Tuttavani menee naimisiin yllätyshäissä, joista äitini ei tiedä vielä mitään! Itselleni jäi hommattavaksi häälahja meidän perheen puolesta heille, mitäihmettä voisi ostaa?
Nämä naimisiin menevät ihmiset eivät oikein välitä mistään merkkijutuista (esim.aalto-maljakot), joten olisiko hyvä ostaa vaikka jokin käyttöesine/tavara?
Häät eivät ole suuret. Olen ihan pulassa, 1,5kk aikaa.
Mitä lahjaksi?
3
1474
Vastaukset
- lahjoista
Valurautapaistinpannu
Tavallista parempi kahvinkeitin (espresso/cappuccino tms.)
Tyynyt, peitot
Satiinilakanat, -tyynyliinat ja -pussilakanat
Hemmotteluvuorokausi lähikylpylään
Valokuva-albumi hääkuville
Romanttista musiikkia
Rakkausrunoja - yllätyshäät...
Niin miksei yllätyslahjakin? Jos ei kerrota kellekään, ei anneta kellekään... Miten pari voisi edes odottaa lahjaa niiltä,joita ei häistä ole edes informoitu???? Jälkeenpäin on kait turha kerjätä...
- laatupatjat
Eli niille patjoille on aina käyttöä,varsinkin laadukkaille, joita ei itse välttämättä viitsi ostaa. Patjathan tulisi vaihtaa aina muutaman vuoden välein. Oliskohan jo aika???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913