Plussaa näytti

Solde neiti

No niin tänää sitte plussasin. Yritystä on ollut sellanen puoli vuotta ja nyt näytti plussaa.... ihanaa!!
Rinnat oli arat jo parisen viikkoa ja perjantaina oli töissä sellanen hetki, että meinasin pyörtyä. No menkat oli myöhässä neljä päivää ja tänää uskaltauduin tekeen testin. Nyt jännittää ihan hirveesti, että meneekö kaikki ihan OK? Ja samal mietin, että mitä voin harrastaa ja mitä en... voiko golfia harrastaa? Ihan kauhee jännitys päällä ku pelottaa että tulee kesken... Vaihtakaa kuulumisia tekin, jotka olette nyt hiljattain plussanneet tai tulette ehkä plussaamaa...

7

1075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen792

minkälkaisia "oireita" oli esim viikko ennen kiertoåäivän alkua,mikä ols pitänyt siis olla, eli vaik viikk oviksen jälkeen tai muutama pvä ennen tulemattomia kuukausia?
      jos oli tuntemuksia. odotellaan, viel muutama päivä....nyt kp 23.....viel ei osaa sanoa...

• Solde neiti

No mun mielestä rinnat oli arat melkein heti oviksen jälkeen. Normaalisti siis ovat olleet arat noin viikkoa ennen menkkojen alkua ja nyt alko siis oleen jo kahta viikkoa ennen. Oikeastaa mitää muuta tuntemuksia ei oo ollu. Toivotaa onnea sulle

• nainen792
        Solde neiti kirjoitti:

No mun mielestä rinnat oli arat melkein heti oviksen jälkeen. Normaalisti siis ovat olleet arat noin viikkoa ennen menkkojen alkua ja nyt alko siis oleen jo kahta viikkoa ennen. Oikeastaa mitää muuta tuntemuksia ei oo ollu. Toivotaa onnea sulle

No sellasta mulla ei ole koskaan kyllä ollut. en ole koskaan tuntenut rinnois mitään arkuutta ennen menkkoja. eikä nytkää tunnut.
        Mutta esim. viime viikonloppuna eli 1 vko oviksen jälkeen tuntu alavatsassa menkkoja edeltävänlaista lievää kipua. ei sellaista koskaan tule mulle ennekuin menkkoja. ei siis tossa vaiheessa. kierto 26-29pvää eli hieman saattaa heittään. nyt on pvä 24 meneillään.

• masi

Plussasin viime torstaina.
      Lopetin pillerit maaliskuussa,että toisesta kierrosta heti tärppäsi.Huh.
      Nyt menossa rv.5.
      Itselläni ei ollut ihmeempiä oireita,lämmöt koholla ja vilunväreilyä ja väsy,siinäpä ne.
      Nyt viikonloppuna oli kauheat kivut iltaisin ja öisin,mutta kävin tutkimuksissa,eikä mitään.
      Että nyt sitten vaan ootellaan sinne 3kk tienoolle,että meneekö kesken (jossakin luki,että 50-50 mahikset) vai saadaanko iloita loppuun asti.
      MInkäslaiset elämän tilanteet teillä on (jos saa udella)?
      Ja muutenkin?

• masi

ONNEA!! *hävettää* ihan tohkeissani unohdin

• Jadekettu

Hei,

minulla tärppäsi kanssa toisesta kierrosta. Minun olisi pitänyt aloittaa uusi pillerilaatta 3.3.06, mutta en sitten enää aloittanutkaan. Oli siis yhteinen päätös mieheni kanssa.

Alussa kierto oli vähän sekaisin, ja vikat menkat alkoivat 20.4.06, joten nyt taidan olla kanssa siinä 5 viikko. Jos olen oikein laskenut. (Siis jos se lasketaan viimeisten menkkojen alkamisesta. Jos loppumisesta, niin silloin olisi 4 viikko)

Minä olen ollut muutaman viikon ihan törkeän väsynyt, vähän on ollut vilu muutamana päivänä jne. Tässä kanssa odotellaan, että 12 viikkoa menisi ja nk. riskiaika menisi ohi ennen kuin kerromme kenellekään. Paree olla vaan hiljaa, vaikka tekisi mieli huutaa asia koko maailmalle.

Meidän elämäntilanen on luettavissa hieman ylempää kohdasta Jadeketun tarina. Onnea kaikille.

• Solde neiti
        Jadekettu kirjoitti:

Hei,

minulla tärppäsi kanssa toisesta kierrosta. Minun olisi pitänyt aloittaa uusi pillerilaatta 3.3.06, mutta en sitten enää aloittanutkaan. Oli siis yhteinen päätös mieheni kanssa.

Alussa kierto oli vähän sekaisin, ja vikat menkat alkoivat 20.4.06, joten nyt taidan olla kanssa siinä 5 viikko. Jos olen oikein laskenut. (Siis jos se lasketaan viimeisten menkkojen alkamisesta. Jos loppumisesta, niin silloin olisi 4 viikko)

Minä olen ollut muutaman viikon ihan törkeän väsynyt, vähän on ollut vilu muutamana päivänä jne. Tässä kanssa odotellaan, että 12 viikkoa menisi ja nk. riskiaika menisi ohi ennen kuin kerromme kenellekään. Paree olla vaan hiljaa, vaikka tekisi mieli huutaa asia koko maailmalle.

Meidän elämäntilanen on luettavissa hieman ylempää kohdasta Jadeketun tarina. Onnea kaikille.

Onnea vaan teillekin. Mulla alko viimesimmät menkat 18.4. Olo on ihan hyvä silloin tällöin on jotain vilunvärinöitä ja rinnat on arat olleet jo tovin. Elämäntilanteesta sen verran, että molemmilla vakipaikka. Mies on 28 v. ja minä piakkoin 26 v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe