Tulehdus

Maaria

Heips!

Sain tänään papakokeen tuloksen, papaluokka oli II, joku tulehdus kuulemma. Sain Flagyl-emätinpuikkokuurin, 10 päivää kestää.

En saanu lääkäristä irti että mistä tuo tulehus on voinu tulla? ja onko se jotaki vakavaakin? Elikkäs jos jollakin on samoja tulehuksia ollu jne. niin olisin kiitollinen jos vois mulle kertoa menikö kuurilla ohi jne..

Mitään oireita ei ole ollut ja käskivät papaan jo puolenvuoden päästä. Siksi huolestuin et mikäs tulehdus se on ku yleensähän se aika on se vuosi.

Kiitos kaikille jotka osaisivat mua auttaa!

5

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa

heips! olin kävässyt pienen kutinan takia papa kokeessa. terkkarista sitten soitettiin ja sanottiin että minulla on tulehdus vai sanoivatko että bakteereja.

noh kumminkin. säikähdin ihan älyttömästi. minullekkin määrättiin silloin kyseisiä flagyleitä. Siel on varmaan vaan bakteeri tasapaino järkkynyt. et jotain bakteereita on liikaa.. sit papalla vaan varmistetaan et se on lähtenyt.

ei mullekaan mitään muuta kerrottu ku et mulla on tulehdus. en usko et mitään vakavaa, kun ei sulle enempää askasta kerrottu. mul noita samoja tulehduksia on ollut aika useasti. voin vain sanoo et flagylit on aika epämielyttäviä. rasvasia. kannattaa pitää silloin yöllä pikkuhousunssuojaa.. ja laittaa se just silloin ku oot jo sängyssä nukkumaan menossa. muuten voi valua ulos. ....ällöö...

• Maaria

Voiko seksiä harrastaa normaalisti? Laitoin hakusanaksi tuon lääkenimen niin tuli et kumppaniki pitäs samalla hoitaa?? Mitenkäs sitten sen kans, ei lääkäri kyllä mitään maininnu..

• hasu

Mä sain postissa kirjeen että on tulehdus ja reseptin viiden päivän flagylkuurille. Mitään oireita ei ollut ja papa luokkaa I. En usko että mitään vakavaa, kai ne tarkemmin selittäis jos jotain vakavampaa olisi...

• Tyttö -83

Mullakin oli papa tuossa luokkaa 2. ja lievä tulehdus. Sain myös flagyl kuurin. Seksiä saa harrastaa ihan normaalisti. Tosin kannattaa pistää puikko vasta sen jälkeen. Mutta siis kuitenkin ihan normaalisti voi touhuta, niin mulle lääkäri sanoi.
      Äläkä turhaan murehdi, itsekin olin ihan säikkynä odotellessani uutta papaa, mutta sain tänään uudet tulokset ja luokka oli taas 1. Pienikin tulehdus nostaa sen kakkoseen. Itsellänikään ei ollut minkäänlaisia oireita. Pientää kutinaa kylläkin oli.
      HYvää kesää sinulle!!

• se on...

emätintulehdus. Hoituu kuurilla. Papa näyttää herkästi luokkaa II, se ei siis välttämättä tarkoita mitään sen kummempaa. Mutta tulehdus täytyy siltikin hoitaa pois. Käsittääkseni kyseessä on bakteeritulehdus emättimessä. Sinne on esim. voinut päästä bakteereja peräsuolesta, mikä lienee naisilla suht yleistä, koska paikat niin lähekkäin. Kyllä minulla ainakin on emätintulehdus yleensä mennyt kuurilla ohi, joskus tietysti täytyy käyttää se kahteen kertaan. Älä murehdi. Olisihan lääkäri tietysti voinut tarkemmin kertoa asiasta, niin ei jäisi mietityttämään. Eihän sitä aina tule mieleen kiireessä kysäistä itse tarkemmin asiasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      2938
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      37
      2420
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2159
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1539
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe