Lontoo ja meri

Lomaperhe

Hello!
Tarkoituksenamme on lentää Lontooseen ja olla siellä pari päivää keskustan hotellissa, käydä museot ja muut nähtävyydet, ja sen jälkeen merenrannalle pieneeen kaupunkiin noin neljäksi yöksi.

Mutta minne mennä Lontoon jälkeen?
Onko kokemusta merenrannoilta englannista (kohtuullisen matkan päässä Lontoosta). Tarkoitus on vielä palata paluulennon ja shoppailun takia Lontooseen. Kiitos vinkeistä!

5

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on viehättävä pieni rantakaupunki Kentissä. Rauhallisempi kuin likellä olevat Margate ja Ramsgate. Junalla pääsee sinne jouhevasti, eikä matkakaan ole turhan pitkä.
      http://www.broadstairs.gov.uk/

    • Mammu

      Brightoniin, junamatka noin tunnin. Itse olen ollut lasten kanssa siellä vain pikaisesti yhden yön yli. Aika kului tosi äkkiä Sea Life Centressä ja Palace Pier´llä Kanaalin rannalla. Nähtävää ja käytävää on useammaksikin päiväksi. Viime kesänä menimme junalla (n. 1½ h) Margateen ja Ramsgateen Pohjanmeren rannalle. Valitettavasti sää ei suosinut meitä ja osa paikoista oli jo suljettu, joten tulimme yhden yön jälkeen takaisin Lontooseen. Ramsgaten rannalle pääsi suoraan rautatieasemalta, tosi lyhyt kävelymatka, ja sen varrella oli kauppoja, jos rantavarusteista oli puutetta. Kahdestaan olemme käyneet myös Doverissa päiväseltään. Aika hurahti linnaan tutustuessa, hyvät näköalat Kanaalille. Kysykää rautatieasemalta Family railcard´a, joskoon siitä olisi teille säästöä.

      • Eastbourne

        Brighton on ihana kaupunki, mutta todella kallis. Siita itaan pain rannikolla, noin tunnin junamatka Lontoosta on pienemmat rantakaupungit Eastbourne ja Hastings, jotka ovat sopivampia perheille. Paljon nahtavaa ja tekemista, varsinkin jos saa sallii. Molemmat kaupungit ovat myos todella siisteja, toisin kuin Brighton joka on vahan 'likainen' niin kuin Lontoo.


      • Lomaperhe
        Eastbourne kirjoitti:

        Brighton on ihana kaupunki, mutta todella kallis. Siita itaan pain rannikolla, noin tunnin junamatka Lontoosta on pienemmat rantakaupungit Eastbourne ja Hastings, jotka ovat sopivampia perheille. Paljon nahtavaa ja tekemista, varsinkin jos saa sallii. Molemmat kaupungit ovat myos todella siisteja, toisin kuin Brighton joka on vahan 'likainen' niin kuin Lontoo.

        Kiitos kaikille jo vastanneille, lisää vinkkejä ja kokemuksia otetaan vastaan.
        Tuo Eastbourne kuulostaa hyvältä. Nyt täytyy vielä etsiä joku huoneisto tyylinen asunto, missä voisi itse kokata (lapset todella ronkeleita ruoan suhteen).
        Miten tuo biitsi elämä, kramppaako kylmästä jos heinäkuussa menee biitsille etelä-englannissa? Veden lämötila?


      • Ehkä megabussilla?
        Eastbourne kirjoitti:

        Brighton on ihana kaupunki, mutta todella kallis. Siita itaan pain rannikolla, noin tunnin junamatka Lontoosta on pienemmat rantakaupungit Eastbourne ja Hastings, jotka ovat sopivampia perheille. Paljon nahtavaa ja tekemista, varsinkin jos saa sallii. Molemmat kaupungit ovat myos todella siisteja, toisin kuin Brighton joka on vahan 'likainen' niin kuin Lontoo.

        Hei!
        Minäkin olen ajatellut, että Lontoon matkan aikana kävisin lasten kanssa merenrannalla.
        Nyt "kyttäilen" Megabus.comin hintoja heinäkuun alkuun. Megabussin keväthinnat ovat olleet punnan/suunta, siksi en ole miettinyt muita paikkoja kuin megabussin linjoja.

        Onko kellään suositella edullista majapaikkaa äidille ja kahdelle lapselle Brightonista?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe