Olen ehkä keksinyt mitä salaperäinen R.A.M tarkoittaa, en voi olla varma, sillä se on niin epä toden näköinen... Regulus Musta. Toista nimeä en tiedä joten en voi olla varma...
R.A.M
6
919
Vastaukset
- fendou
Oletpa nerokas.
En halua olla töykeä, mutta et taida kuule olla ensimmäinen. Tälläkin foorumilla tuo teoria on jo aika puhkikulutettu.- Sugarcube
Tietysti olet ihan fiksu, jos sen ihan itse päättelit. Minä en olisi keksinyt (en kyllä sitä pahemmin miettinytkään), jos en olisi lukenut sitä jostain keskustelupalstalta.
- DayShine
Minusta tuntuu, että se on Regulus Musta. En voi minäkään olla täysin varman, mutta kun ystävän kanssa sitä mietimme, tulimme siihen tulokseen, että sen on oltava Regulus.
- päätin
että se tarkottaa Ronia,Arthuria ja Mollya, eli toisinsanoen Weasleyitä(en oo varma miten toi nimi kirjotettaan...)! Mut oikeestaan mä odotan että Rowling paljastaa sen sitten joskus. ;)
olla mahdollistakoska alkuperäinen versio on R.A.B. ja jos se tarkoittasi Weasleyjä, miksi he eivät ole kertoneet asiasta Harrylle. Eli R.A.M. tarkoittaa jotain muuta. Itse uskon sen tarkoittavan Regulus Mustaa.
- ValkeaMaagi
Kuitenkin se on jotain hyvin hienoa... Rowling on siittä ihana että hän osaa yllättää...!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 282364
- 411659
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola91374- 411281
- 81255
- 521203
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2581080Apua pyydän
Olen tyhmä, kun odotan, että mies lähettäisi viestin. Olemme kuitenkin väleissä ja viestejä on lähetelty. Minun aloitte331056