minulla on ollut aika paljon velkaa jo yli 10vuotta. en tiedä että onko edes jotkut vanhentuneet.. ja mitä korkoa on tullu.. ulosottomiehellä ei ole koskaan kaikkia velkoja haussa.. mistä saisin tietää ja miten tarkan summan mitä olen velkaa korkoineen ?
velan tarkan summan tieto
kiinnostunut__ _ _ _
1
491
Vastaukset
- Alanyalainen
Jos olet tosissasi asiasta kiinnostunut niin ensimmainen yhteydenotto ulosottovirastoon. Jos sinulla on luottokorttivelkoja tai osamaksuvelkoja niin ota yhteys ko paikkoihin ja pyyda perintatoimiston yhttiedot. Jos velkojat eivat ole uusineet velkojasi niin ne vanhenevat.Jos tosissasi haluat maksaa velkasi niin mikset mene velkaneuvontaan?saisit elamasi jarjestykseen ja saisit mahdollisesti osan veloistasianteeksi jos pystyt maksamaan edes jotain. Ala jata asioita hoitamtta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954