en tiedä mihin tämä kuuluu jokatapauksessa ongelmani saattaa olla se että olen raskaana ja vaihtoehtona on kaksi miestä joiden kanssa olen ollut suunilleen samoihin aikoihin joten laskeskelu ei kauheasti auta ja pahinta on se että toinen on ex ja toinen on hänen parasystävä ja ehkäsyä en käyttänyt eli nähtävästi paha saa palkkansa ja nyt ollaan sitten pohjamudissa!
hämmentynyt
4
624
Vastaukset
- pohjamudassa myös!
Sulla on ongelma että SAATAT OLLA raskaana etkä tiedä isäehdokasta..
Minä taas OLEN raskaana enkä ole varma isäehdokkaasta :D
Kiva toisaalta kuulla että on muitakin vaikka aihe paha onkin!- minä vaan
ainut vaan että ei tiedä mitä tehdä ja abortti olisi kauheen vaikea asia.. elän painajaista tällähetkellä
- pohjamudassa myös!
minä vaan kirjoitti:
ainut vaan että ei tiedä mitä tehdä ja abortti olisi kauheen vaikea asia.. elän painajaista tällähetkellä
Vaikea päätös varmasti on. Itse en päätynyt aborttiin. (Mielessä kävi mutta nopeesti hävisi.)
Nyt viikkoja 24 takana.
Monet kerrat oon miettinyt kannattaako isyystestejä edes lähtee pyytämään jne. Molemmat ehdokkaat kun ovat exiä...
Nykyään tämä toinen miehistä on melkein paras ystäväni. Toinen taas "vihamieheni". Vaikeeta tulee olemaan.
Mutta lapsi on se kaikkein tärkein :)
- Selvinnyt m 82
Itselläni oli ikimuistoinen ystävänpäivä. Ex-tyttöystäväni ilmoitti potevansa kroonista vauvakuumetta, ja vanhan suhteen lämmittelyllä sai mut taipumaan suojaamattomaan yhdyntään kanssaan.Käsittämätöntä. Seuraavana päivänä sitten ilmoitti ettei halua olla kanssani MISSÄÄN tekemisissä. Masennuin. Käytin masennuslääkkeitä viikon, jolloin ymmärsin ettei ne muuta mitään. Odotin kauhulla raskaustestiä ja mietin, että voiko se olla edes totta.
Ystävälläni oli jo lapsena todettu mahd. tuleva lapsettomuus, joten se oli ainoa lohtuni, tai sitten ei. Olin kolme viikkoa kaaoksensekaisissa mietteissä. Myöhemmin kuitenkin selvisi, ettei munasolu ollut hedelmöittynyt. Olin helpottunut, ja ystävyytemme on toki jatkunut "entisellään."
Valhetta. Mikään ei ole ennallaan. ystävänpäivän tienoilla kaduilla tuli vastaan lastenrattaita ja lapsia äitiensä käsipuolessa enemmän kuin koskaan.
Nykyisin osaan jo hymyillä äideille lapsinensa kanssa. Sekavaa.
En tahtoisi ottaa vastaan hyväksikäyttäjän leimaa, sillä itse koin tulleeni hyväksikäytetyksi. Kommentteja kitoos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041