Hamax Sleepy

Äityli

Ostin tuossa 5 v. vanhan Sleepyn ja myyjän mukaan sen piti käydä pyörään, jossa EI ole tavaratelinettä, MUTTA käyttöohjeessa lukee, "ettei sovellu pyörään jossa ei ole tavaratelinettä"!!! Miten niissä uusimpien istuinten ohjeissa lukee??? Tämä tosin kiinnitetään tarakkaan vain kuminauhalla, muuten on se runkomötikkä. Luulisi, ettei sillä kuminauhalla juuri ole virkaa. Onko minua huijattu vai onko asia todella näin? Onko ne uudemmat istuimet jotenkin erilaisia? Harmittaa kun ei voi kauppaa perua, on tuota välimatkaa sen verran paljon.

3

3113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...täh

Millä ihmeen kuminauhalla? Ja mitä tarkoitat "muuten on se runkomötikkä"?

Meillä noin 3v vanha hamax Sleepy ja kiinnitetään kyllä vaan ihan pelkästään runkoon. Periaatteessa ei muistaakseni saisi edes osua tavaratelineeseen, vaikkakin meillä semmonen on ja istuin hieman osuukin siihen. Ajatushan Sleepyssä on juuri ettei tarvitse pakkaria johon sen kiinnittää vaan kiinnitetään pyörän runkoon.

Onkos muuten ostamasi viritys varmasti Sleepy...

• äityli

No on ihan 100% varmasti Sleepy ja se "runkomötikkä" on siis runkokiinnitys kappale. Kuminauha tms. on lisävaruste, jos on tarakka. Ei sillä varsinaisesti istuinta kiinnitetä, luultavasti tukee vain. Olen tutustunut vasta käyttöohjeeseen, itse istuinta ei ole vielä kiinnitetty. Tuskin tämä on kovinkaan erilainen kuin 3 v. vanha Sleepy.

• lukee

Siis ohjeissa lukee, ettei sais kiinnittää istuinta pyörään jossa ei ole tarakkaa. Sen vuoksi jos se ottaakin töyssyssä kiinni, niin onhan se turvallisempaa, et osuu tarakkaan, kun renkaaseen tai lokasuojaan.

Mutta ei siittä mitn hyötyä oo tuosta tarakasta. Ja itse voisin kinnittää kyllä ilman tarakkaakin olevaan pyörään. Sattumalta mulla kyllä on tarakka ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      175
      6453
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1774
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1558
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      982
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      37
      928
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      897
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      839
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      235
      797
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      789
    Aihe