Äikkä.....*****!!!!!

näinmeilläpäin

Se on kyllä mukavaa kun äikkä lähtee B:nä ja tippuu I ytl:ssä!!! Näin! Eli 12 pojoo meni siinä. Aina tunneilla tuli vähintään B tai C mutta ei näköjään voi mitään. Turha kompensaatiollakaan yrittää kun kirjotan vaan 4 pakollista ja reaali B tuo 3 pojoo matikka A tuo 2 pojoo ja enkku B 2 pojoo ja nehän tekee 7 pojoo ja jos on I niin pitäs saada 12 pojaa väh. No otetaan nyt sitten pelkkä päästötodistus eikä lakkia :)!

8

1379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankala

Ikävää tuollainen, mutta ilmeisesti äikkä voi tippua paljonkin ytl:ssä (tai vastaavasti toisinpäin). Tiedän tapauksen jossa äikkä lähti L:na ja tuli takaisin muistaakseni B:na.

• valittaa

Ilmoita rehtorilla ja pistä uusinta-arvostelupyyntö lautakuntaan. Maksaa 50 euroa mutta jos se b:nä lähti niin ainahan voisi kokeilla....

• jozzucca

viime syksynä lähti äikkä e:nä mutta tuli c:nä takasin... itkuhan siinä meinasi päästä, kun pisteet tippuivat 15:sta... nyt meni jo paremmin ja sain ämmän, mutta kyllä siellä kirjoituksissa meinasi tuskan hiki puskea pintaan!

• Sasse

Mulla tippu syksylä ruotti 25 bojoo. mitähä mu ope o sekoillu?

• ylioppilas__2006
        Sasse kirjoitti:

Ruotsi putosi tosiaan syksyllä mulla 24 pistettä ja kaverillani 20 pistettä. Melkein kaikki pisteet taisi olla niistä pienistä kirjotelmista(b-ruotsi siis kyseessä). Taitaa opettajien arvostelu vähän heittää ja yritetään vetää kotiinpäin.

• etenkin kielten
        Sasse kirjoitti:

kokeissa ovat opettajat monin paikoin ihmetelleet kummallisia kirjoitelmapisteiden laskuja. Meilläkin ruotsin ope, joka on kyllä todella kokenut ja jonka arvostelu on yleensä mennyt aivan nappiin, ihmettelee muutaman kirjoitelman pisteiden tipahtamista luokka 20 pistettä.

• Abi`

Tiedän myös tapauksen joka on lähtenyt ällänä ja tullut iinä takas. Mä suosittelen kans tota tarkastusta. Voihan siinä käydä vielä niin että pääset myös läpi.

Hyvä juttu että sait suoritettua kaikki kurssit ja saat päättötodistuksen. Vaikka itse saan valkolakin tänä keväänä, aion mennä vielä syksyllä korottamaan arvosanoja.

• Nimetön

Tosin yleensä just ne aineet jotka ovat tippuneet monta arvosanaa ovat jo tarkastettu extra-huolellisesti. Eli siinä mielessä valitus ei ehkä kannata, jos asia on näin päätetty. Ainakin siinä tapauksessa oli näin kun L laski B-tasolle. Aine oli kirjoitettu otsikon ohi, ja olisi siis "ansainnut" I:n, mutta ne kai säälistä oli sit antanut B:n kuitenkin (tai olikohan A, en muista). Kuitenkin, lukion opettaja oli missannut tämän seikan ainetta arvostellessaan.

Kirjoitin itse seuraavana vuonna jolloin oma aineeni nousi E:sta L:iin. Tuntui että opettajat eivät uskaltaneet enää antaa suoraan L:ia peläten arvosanan laskemista (siis samat opettajat kyseessä/sama lukio kyseessä). Sinänsä harmi sekin, sillä olen kuullut ettei läheskään kaikkia yo-aineita edes tarkisteta lautakunnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      90
      5785
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4752
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3077
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      2734
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2006
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1533
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      189
      1348
    Aihe