pituus toinen näyttää silti pitemmältä kuin toinen...?

        Pituus tai sen vaikutelman antaa ihmisen ryhti. Jos on ryhdikäs ja hoikka näyttää pidemmältä kuin samanmittainen pullukka, jolla on vielä hartiat lysyssä ja kävellessään roikottaa päätään eteen, niin kuin moni tekee...kävellessään katsoo kenkiensä kärkiä ja se on pahan näköistä, ryhditöntä...


      • JimiErkki
        FAKTAhomma kirjoitti:

        Samaa mieltä Loiri nykyään ehkä 177-178 cm. Loiri ja Pasanen eivät ole mielestäni olleet koskaan 183 cm pitkiä, täyttä puppua.

        Loiri oli Tiimmahman jaksossa ja näytti lyhyemmältä kuin 183-senttinen Taneli Mäkelä. Ahman pojat vielä päivittelivät, että oli se Loiri pitkäkin hyvin pitkälti.


      • oho5
        FAKTAhomma kirjoitti:

        Samaa mieltä Loiri nykyään ehkä 177-178 cm. Loiri ja Pasanen eivät ole mielestäni olleet koskaan 183 cm pitkiä, täyttä puppua.

        Loiri anto oikeasti aiemmin ihan pitkän uljaan vaikutelman, just joku 183 varmaan. Ja juuri hänen kohdallaan tuo muutos on aika selvä. Siinä ei ole mitään vikaa vaan on luonnollista. Elämä hätkähdyttää.


      • redi3
        Mittaaja kirjoitti:

        Kari Salmelainen on 174cm pitkä kun olen kysynyt häneltä henkilökohtaisesti

        Saattoi lisätä siihen vähän. Mutta tosi redi jätkä!


      • tompppppa

        TC varmaan narraa. 171 jotta olisi yli 170!


    • simo susi

      Ensinnäkin Matti Vanhanen on pituudeltaan 197cm samoin myös Eero heinäluoma. Jussi Lampi taas on pituudeltaan 202cm.

      • RRERWERWQ

        paikansa!


    • onn

      Anna Abreu on 155 cm ja 48 kg.

      • tietoman

        Niina Herala on 178 cm pitkä. Tämä on tieto koska kysyin Niinalta.


      • fffffds

      • hoikkuus
        tietoman kirjoitti:

        Niina Herala on 178 cm pitkä. Tämä on tieto koska kysyin Niinalta.

        pituus myös Miia Nuutilalla eli 178cm...mutta Nina näyttää pitemmältä kun on langanlaiha...


      • pullero Anna

        Joo pituus on varmaan oikein mutta nyt v 2013 paino on kyllä lähempänä 80kg...


      • Anonyymi
        pullero Anna kirjoitti:

        Joo pituus on varmaan oikein mutta nyt v 2013 paino on kyllä lähempänä 80kg...

        Don Eero 202 cm, loiri 184, Stupid 187, hortonomi 168 ja sale 174.

        Pikät menevät vanhemmiten "kasaan" jopa 10 cm.


    • erkin veli

      samisaari 128 cm,ressu reedford 143cm ja tuo kirsi ranto 212cm kaiketi

    • Mama Mia

      Ja mikäs julkkis tuo Timo Koivusalo on?

    • oksetus,,

      Mikä v...n perverssi sä olet, eno vai mikä aikaisemmin? Mitä se sinua liikuttaa kuka mitäkin on mittaa tai painoa?

      Hakeudu hyvä ihminen hoitoon, jatkuvasti näitä typeriä kyssäreitä.
      Mitähän kicsejä saat ....ei jumalavita tää on todella sairasta porukkaa!

      • dguglapip

        Ei kai lista ihmisten pituuksista, jotka näkee kadulla, voi haitata ketään?!


    • Jytky

      Jutta Urpilainen vaikuttaa naiseksi pitkältä. Yhdesti kauempaa livenä nähneenä ja muuten telkusta sanoisin Jutan olevan n. 170-173 cm.

      • vieressä seissyt

        Jutta lienee noin 173 cm.


    • tietoa..

      Martina väittää olevansa päälle 170 cm ja ei pidä paikkaansa. Alle 170 cm, ehkä 167 cm.

