Mistä johtuu IE?

hmmmm

Miksi IE ei tyhjennä kaikkia osoitteita, vaikka tyhjennän sivuhistoria, evästeet ja tiedostot?

Joku ohjelma, millä saa täysin puhtaaksi?

8

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jörgen Jöönsson

http://www.ccleaner.com/

Crap Cleaner puhdistaa kirjaimellisesti paskat pihalle koneesta. Tehokas, helppokäyttöinen, turvallinen ja kaikin puolin hyvä softa.

• hmmmm

ei poistanu :(

• asffafs
        hmmmm kirjoitti:

ei poistanu :(

jaha, lienee sitten aika hakea hijackthis niminen ohjelma, asentaa se ja lähettää logi tuonne hijackthis palstalle. Siellä neuvovat tarkemmin

• mimme jää

>Miksi IE ei tyhjennä kaikkia osoitteita,<

-Minne niitä osoitteita jää?????

• hmmmm

Esimerkki, Tyhjennän kaikki historiat, sitten kun kirjoitan osoite palkkiin iltas

niin siihen ilmestyy iltasanomien linkki, myös google, irc-gallera, sm- liiga tekee samaa...

• viimeinkin
        hmmmm kirjoitti:

Esimerkki, Tyhjennän kaikki historiat, sitten kun kirjoitan osoite palkkiin iltas

niin siihen ilmestyy iltasanomien linkki, myös google, irc-gallera, sm- liiga tekee samaa...

No nyt selkisi mitä tarkoitat, ei sivuhistorian tyhjentäminen liity millään tavoin ongelmiisi.

Siihen auttaa tämä:
        >Avaa Internet Explorer
        >Työkalut
        >Internet-asetukset
        >Sisältöön liittyvät asetukset
        >Automaattinen täydennys,Ota ruksit pois, Web-osoitteet ja Lomakkeet kohtien edestä
        >Tyhjennä lomakkeet
        >Ok

• hmmmm
        viimeinkin kirjoitti:

No nyt selkisi mitä tarkoitat, ei sivuhistorian tyhjentäminen liity millään tavoin ongelmiisi.

Siihen auttaa tämä:
        >Avaa Internet Explorer
        >Työkalut
        >Internet-asetukset
        >Sisältöön liittyvät asetukset
        >Automaattinen täydennys,Ota ruksit pois, Web-osoitteet ja Lomakkeet kohtien edestä
        >Tyhjennä lomakkeet
        >Ok

haluan, että se täydentää mutta en tajua miksi noi muutamat sivut on siellä muistissa kun muut kuitenkin lähtee pois kun tyhjennän sivuhistorian. Olen nyt ajanu cccleanerin, tyhjentäny kaikki mahdolliset välimuistit mutta nuo ei lähde minnekään. Ihan outoa, mutta en jaksa, olkoot. Tuskin mikään virus on tai muukaan kun nuo on ihan yleisiä sivuja mitä siellä on. Ihme etteivät lähde vi**uun vaikka kaikki oon tyhjentäny joka paikasta.

No ei voi mitään. Onneksi siellä on sentään noi luotettavat sivut.

• ,viimeinkin
        hmmmm kirjoitti:

haluan, että se täydentää mutta en tajua miksi noi muutamat sivut on siellä muistissa kun muut kuitenkin lähtee pois kun tyhjennän sivuhistorian. Olen nyt ajanu cccleanerin, tyhjentäny kaikki mahdolliset välimuistit mutta nuo ei lähde minnekään. Ihan outoa, mutta en jaksa, olkoot. Tuskin mikään virus on tai muukaan kun nuo on ihan yleisiä sivuja mitä siellä on. Ihme etteivät lähde vi**uun vaikka kaikki oon tyhjentäny joka paikasta.

No ei voi mitään. Onneksi siellä on sentään noi luotettavat sivut.

>jooh, mutta katos haluan, että se täydentää<

-Ota nyt sinustakin selvää, ensin haluat saada ne pois, nyt haluatkin ne pitää siellä.

>Olen nyt ajanu cccleanerin, tyhjentäny kaikki mahdolliset välimuistit mutta nuo ei lähde minnekään.Ihan outoa, mutta en jaksa, olkoot. Tuskin mikään virus on tai muukaan kun nuo on ihan yleisiä sivuja mitä siellä on. Ihme etteivät lähde vi**uun vaikka kaikki oon tyhjentäny joka paikasta.<

-Ei ole mitäänoutoa ja ihmettä eikä ole viruskaan.
        Ei ne tosiaan sieltä lähdekkään muutoin kuin ottamalla automaattinen täydennys pois päältä ja tyhjentämällä lomakkeet.

Tee ohjeen niin poistuu ne sinua häiritsevät tiedot,laita sitten ne ruksit taas takaisin, niin toimii jatkossa kuten ennenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4234
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      98
      3675
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3379
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2920
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2408
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2379
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2112
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1736
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1577
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1552
    Aihe