Olen LÄSKI

Olen ylipainoinen LÄSKI poika ja penikseni on säälittävän pieni :(

kun on uimahalliin menoa liikunnassa joudun helvettiin kun suihkutiloissa kukaan normaali ihminen (siis laihat ja normaali munaiset) eivät voi olla huutelematta minulle juttuja tyyliin: '' Vitun tippamunaläski '' ''sulla on pieni muna koska oot läski'' ja ''mitkä tissit, taidat olla LÄSKI''

!!!

ja solvaukset joita kuulen JOKA päivä ovat jotain katkeroittavaa tyyliin '' Mikä HIRRMUNEN läski'' , ''Läskin tie se hautaan vie'' ja ''Läskinä synnyit ,läskinä kuolet'' ja kaikkein pahinta on että tätä huutelua on myös julkisilla paikoilla kuten ostoskeskuksissa tai muissa ihmis joukoissa ja se että aikuiset ja muute huutelun kuulliat tyytyvät kaikki vain nauramaan huutelioiden mukana tai korkeintaan katsovat minua läskiä vahingon iloiseksi, ja jos kysyn kiusaajilta syitä miksi kiusaatte vastaus on '' OLET LÄSKI '' tai '' LÄSKINÄ SYNNYIT, LÄSKINÄ KUOLET ''
Ilmoita

Thread riittää, läski.
Ilmoita
”Normaali munuaiset” eiks ne oo kivekset btw munuaiset on iha toine elin mitä vittua
Ilmoita
oisko sali
Ilmoita
Hei, Koulusta/töistä voi olla pois vaikkei kuumetta ollekkaan. Oma olo kertoo kannattaako jäädä kotiin vai ei. Jos olo tuntuu kuumeiseiselta on kuume hyvä mitata, mutta jos tunnet olosi vain muutoin sairaaksi niin kuumeen mittaaminen on täysin turhaa. On turha vain tuijottaa kuumemittarin lukemaa ja odottaa, että kuume nousisi jotta voisit jäädä kotiin. Jos tunnet, että olet sairas etkä pysty lähteä kouluun/töihin niin silloin kannattaa jäädä kotiin.

Terveisin: Seija Terveyndenhoitaja.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Olen LÄSKI

Olen ylipainoinen LÄSKI poika ja penikseni on säälittävän pieni :(

kun on uimahalliin menoa liikunnassa joudun helvettiin kun suihkutiloissa kukaan normaali ihminen (siis laihat ja normaali munaiset) eivät voi olla huutelematta minulle juttuja tyyliin: '' Vitun tippamunaläski '' ''sulla on pieni muna koska oot läski'' ja ''mitkä tissit, taidat olla LÄSKI''

!!!

ja solvaukset joita kuulen JOKA päivä ovat jotain katkeroittavaa tyyliin '' Mikä HIRRMUNEN läski'' , ''Läskin tie se hautaan vie'' ja ''Läskinä synnyit ,läskinä kuolet'' ja kaikkein pahinta on että tätä huutelua on myös julkisilla paikoilla kuten ostoskeskuksissa tai muissa ihmis joukoissa ja se että aikuiset ja muute huutelun kuulliat tyytyvät kaikki vain nauramaan huutelioiden mukana tai korkeintaan katsovat minua läskiä vahingon iloiseksi, ja jos kysyn kiusaajilta syitä miksi kiusaatte vastaus on '' OLET LÄSKI '' tai '' LÄSKINÄ SYNNYIT, LÄSKINÄ KUOLET ''

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta