Hei1
Ostin huuto.neti nettihuutokaupasta subwoofer vahvistimen. Myyjä kuvasi kohdetta hyväkuntoiseksi ja takuu kuittikin piti tulla mukaan. Kaupoista on jo 3vko mutta nyt vasta testasin vahvistinta ensikerran. Se ei toiminut ja avasin sen niin sieltä oli johtoja irti ja osa piirilevystä oli palanut. Ja kuittiakaan ei mukaan tullut.
Eli mitä tehdä? Saanko rahani takaisin? Puhelinnumeroa minulla ei ole ja hän vastaa harvoin sähköpostiinkin.
rikkinäisen myynti
3
546
Vastaukset
- josssss
myyjä ei suostu siihen sehän voi väittää että kuitti oli mukana ja se oli ehjä vielä hänellä =D
itse huijaan ihmisiltä rahaa huuto netissä se on helppoa ;P - täälä valitat?
olisit testannu sitä heti. mutta otappa ja mee käymään poliisilaitoksella asian kans, myyjä varmasti ottaa laitteen takas ku poliisi soittelee asiasta, on omakohtanen kokemus.
- rikkinäistä
postimyynnistä tavaraa - nettiä ei vielä ollut - puolet rikottu, puolet kadonnut. Pistin takaisin laskuineen.
Arvatkaapa miten kävi. Perinnässä 10 v ja ulosottomies pysyvänä vieraana, kun en suostunut aiheetonta maksamaan. Puhu poliisille: "Se vain on näin, että lasku maksamatta. Aiheettomuus ei kuulu meille. Ei sekään, että romut meni heti takaisin".
Reklamaatio ei vain toiminut, vaikka lakikin oli.
Netissä tuo vielä helpompaa, varsinkin ulkoa tilatessa. Maksa etukäteen ja hyvä jos saat edes tyhjän laatikon. Viimeinen virhe mennä kertomaan oman kortin tai tilin numero. Tulee tyyriiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954