    • Pätkä123418

      Laulaja Eini näyttää melko pitkältä linee liki 180cm vai onko näkö pettänyt, tosin korkeilla koroilla koikkelehti täti menemään ja upeat sääret sillä kyllä on....

    • työntömitta

      Adam Lambert, 187 cm, 101 kg, 24 cm
      Sauli Koskinen, 157 cm, 56 kg, ¤ 3 cm
      Jani Toivola, 179 cm, 97 kg, ¤ 8 cm aamusköndän jälkeen mitattuna

    • backstage artist

      Nuo "julkkis"mitat osittasin ihan hatusta vedytty.itse olen 192 pitkä,mutta painanut hoikkana 90 kiloa.Nyt vähemmän hoikkana(toki osa lihasta)120kg.Tavannut juha veijosen livenä ja ilmoiotettu 186cm on ihan päin peetä.Max 179(kuten myös kaverini)on totuus.toki olenhan itsekin 193/194 mitattu huonoil mittareilla,mut tarkin on armeijasta 20v iältä 192.ja myöskin veskusta eli loirista saman mittainen veijosen kanssa,toki lenni kalle oli veskun rinnalla pieni.ja Leppilampi ex rattis on max 177(tämän näyttelijän nähnyt elokuvaa tehdes useita tuntaja)Marco nami nami on pitkä,toki hoikkana näyttää viel pidemmältä,kuin saman mittaine ohjaaja koivusalo a`ka pekko

      • ei ei

        Alaspäin pyöristyy Leppiksen pituus. Noin 170.


    • ES_JONNE 98

      Eikös Samu Haber oo joku 190? Ois kiva nähä se ja Kari Ketonen vierekkäi :D
      Kui pitkä Kari muute ees on?

      • pikiä poikia

        Kenraali Ari Puheloisen pituus?


      • Anu H fani 4 eva&eva
        pikiä poikia kirjoitti:

        Kenraali Ari Puheloisen pituus?

        165 cm lepotilassa


        UIK


    • Lassi 1976

      Tässä muutama faktapohjainen korjaus aiempaan keskusteluun:

      Juha Veijonen 181 cm
      Mikko Leppilampi 181 cm
      Vesa-Matti Loiri 183 cm
      Spede Pasanen 185 cm

      Ja vilkkaan urheilukesän kunniaksi muutamia, omiin havaintoihin ja haastattelutietoihin perustuvia arvioita/tietoja suomalaisten TV-urheilutoimittajien pituuksista:

      Niki Juusela 178 cm
      Tapio Suominen 178 cm
      Antero Mertaranta 180 cm
      Mika Saukkonen 180 cm
      Teemu Niikko 185 cm

      Inka Henelius 170 cm
      Kristiina Kekäläinen 170 cm
      Inka Korhonen 175 cm

      • ty8ihjkkl

        Toivottavasti Leppilampi ei ole missään väittänyt olevansa 181! Selkeästi lyhyt.


      • fdrtyuiop
        ty8ihjkkl kirjoitti:

        Toivottavasti Leppilampi ei ole missään väittänyt olevansa 181! Selkeästi lyhyt.

        Mikäs lista sulla on, ei Spedekään noin pitkä ollut.


    • napalmia

      Mikki Leppilampi 166 cm
      Heikki Paasonen 163 cm
      Jetro Rostedt 170 cm 111 kg

    • Kiljahdus

      Mä tiedän vaan ne yhden koon sukkahousut ja sitä koota en kyllä senkummemmin tunne..

    • Whatnot2

      Alexi Laiho on alle 170 cm

    • 178,6 on keskipituus

      Delanneita jätkiä:

      Elvis Presley 183 cm
      Irwin Goodman 180 cm

      • Elvisolipitkäkuninga

        Sori, mutta noi ei oo faktaa. Irwin oli kyl joku 180, mutta Elvis oli 6´2 feet tall eli 187-189cm pitkä.


      • Tosi on
        Elvisolipitkäkuninga kirjoitti:

        Sori, mutta noi ei oo faktaa. Irwin oli kyl joku 180, mutta Elvis oli 6´2 feet tall eli 187-189cm pitkä.

        Irwin oli 186 cm ja 70 kg. (Joskus aikoinaa jossain lehessä kerrottu.)


