Mikä olisi hyvä tapa laittaa eli onko pakko kirjoittaa kotiimme vai tajuaako ihmiset jos on Tervetuloa ******* lakkiaisiin 3.6.06 klo ...
vai
Tervetuloa ******* lakkiaisiin kotiimme 3.6.06 klo...
Kutsukortit
8
1271
Vastaukset 8
- Abi2006
Itse kirjoitin kotiini, ettei ainakaan jää epäselvyyksiä. Eihän kaikki kuitenkaan pidä lakkiaisia kotonaan. Se viimeinen vaihtoehto kuulostaisi minusta hyvältä, mutta ei kai se nyt ole niin tarkkaa. Soittavat sitten jos eivät ymmärtäneet.
- bonus
Soita vaa! Nii mäki teen,hehh.
- itse...
bonus kirjoitti:
Soita vaa! Nii mäki teen,hehh.
kortit joissa ilmoitin vain että "Tervetuloa lakkiaisiini 3.6.2006 klo.14.00 alkaen" ja oma nimi alle. Laitoin kirjekuoren yläkulmaan myös omat,eli kirjeen lähettäjän,tiedot (siis nimen ja osoitteen)
- ylioppilas06
Kyllä minusta riittää, ettei laita osoitetta. Luulisi ihmisten olettavan, että juhlat pidetään kotona jos ei toisin mainita.
Itse ajattelin laittaa lähialueilla ilmestyvään lehteen kutsuilmoituksen. Sukulaisia olen häiriköinyt puhelimella viimeiset kaksi viikkoa eli heille en laita kutsua. Sen sijaan annan opettajille ja naapureille kutsut (kutsuihin kirjoitin: "tervetuloa ihastelemaan valkoista lakkiani lauantaina 3.6 klo 15 alkaen". :D En siis halua pitää mitään virallisia juhlia, joten sen takia hieman epävirallinen kutsu. - taun0
Eipä tuo kovin suuri vaiva ole lisätä sitä koti-sanaa, joten miksi ei?
Mutta kannattaa jättää tuo kirosana (*******) pois. Tai voithan sen noin sensuroituna laittaa.- pönni
Voiskos kutsuun laittaa lahjatoiveen, tyyliin, antakaa rahaa vaan? Kun kauhistuttaa mun suku ja nniden lahjat. Yleensä saan jotain Kalevala-koruja enkä niitä käytä, menee rahat hukkaan.
- Pönni
pönni kirjoitti:
Voiskos kutsuun laittaa lahjatoiveen, tyyliin, antakaa rahaa vaan? Kun kauhistuttaa mun suku ja nniden lahjat. Yleensä saan jotain Kalevala-koruja enkä niitä käytä, menee rahat hukkaan.
Katsoin viestiin tulleen kelloajan ja hokasin, että nyt onkin aamu, mie luulin, että ilta. Olen jo vissiin liikaa juhlinut?
laita vain tervetuloa lakkiaisiin,päivämäärä ja kellon aika ja nimesi ja osoitteesi vaikka alas erikseen!Tyttäreni kutsukortteihin laitoin näin:)ja paljon onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411030
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27956Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s43858- 41745
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48704- 60640
- 37589
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 76577
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57575