Hello!
Tarkoituksenamme on lentää Lontooseen ja olla siellä pari päivää keskustan hotellissa, käydä museot ja muut nähtävyydet, ja sen jälkeen merenrannalle pieneeen kaupunkiin noin neljäksi yöksi.
Mutta minne mennä Lontoon jälkeen?
Onko kokemusta merenrannoilta englannista (kohtuullisen matkan päässä Lontoosta). Tarkoitus on vielä palata paluulennon ja shoppailun takia Lontooseen. Kiitos vinkeistä!
Lontoo ja meri
5
1334
Vastaukset
on viehättävä pieni rantakaupunki Kentissä. Rauhallisempi kuin likellä olevat Margate ja Ramsgate. Junalla pääsee sinne jouhevasti, eikä matkakaan ole turhan pitkä.
http://www.broadstairs.gov.uk/- Mammu
Brightoniin, junamatka noin tunnin. Itse olen ollut lasten kanssa siellä vain pikaisesti yhden yön yli. Aika kului tosi äkkiä Sea Life Centressä ja Palace Pier´llä Kanaalin rannalla. Nähtävää ja käytävää on useammaksikin päiväksi. Viime kesänä menimme junalla (n. 1½ h) Margateen ja Ramsgateen Pohjanmeren rannalle. Valitettavasti sää ei suosinut meitä ja osa paikoista oli jo suljettu, joten tulimme yhden yön jälkeen takaisin Lontooseen. Ramsgaten rannalle pääsi suoraan rautatieasemalta, tosi lyhyt kävelymatka, ja sen varrella oli kauppoja, jos rantavarusteista oli puutetta. Kahdestaan olemme käyneet myös Doverissa päiväseltään. Aika hurahti linnaan tutustuessa, hyvät näköalat Kanaalille. Kysykää rautatieasemalta Family railcard´a, joskoon siitä olisi teille säästöä.
- Eastbourne
Brighton on ihana kaupunki, mutta todella kallis. Siita itaan pain rannikolla, noin tunnin junamatka Lontoosta on pienemmat rantakaupungit Eastbourne ja Hastings, jotka ovat sopivampia perheille. Paljon nahtavaa ja tekemista, varsinkin jos saa sallii. Molemmat kaupungit ovat myos todella siisteja, toisin kuin Brighton joka on vahan 'likainen' niin kuin Lontoo.
- Lomaperhe
Eastbourne kirjoitti:
Brighton on ihana kaupunki, mutta todella kallis. Siita itaan pain rannikolla, noin tunnin junamatka Lontoosta on pienemmat rantakaupungit Eastbourne ja Hastings, jotka ovat sopivampia perheille. Paljon nahtavaa ja tekemista, varsinkin jos saa sallii. Molemmat kaupungit ovat myos todella siisteja, toisin kuin Brighton joka on vahan 'likainen' niin kuin Lontoo.
Kiitos kaikille jo vastanneille, lisää vinkkejä ja kokemuksia otetaan vastaan.
Tuo Eastbourne kuulostaa hyvältä. Nyt täytyy vielä etsiä joku huoneisto tyylinen asunto, missä voisi itse kokata (lapset todella ronkeleita ruoan suhteen).
Miten tuo biitsi elämä, kramppaako kylmästä jos heinäkuussa menee biitsille etelä-englannissa? Veden lämötila? - Ehkä megabussilla?
Eastbourne kirjoitti:
Brighton on ihana kaupunki, mutta todella kallis. Siita itaan pain rannikolla, noin tunnin junamatka Lontoosta on pienemmat rantakaupungit Eastbourne ja Hastings, jotka ovat sopivampia perheille. Paljon nahtavaa ja tekemista, varsinkin jos saa sallii. Molemmat kaupungit ovat myos todella siisteja, toisin kuin Brighton joka on vahan 'likainen' niin kuin Lontoo.
Hei!
Minäkin olen ajatellut, että Lontoon matkan aikana kävisin lasten kanssa merenrannalla.
Nyt "kyttäilen" Megabus.comin hintoja heinäkuun alkuun. Megabussin keväthinnat ovat olleet punnan/suunta, siksi en ole miettinyt muita paikkoja kuin megabussin linjoja.
Onko kellään suositella edullista majapaikkaa äidille ja kahdelle lapselle Brightonista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435