    • Tavannut

      Loiri ollut max sen 180 cm, mutta nykyään siitä saa ottaa ainakin pari kolme senttiä pois = mennyt kasaan.

    • 12+177999999

      Kyllä vesa matti loordi sen 183 nuorena hoikkana noin ollut,ei se nyt ihan kääpiöltä(mut läskiltä)mun vieressä fani kuvassa parin vuoden takaa näytä(minä siis sa-int mitattu 12v sitten 191/84 nykyään pituus lieneen suht sama mutta painoa n 99)Ja kaverini on nähnyt ekan variksen baaris,oli kuulemma hänen kokoinen(180cm)

    • Totuus

      Älä liioittele, Jussi Lammen vieressä olen seisonutkin ja olen itse 174,2 cm ja Jussi Lampi on enintää 200 cm, Timo Koivusalo on 194 cm, Matti Vanhanen 196 cm,Teemu Selänne 184 cm, Olli Jokinen 196 cm, Marco Bjuström 196,4 cm ja Richard Kiel 204,95cm,

      • 8 y

        Uskon Lammesta että 205 kuten aloituksessa. Se ei todellakaan ole pieni häiskä.


      • Anonyymi
        8 y kirjoitti:

        Uskon Lammesta että 205 kuten aloituksessa. Se ei todellakaan ole pieni häiskä.

        Usko lampi 100kg


    • ihania naisia ovat

      Anna Abreu 154cm
      Chisu 157cm
      Jenni Vartiainen 174cm

      • bubbless

        pituus koroilla vai ilman? saisko vielä tyttöjen painot kiitos?


      • ei kääpiöitä ei

        Vähä tota epäilinkin, Anna on Jennin rinnalla kuin pikku pygmi. Chisun kääpiöisyys on yllätys. Jenni on aika näyttävä nainen.


    • steikki

      Masa niemi Pekka puupääst pätkä moni ei tieta 1.52cm danny Devito saman mittanen Danny Trejo 1.70cm wiliam dafoe saman mittanen.Jack nicholson suosikki näytteliäni 1.77cm clint eastwood 1.93cm ja meikäläinen Ricky Hatton 168cm. :)

      • legenda nähty

        Clint Eastwood on nuorempana ollut 193cm, tai ainakin lähellä tuota. Näin herran ohimennen käydessäni Losissa pari vuotta sitten ja vaikutti muutaman sentin itseäni(189cm) lyhyemmältä. Clint on vanhetessaan menettänyt senttejä vartalostaan, mutta oli hienoa nähdä tuo elävä legenda livenä.


    • KH forever

      Katri-Helena kävi männä vuosina samassa ruokakaupassa. Oli tosi pieni, veikkaisin 160 cm ja korkeintaan 50 kg. Telkkari lihottaa tosiaan sen 10 kiloa, koska näyttää usein aika rintavalta.

      • kutistumme...

        Katri - H oli nuorena tasan 158 cm, mutta takuulla kutistunut vanhemmiten. Pari senttiä ainakin. Miltei jokainen kutistuu iän myötä. Jotkut jopa 5-7 cm. Siitä on olemassa faktatietoa.


    • millintarkasti

      Trattina Feikkilehto, 160 cm ja 85-85-85 -vartalo

    • Pitkä ja kaunis.

      Jasmin Mäntylä 177 cm pitkä.

      • hyttysmies

        Mattiesko Hytönen on 160,5 cm pitkä.


      • konkkanokka

        Ei ole, höpöhöpö. 165cm. Nenän pituus 177cm.


      • fyiuonlkm,.-

    • Trulli

      Ei taida ihan 180 senttinen Mertaranta olla. Veikkaisin pikemminkin 176 senttiä.

      • Trulli

        Usko pois vaan miinuksen antaja :)

        Kummeli miehet:

        Heikki Hela 170 cm
        Heikki Silvennoinen 174 cm
        Timo Kahilainen 160 cm


    • Lipposen kamala akka

      Aloittajaa kiinnosti Eero Heinäluoma. Melkoinen perversio sekin.

    • ¨-'

      Tunkki Tukiainen 156 senttiä.

    • 172

      Olette outoa sakkia; mitä ihmeen merkitystä pituudella on? -Sukulaistyttö on 182.5 ja avomiehensä puoli päätä lyhyempi. Rakkaus kukoistaa ja loppukesästä menevät vihille.

      • Julia Roberts

        Mitä tarkoitat että mitä merkitystä? Tässä kerrotaan pituuksia.

        Pituudethan kannattaa kertoa ihan totuudenmukaisesti. Harva asia on nolompaa kuin kärähtää valehdellusta pituudesta (miksi sellaiseen valehteluun edes päätyisi, hmm..)


    • Kohelllllll

      Tarkista päiväys 22.5.2006 seitsemässä vuodessa ehtii kasvaa paljon

    • j00anas

      Mattiesko Hyttynen

      157 cm

    • Joonasta

      Mattiesko Hyttysen bonzo-nainen

      173 88

    • Jossun turinaa

      Tukiainen 150cm ja 150kg

    • Jusku3

      Danny: 196 cm
      Hector: 2m 6cm
      Seppo Tammilehto: 186 cm
      Seppo Närhi: 172 cm
      Cheek: 175 cm
      Olli Helenius: 193 cm
      Antero Mertaranta: 180 cm
      Juice Leskinen: 173 cm
      Teemu Selänne: 184 cm
      Juha Mieto: 198 cm
      Jukka Kuoppamäki: 175 cm
      Markku aro: 172 cm
      Ilkka Vainio: 193 cm

    • 188 cm

      Danny max 192 cm, Hector 196 cm.

      lle Vainion pituutta epäilen . Mietaakin ehkä "vain" 196 cm.

      • en epäile

        On Ile ihan aikuisen pitunen.


      • jusku3

        Moi. Danny on 196 cm. Olen kysynyt häneltä kasvotusten. Ja Ilkka Vainiolta myös. Ja Hector on oikeasti 2m 6 cm. Kertoi aikoinaan edesmenneelle Jyrki Hämäläiselle suosikin haastattelussa pituutensa.


      • 188 cm
        jusku3 kirjoitti:

        Moi. Danny on 196 cm. Olen kysynyt häneltä kasvotusten. Ja Ilkka Vainiolta myös. Ja Hector on oikeasti 2m 6 cm. Kertoi aikoinaan edesmenneelle Jyrki Hämäläiselle suosikin haastattelussa pituutensa.

        Seisoin kerran Dannyn vieressä Porin Vaakunan respassa. Siihen perustuu arvioni. Tosin sitä saattoi heikentää Armin läsnäolo.

        Hectorin olen myös tavannut. Juotiin hänen pullostaan viiniä, kun oltiin samalla keikalla v. 1966. Ei ole 206 cm. Tosin ei 196:kaan ole ehkä tarkka mutta perustuu muistiini.

        Ile Vainion pituuteen en ole kiinnittänyt huomiota. Olkoon sitten 193 cm.


      • 188cm
        188 cm kirjoitti:

        Seisoin kerran Dannyn vieressä Porin Vaakunan respassa. Siihen perustuu arvioni. Tosin sitä saattoi heikentää Armin läsnäolo.

        Hectorin olen myös tavannut. Juotiin hänen pullostaan viiniä, kun oltiin samalla keikalla v. 1966. Ei ole 206 cm. Tosin ei 196:kaan ole ehkä tarkka mutta perustuu muistiini.

        Ile Vainion pituuteen en ole kiinnittänyt huomiota. Olkoon sitten 193 cm.

        Iso D on 188cm, ainakin nuorena ollut. Hector on 195-196cm. Ile Vainio on 191cm, Junnu Vainio oli 187cm.


      • Jusku3
        188 cm kirjoitti:

        Seisoin kerran Dannyn vieressä Porin Vaakunan respassa. Siihen perustuu arvioni. Tosin sitä saattoi heikentää Armin läsnäolo.

        Hectorin olen myös tavannut. Juotiin hänen pullostaan viiniä, kun oltiin samalla keikalla v. 1966. Ei ole 206 cm. Tosin ei 196:kaan ole ehkä tarkka mutta perustuu muistiini.

        Ile Vainion pituuteen en ole kiinnittänyt huomiota. Olkoon sitten 193 cm.

