Matikka(lyhyt): M
Reaali(Psykologia): M
Äidinkieli: C
Englanti: C
Ruotsi: C
Englantiin olen hiukan pettynyt, koska preliminääristä tuli vahva M, toisaalta ruotsista olen yllättynyt positiivisesti :)
Entäpäs muilla?
Tulokset
10
1876
Vastaukset
- ...
Mun tulokset:
Saksa (pitkä) C
Enkku (pitkä) M
Äikkä M
Matsku E
Ruotsi (lyhyt)E
Reaali (psyka)L
Saksan kirjotin jo syksyllä, pisteen vajaa M. Oon muutenkin siihen vähän pettynyt, tuli alisuoritus.
Samoin äikästä oisin toivonu parempaa, mutta..
Matsku jäi kans pisteen päähän L:stä, prkle..
Reaalin tuloksen kuultuani hypin ilosta!!
Ja siis kaiken kaikkiaan oon tosi tyytyväinen!!!!
Lähin tavottelee C/M:n papereita, tuli paljon paremmat kuin mitä olin toivonut!!- ZeRiOuZ
Nii unohdin laittaa tohon et kirjotin pitkän enkun ja keskipitkän ruotsin :)
- tulokset...
ZeRiOuZ kirjoitti:
Nii unohdin laittaa tohon et kirjotin pitkän enkun ja keskipitkän ruotsin :)
Mun tulokset taas:
Matikka(lyhyt) E
Enkku(pitkä) C
Ruotsi(keskipitkä) B
Reaali(Bilsa) C
Äikkä M
Ihan mukavasti meni mielestäni verraten omaan tasooni koulussa. Ruotsi vain harmittaa...pari pistettä C:stä.
- .................
Lyhyt matikka L
Pitkä Enkku C
Kemia ja Äikkä B- ZeRiOuZ
Kovasti näyttää olevan hajontaa arvosanoissa :)
- ylioppilaaksi
Mun tulokset:
Äidinkieli:C
B-ruotsi:A
A-englanti:A
Vanhanmallinen reaali:A
Eli rimaa hipoen pääsin ylioppilaaksi. Kielten kokeissa oli suuri saavutus jopa hyväksytyn saaminen, mutta reaali meni selvästi alle kykyjeni. No, pääsen ylioppilaaksi kuitenkin, voihan tota reaalia ainakin yrittää korottaa joskus. Ja todennäköinen lukion päättötodistuksen keskiarvoni tulee olemaan 6,9. Mutta aion mennä Kauppaopistoon, en korkeakouluun. - minäkin olen nyt yo
Hienoa lukea kun toiset ovat tyytyväisiä johonkin saavutukseensa. :) Oma rivi oli kauhan suuri yllätys:
äidinkieli: L
reaali (vanha): L
englanti (pitkä): E
ruotsi (keskipitkä): E
saksa (mahd. lyhyt): M
Olen tuosta äidinkielestä kamalan onnellinen. :) - sykloni-kulmataajuus
Näin se meni:
Pitkä matematiikka L
Englanti, pitkä E
Äidinkieli E
Ruotsi, keskip. M
Kemia C - odottava...
Siis nytkö jo tiedetään kirjotusten tulokset? Jos ne on teillä, ne on siis kouluilla!!!
Eli voivat lähettää pääsykoekutsut?? Eikö? Sitä odotteleva täällä tuskailee... - näin meni
Matikka(lyhyt) A
Ruotsi(keskipitkä) C
Saksa(lyhyt) C
Reaali(maantieto) C
Äidinkieli C
Englanti(pitkä) E
Kaikki meni suurinpiirtein odotusten mukaan. Ainoa pettymys oli äidinkieli josta odotin toiveikkaana M:ä. Lähti 80 pisteisenä ja tuli takas 75:nä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070