Mikä olisi hyvä tapa laittaa eli onko pakko kirjoittaa kotiimme vai tajuaako ihmiset jos on Tervetuloa ******* lakkiaisiin 3.6.06 klo ...
vai
Tervetuloa ******* lakkiaisiin kotiimme 3.6.06 klo...
Kutsukortit
8
1258
Vastaukset
- Abi2006
Itse kirjoitin kotiini, ettei ainakaan jää epäselvyyksiä. Eihän kaikki kuitenkaan pidä lakkiaisia kotonaan. Se viimeinen vaihtoehto kuulostaisi minusta hyvältä, mutta ei kai se nyt ole niin tarkkaa. Soittavat sitten jos eivät ymmärtäneet.
- bonus
Soita vaa! Nii mäki teen,hehh.
- itse...
bonus kirjoitti:
Soita vaa! Nii mäki teen,hehh.
kortit joissa ilmoitin vain että "Tervetuloa lakkiaisiini 3.6.2006 klo.14.00 alkaen" ja oma nimi alle. Laitoin kirjekuoren yläkulmaan myös omat,eli kirjeen lähettäjän,tiedot (siis nimen ja osoitteen)
- ylioppilas06
Kyllä minusta riittää, ettei laita osoitetta. Luulisi ihmisten olettavan, että juhlat pidetään kotona jos ei toisin mainita.
Itse ajattelin laittaa lähialueilla ilmestyvään lehteen kutsuilmoituksen. Sukulaisia olen häiriköinyt puhelimella viimeiset kaksi viikkoa eli heille en laita kutsua. Sen sijaan annan opettajille ja naapureille kutsut (kutsuihin kirjoitin: "tervetuloa ihastelemaan valkoista lakkiani lauantaina 3.6 klo 15 alkaen". :D En siis halua pitää mitään virallisia juhlia, joten sen takia hieman epävirallinen kutsu. - taun0
Eipä tuo kovin suuri vaiva ole lisätä sitä koti-sanaa, joten miksi ei?
Mutta kannattaa jättää tuo kirosana (*******) pois. Tai voithan sen noin sensuroituna laittaa.- pönni
Voiskos kutsuun laittaa lahjatoiveen, tyyliin, antakaa rahaa vaan? Kun kauhistuttaa mun suku ja nniden lahjat. Yleensä saan jotain Kalevala-koruja enkä niitä käytä, menee rahat hukkaan.
- Pönni
pönni kirjoitti:
Voiskos kutsuun laittaa lahjatoiveen, tyyliin, antakaa rahaa vaan? Kun kauhistuttaa mun suku ja nniden lahjat. Yleensä saan jotain Kalevala-koruja enkä niitä käytä, menee rahat hukkaan.
Katsoin viestiin tulleen kelloajan ja hokasin, että nyt onkin aamu, mie luulin, että ilta. Olen jo vissiin liikaa juhlinut?
laita vain tervetuloa lakkiaisiin,päivämäärä ja kellon aika ja nimesi ja osoitteesi vaikka alas erikseen!Tyttäreni kutsukortteihin laitoin näin:)ja paljon onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks575572Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si784312Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut593621Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää623353Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?1023342Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.103070- 1102849
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri642287Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1312280Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit331778