        Kun olin hectorin keikalla ja annoin hänelle kukan ja seisoin sen vieressä niin kyllä se on yli 2 metriä. Olen itse 196 cm. pitkä. Ja hector on minua vielä reilusti pidempi


      • nainen 196?
        Jusku3 kirjoitti:

        Kun olin hectorin keikalla ja annoin hänelle kukan ja seisoin sen vieressä niin kyllä se on yli 2 metriä. Olen itse 196 cm. pitkä. Ja hector on minua vielä reilusti pidempi

        Huomioitko, että Hector seisoi lavalla?


      • Jusku3
        nainen 196? kirjoitti:

        Huomioitko, että Hector seisoi lavalla?

        Menin itse lavalle kättelemään hänet ja ojentamaan kukan oli minua vielä noin 10 cm pidempi.


    • asian tuntija

      Anna abreu 154cm

      Jenni vartiainen 174cm

      ihania naisia molemmat

      • joose 168cm

        Niimpä, Abreu voi ottaa suukkiin seisaaltaan ja Vartiaisen päälle pittää kiivetä...


    • ghrhrhyr5hyrh

      Heikki Harma ei nyt todellakaan ole 206 senttiä pitkä.

      Noin 192-194 senttinen on.

    • jusku3

      Joel Hallikainen : 197 cm
      Anssi kela : 178 cm

    • ihanat tytöt

      Jenni Vartiainen 174cm

      Anna Abreu 144cm

      • korkeintaan 150

        Tuo näyttää todenmukaiselta. Anna ei voi oll yli 150 cm...


    • ooaassskkd

      jenni on ilman korkkareita kyl paljon luhkäsempi

      • tanttaralla

        Niin on Abreukin.


    • rinta, vyötärö, lant

      Paxun stategiset mitat:

      120cm
      120cm
      120cm

    • Jusku3

      Danny: 188 cm
      Hector: 2m 6cm
      Seppo Tammilehto: 186 cm
      Seppo Närhi: 172 cm
      Cheek: 175 cm
      Olli Helenius: 193 cm
      Antero Mertaranta: 180 cm
      Juice Leskinen: 173 cm
      Teemu Selänne: 184 cm
      Juha Mieto: 198 cm
      Jukka Kuoppamäki: 175 cm
      Markku aro: 172 cm
      Ilkka Vainio: 191cm
      Marko Maunuksela: 180 cm
      Heikki Koskelo: 183 cm
      Pepe Willberg: 182 cm
      Eija Kantola: 174 cm
      Bablo: 176 cm
      Esa Eloranta: 187 cm
      Jussi Lampi: 2m 2 cm
      J Karjalainen: 173 cm
      Juha Tapio: 190 cm
      Stig ( Stig dogg): 195 cm
      Timo Koivusalo: 196 cm
      Matti Nykänen: 177 cm

      • jusku3

        Korjaan vielä näin jälkikäteen muutaman virheeni: Danny: 190cm ja Hector: 204cm. Stig 197cm


    • Upea mies

      Oliko se vain huhu, että Cheek on rullaluistimet jalassa 175cm?
      Joka solu on täyttä timanttia :)

      • Jusku3

        Cheek on ihan ilman rullaluistimia tasan 175 cm. Kertoi viime vuonna Radio suomipopin haastattelussa.


    • Upea mies

      Jusku3:lle
      Minä kuuntelin myös tuon haastattelun. Ja en tiedä, että mikä on lopullinen totuus asiassa. Joskus asioita ilmaistaan sillä tavoin, että tietämätön kuulija ei pysty tietämään, että mikä on totuus. Mutta upeana pysyy edelleenkin :)

    • Upeita naisia

      Onko Eini yli 180cm pitkä? näyttää melkoisen pitkältä ja onhan sen sääretkin aika pitkät..tietääkö joku samoin Saija varjuksen pituuden sekin vaikuttaa melko pitkältä mutta ei kyllä Einin pituinen, veikkaan 175cm

    • Tumppi vaan

      Napoleon 168 cm (uusin tieto).

      • jusku 3

        www.facebook.com/pages/Danny/34033123717?fref=ts


    • tissit täynnä siis

      Estro Geenikäinen 90 DD

    • jfkds

      Marcus Grönholm: 191
      Tommi Mäkinen: 173
      Ari Vatanen: 188
      Mikko Hirvonen: 176
      Jari-Matti Latvala: 185

      Onko kenelläkään tietoa Juha Kankkusen pituudesta?

