DVD-tallennin ei tallenna satelliittikanavia! Ei huoli niitä kanavalistalle automaattisesti eikä manuaalisesti. Kanavalistalla ainoastaa muutama analoginen kanava. Missä vikaaaaa?
DVD-tallennin ei tallenna....
8
1102
Vastaukset
- ...
DVD-tallentimessa on vain tavallinen analoginen TV-viritin.
Satelliittikanavat on tallennettava SCART:in tai muun input-AV-liittimen kautta, samoin kuin digikanavat T- tai C-virittimesta.- masapee
Nomutku... scartit on ohjeen mukaan kiinni: TV-DVD ja DVD-satelliittidecoder. ??
- nomutku
masapee kirjoitti:
Nomutku... scartit on ohjeen mukaan kiinni: TV-DVD ja DVD-satelliittidecoder. ??
Nomutku tallentimen analogiviritin ei voi löytää niitä satelliittikanavia! Se löytää vain ja ainoastaan analogikanavat! Sinun laitettava satelliittivastaanotin tallennettavalle kanavalle ja tallennin nauhoittamaan AV/EXT/DVDscart/jokumuu -kanavaa eli kanavaa josta näkyy se satelliittivastaanottimen näyttämä kuva.
- masapee
nomutku kirjoitti:
Nomutku tallentimen analogiviritin ei voi löytää niitä satelliittikanavia! Se löytää vain ja ainoastaan analogikanavat! Sinun laitettava satelliittivastaanotin tallennettavalle kanavalle ja tallennin nauhoittamaan AV/EXT/DVDscart/jokumuu -kanavaa eli kanavaa josta näkyy se satelliittivastaanottimen näyttämä kuva.
Siis onko niin, että voin tallentaa ainoastaan sitä kanvaa/ohjelmaa, jota olen juuri stalliitin kautta katsomassa?
- nimenomaan
masapee kirjoitti:
Siis onko niin, että voin tallentaa ainoastaan sitä kanvaa/ohjelmaa, jota olen juuri stalliitin kautta katsomassa?
näihän se on, valitettavasti, aina ollut, älä valita
- masapee
nimenomaan kirjoitti:
näihän se on, valitettavasti, aina ollut, älä valita
eikö todellakaan ole millään nykylaitteilla mahdollista katsoa toista ssatelliittikanavaa ja nauhoittaa samanaikaisesti toista sat/ tai muuta kanavaa?
- voi...
masapee kirjoitti:
eikö todellakaan ole millään nykylaitteilla mahdollista katsoa toista ssatelliittikanavaa ja nauhoittaa samanaikaisesti toista sat/ tai muuta kanavaa?
Ainakin Gigantti on kaupannut tallentavaa digiboksia sat.vastaanotolle (Grundig jos oikein muistan), tuo on ainut tapa jolla pystyy, muillakin valmistajilla on kyllä DVB-S tallentavia bokseja. Toinen vaihtoehto on ostaa toinen perusvastaanotin, liittää se samaan lautaseen ja tilata toinenkin purkukortti (täyteen hintaan tietysti)
- oli sama vika
Mulla oli melkein sama vika. Tallensi digilähetyksen kovalevylle, muttei dvd-levylle.
Syy oli Nokia mediamaster T210:ssa, jota en ollut päivittänyt koskaan. Päivitin digiboksi, digiboksin pikkuhäikät hävisi ja dvd-tallenninta pystyi käyttämään normaalisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735