Omistan tän keskustelun niille, jotka ei päässy läpi tai, joilla oli äärimmäise huono tuuri pisterajoje kanssa :))))
nimim. JOKAINEN aine yhtä pistettä vaille parempi arvosana!
RYVETÄÄN
6
1047
Vastaukset
- boiwfbgw
joo b:stä i:hin!kiitos ja näkemiin!
- ei näy yo-torkassa
Ei se mitään mun siskonpoika reputti kaks kertaa ja kolmannella kerralla läpäisi äikän.
- Positiivari
ei näy yo-torkassa kirjoitti:
Ei se mitään mun siskonpoika reputti kaks kertaa ja kolmannella kerralla läpäisi äikän.
Mun tuttavani reputti aikanaan enkun, mutta työskentelee tällä hetkellä englannin suurlähetystössä ;-) Kaikki on vielä mahdollista, vaikka kirjoitukset tällä kertaa menivätkin penkin alle. Tsemppiä!
- olemassa...
Positiivari kirjoitti:
Mun tuttavani reputti aikanaan enkun, mutta työskentelee tällä hetkellä englannin suurlähetystössä ;-) Kaikki on vielä mahdollista, vaikka kirjoitukset tällä kertaa menivätkin penkin alle. Tsemppiä!
"englannin suurlähetystöä".
- surkimus*
olemassa... kirjoitti:
"englannin suurlähetystöä".
ainetta vaille parempi arvosana! ...Yritän parhaillani järjestää suurinpiirtein koko elämää uudellee... Vielä päivällä ylppärijuhlat tuntuivat lähinnä edessä häämöttäviltä surujuhlilta, mutta myt alkaa jo helpottaa!!! Kiitos sinulle ja erityisesti rakkaalle kundikamulleni!!! :)
- abigirl
myös yks surullinen abi... Matikka jäi pistettä vaille E...:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138