    • Juha on

      ehkä jotain 178-180 luokkaa. On Tommia pitempi, mutta aika pätkä kuitenkin Grönholmiin verrattuna.

      • Anonyymi

        Olin 14-vuotiaana jo 184cm pitkä ja sen vuoden Jyväskylä-ralleissa sain eräällä huoltotauolla Kankkuselta nimmarin jz taisin kysyäkin jotain, mihin hän vastasikin.
        Kankkunen oli mua hivenen lyhyempi, mutta ei paljoakaan.
        Eli sen ja muistini perusteella tuo180cm tai aavistuksen alle sen pitää kyllä paikkansa.
        Tommi Mäkistä olin jo tuolloin selvästi pidempi, eikä Seppo Harjannekaan ollut ainakaan mua pidempi.


    • Uolevi1

      Heikki Harma eli Hector on tosiaan 206 cm pitkä!

      • tosiaankin

        196cm


      • dsfsdfdf

        Otappa se c pois siitä. Harma sentään mikään kuivankesän pykmi oo...


    • Ari K. Kork

      Kertokaa tässä välissä miksi keräätte pituuksia? Jotta ymmärtäisimme.

      • Tyhjät tynnyrit

        Koska heillä ei ole omaa elämää.


    • nosto.

      Ylös

    • iso-arska

      olis tosiaan aivan helvetin hauska tietää miksi jotakin kiinnostaa noin sairaasti toisten ihmisten pituus? ilmeisesti jonkinlainen perversio? vieläpä nauttii siitä kun saa dissata lyhyet vielä lyhyemmiksi kuin mitä ovat ja pitkät taas pidemmiksi. meitä on joka junaan..... toiset tykkäävät tsekata daamien pöreitä pyllyjä, mutta että pituuksia.... hohhoijaa

    • hhjkvvvhh

      .....

    • hjbghjjkj

      ............

    • Itse olen 196 senttiä pitkä ja joudun yleensä katsomaan pikkumiehiä kusirännillä lintuperpektiivistä.

      • Homotanssija

        Miksi käytät homotanssijan kuvaa profiilissasi?


      • thrtyjrtkty

        Kusiränni sulla johtaa korvasta korvaan


    • taxarii

      No nyt oon tavannu näitä pitkiä ukkoja lisää,työssäni julkkikkisia tapaa.Itse n192(edelleen sa int mitta ja 17 vuotta sitten 20v ikä)no hector on bumtsi bum marcon mittainen.Noin pari senttiä voi nähdyillä kengillä jompi kumpi koijata max 198 molemmat.n 195 mun arvio.J lampi ainoa julkkis joka 2m rajan rikkonee.Pituuden arviointi näkemäl vaikea,kaikki ilmottamani ovat metrin läheisyydestä ja muutenkin enempi ku hetken arvioinnin tulos.ps kaverini 186,hoikka mut kaikki pitää sitä mun pitusena kunnes vierekkäin ollaan

    • uppppp

      .....

    • Matti Vanhanen 198
      Eero Heinäluoma 197
      Paavo Lipponen 193
      Minä 189
      Alexander Stubb 189
      Antti Kaikkonen 187
      Esko Aho 185
      Jyrki Katainen 179
      Hjallis Harkimo 178
      Sauli Niinistö 177
      Paavo Väyrynen 175

      • Anonyymi

        Esko Aho oli joskus firmamme kesäjuhlissa ja ei varmasti ollut 185cm pitkä. Itse olen 186cm ja Esko oli selvästi lyhyempi. Arvioisin että Esko Aho on jotakin 175cm piilokoroilla.


    • Anonyymi

      Ainakin Erika Vikmanin vaatekoko on kasvanut parissa vuodessa hurjasti. Ehkä 38sta 46een. Väitetty elämäntaparemontti ei ole ainakaan vähentänyt hyllyvää massaa. Jihuu kehopositiivisuus😂

    • Anonyymi

      Aloituksen vuonna 2006 tehnyttä nimimerkki "mies vaa" näyttää kiinnostavan miesten pituudet. Sitten vuonna 2016 näyttää joku kommentoineen että "Itse olen 196 senttiä pitkä ja joudun yleensä katsomaan pikkumiehiä kusiränniltä lintuperspektiivistä". Tämä taas on saanut kommentin nimimerkiltä "homotanssija" että "Miksi käytät homotanssijan kuvaa profiilissasi?"

