Olen ehkä keksinyt mitä salaperäinen R.A.M tarkoittaa, en voi olla varma, sillä se on niin epä toden näköinen... Regulus Musta. Toista nimeä en tiedä joten en voi olla varma...
R.A.M
6
903
Vastaukset
- fendou
Oletpa nerokas.
En halua olla töykeä, mutta et taida kuule olla ensimmäinen. Tälläkin foorumilla tuo teoria on jo aika puhkikulutettu.- Sugarcube
Tietysti olet ihan fiksu, jos sen ihan itse päättelit. Minä en olisi keksinyt (en kyllä sitä pahemmin miettinytkään), jos en olisi lukenut sitä jostain keskustelupalstalta.
- DayShine
Minusta tuntuu, että se on Regulus Musta. En voi minäkään olla täysin varman, mutta kun ystävän kanssa sitä mietimme, tulimme siihen tulokseen, että sen on oltava Regulus.
- päätin
että se tarkottaa Ronia,Arthuria ja Mollya, eli toisinsanoen Weasleyitä(en oo varma miten toi nimi kirjotettaan...)! Mut oikeestaan mä odotan että Rowling paljastaa sen sitten joskus. ;)
olla mahdollistakoska alkuperäinen versio on R.A.B. ja jos se tarkoittasi Weasleyjä, miksi he eivät ole kertoneet asiasta Harrylle. Eli R.A.M. tarkoittaa jotain muuta. Itse uskon sen tarkoittavan Regulus Mustaa.
- ValkeaMaagi
Kuitenkin se on jotain hyvin hienoa... Rowling on siittä ihana että hän osaa yllättää...!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.349195- 374994
- 434833
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1983724- 133133
- 422918
- 312806
- 442523
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise682334- 1722197