Mitä voisin laittaa päälleni kevätjuhlaan? Pääsen nyt yhdeksänneltä luokalta, enkä haluaisi laittaa hametta, koska en sellaisista oikein välitä. Mitä siistiä ja myös rentoa (niinkuin yleensä kevätjuhlissa on) vaatetta voisin laittaa päälleni?
o-ou...
3
254
Vastaukset
- Olio
Liituraitahousut,sellanen "liivi", ja joku kiva paita alle.
Ehdotus:)
Mä ainakin ky pistäisin vähän hienommin kuin tavallisestikkin keväsjuhlassa koska mitä ysejä oon katellu niin kyl niillä on aika paljon hienommin päällä. - GirlInParis
Laita jotkut vaikka mustat housut.Sitten joku avonainen,kaunis yläosa ja vähän hienostuneempi kampaus.Mutta jos haluat pukeutua vielä hienommin,voithan säväyttää laittamalla vaikka jonkin hienon korsetin :D
- miähän se olen
laetapa likka piälles pelkästään strinkit ja tissiliivit. olis kouluus poijillakin vähän miälenkiintosta kahatottavaa. tuu sitten keretomaan et miten siulle oekeen kävin saetko sapelia peräsuoleen jolotakin komian ja rikkaan torpan poijaalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025