      • Anonyymi

        Kappas vaan siellä näyttää JOKU kommentoineen vuonna 2014 nimimerkillä "tissit täynnä siis" että "Estro Geenikäinen 90 DD" eli kuten on arveltukin niin homomiehet on ollut vauhdissa silloin ja vauhdissa tänään esim. Eskon kimpussa ja luultavasti jonkun muunkin kimpussa. Sehän käyttää vielä tänä päivänä tuotakin nimiväännöstä Eskosta. Onko itse nimihullu asialla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas vaan siellä näyttää JOKU kommentoineen vuonna 2014 nimimerkillä "tissit täynnä siis" että "Estro Geenikäinen 90 DD" eli kuten on arveltukin niin homomiehet on ollut vauhdissa silloin ja vauhdissa tänään esim. Eskon kimpussa ja luultavasti jonkun muunkin kimpussa. Sehän käyttää vielä tänä päivänä tuotakin nimiväännöstä Eskosta. Onko itse nimihullu asialla?

        Onko joku Hunksista potkut saanut jäänyt katkeraksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas vaan siellä näyttää JOKU kommentoineen vuonna 2014 nimimerkillä "tissit täynnä siis" että "Estro Geenikäinen 90 DD" eli kuten on arveltukin niin homomiehet on ollut vauhdissa silloin ja vauhdissa tänään esim. Eskon kimpussa ja luultavasti jonkun muunkin kimpussa. Sehän käyttää vielä tänä päivänä tuotakin nimiväännöstä Eskosta. Onko itse nimihullu asialla?

        Homomies on ollut ja on edelleen mustasukkainen Eskosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homomies on ollut ja on edelleen mustasukkainen Eskosta?

        Mannerheim näyttää noita myös kiinnostaneen vuonna 2006. Vielä tänä päivänäkin täällä eräs kirjoittelee Mannerheimista lähes päivittäin. hm?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas vaan siellä näyttää JOKU kommentoineen vuonna 2014 nimimerkillä "tissit täynnä siis" että "Estro Geenikäinen 90 DD" eli kuten on arveltukin niin homomiehet on ollut vauhdissa silloin ja vauhdissa tänään esim. Eskon kimpussa ja luultavasti jonkun muunkin kimpussa. Sehän käyttää vielä tänä päivänä tuotakin nimiväännöstä Eskosta. Onko itse nimihullu asialla?

        Vuonna 2022 on tehnyt mm. aloituksen otsikolla "Minusta tulee rouva B" ja siinä aloituksessa kirjoittaa lapsista Vicotoria ja Isabelka ja sitten mainitsee Estro Geenikäisen. Vuonna 2024 on tehnyt aloituksen "Estro Geenikäisen vaihdevuodet" ja siinä aloituksessa puhuu tatuoinnista päälakeen.
        Eli sama henkilö on ollut asialla 2014 ja on edelleen ja sama on myös Martinan ja hänen lapsensa kimpussa.
        Ajatella että yksi ja sama on sekä Eskon että Martinan kimpussa. Tuo kirjoitusvirheiden korjaaja, koska on tehnyt aloituksen jossa kirjoittaa tyttöjen nimet tuolla tavalla. Tuota henkilöähän kiinnostaa erityisesti lapset.


    • Anonyymi

      "julkkisten koot" "Jennin vaatteet" "Uuraisten Huutoset"

    • Anonyymi

      Siis lukekaa nyt tämä ketju ja naurakaa. Voi v*ttu mitä "miehiä" täällä kirjoittelee.

    • Anonyymi

      Nyt joku johon kalikka kalahti eli tässäkin ketjussa kirjoitellut alkoi raivoisan Martinasta tehtyjen haukkumisaloituksien nostamisen ylös. Kannattaa pitää tätä ketjua ylhäällä.

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3101
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      166
      2246
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      67
      2004
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1439
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      82
      1408
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1324
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1241
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1110
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1103
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      988
    Aihe