Et opi ikinä,
kuinka antaa kuunouteni anteeksi.
Vaan tietää Sielunvihollinen,
miten johtaa ihmiset harhaan
ja eksyttää eksyneitä lampaita entisestään.
Huomisaamu ei valkene ennen kuin kuukausi on tullut täyteen
Minun sieluni ja sydämeni vuotavat verta
kun yksin elon rajamailla samoan
ja on lamppuni himmeneet
ja järjen valo päässä sammunut
ja minä ihmisiä halpoina unikuvina pidän.
Kun on homous
ja on heterous
ja sitten on terveitä sieluja
ja sitten mielisairaita vaeltajia,
joista ei ota selvää Holger, ei doornbos eivätkä muut.
Minä olen Shaahi, olen Arvo K, Veli Sammakko, Vitsiniekka, Kehitys Vammainen ja Holger, minä olen Ärpee ja hänen edesottamustensa elinikäinen tukija, minä olen vajokkien vainooja ja olen John Titor ja näiden kaikkien summa. En ota selvää elämästäni vaan on viina mielessä.
Minun kolme kovaa veetäni ovat niin kuin seuraa, vapaus, viina ja vittu, mutta on jakomielitautisuuteni anteeksiantamaton ja minä vastaan omiin viesteihini,
keskustelen kenkieni kanssa,
puhun tuulelle,
kuiskaan hennolle iltasumulle rakkauttani
viinaan,
ainoaan asiaan, joka kavahduttaa mieltäni näinä kurjuuden ja köyhyyden aikoina.
Minun nimeni on Sepeteus ja minä olen druidi.
Minun nimeni on Sepeteus ja minä olen druidi, joka en kuitenkaan ole.
Sepeteus-druidi
Kuuno-Kalevi
1
132
Vastaukset
- Kuuno-Kalevi
Oi! Voi! Voi! Voi! Unohdin pisteen. Suokaa anteeksi. Miten ikinä voin hyvittää tämän kaamean syntini?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774