Ja ensin vain sanon, että turha tulla tänne valittamaan että tällainen aihe on jo.
Olen jo monta kertaa kysynyt tätä. Ja ongelmahan tuli jo otsikosta selväksi. Eli lataamani hiukset, korut ja meikit eivät tule peliin. Meshit olen ladannut, downloads kansio löytyy.
Puran SFM2lla. Olisi myös mukava oppia purkamaan winzipillä, mutta kun painan ladattua tiedostoa työpöydällä/kansiossa ei tule vaihtoehtoa pura tai mitään vastaavaa.
Vastauksia otetaan vastaan o_o''
Ladatut eivät tule peliin.
4
358
Vastaukset
- Calla
Mikä tiedospääte on tiedostoissa jotka tahdot purkaa.
missä downloads kansio sijaitsee (tulin vasta nyt ajatelleksi, että murhyn lain mukaan sen voi laittaa kahteen paikkaan)
lataa vielä varmuuden vuoksi cep, jotkut käyttäjien tekemät muokkaukset vaativat sen toimiakseen.- 0neTw0 (n0live)
Niin, eli; Ensin. Cap? ^^ Olen sitä kuullut, mutten ihan tiedä mikä se on.
Downloads kansio sijaitsee Omat tiedostot; Ea Games; The Sims(2); Downloads tjs.
- vähän
samantapainen ongelma. Eli latasin EA:n virallisilta sivuilta simin. Tiedostot oli package-muotoisia, eli sivujen ohjeiden mukaan ei tarvitsisi mitään purkuohjelmia, vaan ihan tuplaklikkauksella puretaan. Pelin siminluontitilassa "muokatuista osista" löytyy yhdet hiukset, mutta ne eivät todellakaan ole samat kuin sillä lataamallani simillä, enkä löydä sitä myöskään "valitse valmis sim"-valikosta. Missä vika?
- -Jani-
Luulenpa että tarvitset erillisen meshin noita hiuksia ja muita osia varten jos ne eivät näy. Yleensä EA:n sivuilla mainitaan jos mesh tarvitaan ja kerrotaan myös miltä sivulta sen saa ladattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944