ikkunat "mukavuustoiminnolla"

'02 mondeo

Motukassani on kaikki neljä ikkunaa sähköillä ja ilmeisesti myös mukavuustoiminnolla.

Kaikki menevät nätisti alas yhdellä napinpainalluksella (kun painaa syvempään nappulaa) mutta apukuskin ikkuna ei nouse ylös samalla tavalla vaan täytyy pitää nappia pohjassa.

Onko tullut muilla eteen, onkohan joku ohjelmointivika tms vai muuta.. outo vika

8

4895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :))))))))))

Lue se ohjekirja!!

• :(((

Ei pysty! Kerro!

• w3g
        :((( kirjoitti:

Ei pysty! Kerro!

Ei nyt muista ulkoa, mutta se piti sähkökatkon jälkeen jotenkin ohjelmoida. Olisko ollu niin, että pitää 5 sek. nappia painettuna tai jotain vastaavaa.

• Mondeo -01

Jos nyt oikein muistan niin paina (Kuskin ovesta) sitä apukuskin-nappulaa ylös ja pidä pohjassa n.3 sekuntia. Toista tämä 3 kertaa.
      Nyt pitäisi myös apukuskin ikkunan toimia kuten kuuluukin.
      Kaikkien ikkunoiden ohjelmointi tapahtuu samalla tavalla sekä ylös että alas.

• mondeonisti

Kiitti, pitääpä kokeilla.

• Auts...
        mondeonisti kirjoitti:

Kiitti, pitääpä kokeilla.

Se ikkuna on ilmeisesti hävittänyt rajansa. Ohjekirjassa on ohjelmointiohje, jotenkin noin se meni niin kuin joku tossa kertoili.

Mutta kaikkein hauskinta siinä on, että momentin rajoitus ei toimi ilman tuota ohjelmointia. Eli ikkuna ei pysähdy jos vaikka jonkun sormet on välissä. Pitihän se kokeilla ja kokemuksesta voin kertoa, että on muuten aika riski moottori noilla välityksillä.

• lue sieltä
        Auts... kirjoitti:

Se ikkuna on ilmeisesti hävittänyt rajansa. Ohjekirjassa on ohjelmointiohje, jotenkin noin se meni niin kuin joku tossa kertoili.

Mutta kaikkein hauskinta siinä on, että momentin rajoitus ei toimi ilman tuota ohjelmointia. Eli ikkuna ei pysähdy jos vaikka jonkun sormet on välissä. Pitihän se kokeilla ja kokemuksesta voin kertoa, että on muuten aika riski moottori noilla välityksillä.

ohjekirjasta löytyy ohjeet

• Anonyymi

Kiitos. Toimii 2015 Ford Customissakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe