Siinä minä seisoin. Farkku-minihameessa ja topissa. Tarkastelin kuvaani peilistä. Katselin, hymyilin ja nautin omasta kuvastani. Vaalet hiukseni oli kiharettu ja pureskelin purkkaa suussani. Hmm.. Mansikka purkkaa. Laitoi siniset kenkäni jalkaan ja vetäisin koululaukun olalleni. Olin vasta 6 luokkalainen. Lukitsin oven ja lähdin reippaasti kävelemään kohti koulua. Olin jo koulun pihalla kun tummatukkainen, myös minihameeseen ja tummaan huppariin pukeutunut ystäväni juoksi minua vastaan. "Moi jenni!" Miia sanoi. "Moi miia, mikä hätänä?" Kysyin ja näytin hämmästyneeltä. "Valehtelit mulle! sä vaan valehtelit! En voi uskoa!" Miia huusi. "Anteeks mitä? mä en oo valehdellu sulle!" sanoin ja olin tosi vihainen. "Sanoit et ville tykkää musta ja se haluu alkaa mun kaa, sit menin sen luo ja annoin suukon poskelle ja halasin sitä ja kaiken lisäks sanoin rakas muru!" Miia sanoi nolona ja melkein samalla läimäytti mua. "Sori mut hei se oli vaan tsoukki, läppä, VITSI!" Sanoin ja nauroin ihan hulluna. Ystäväni lähti itku kurkussa pois päin ja vilkaisi mua kyyneleet silmissä. Se ei voinu sanoo mitään. Menin kouluun ja olin siellä kokonaiset 6 tuntii. Lähin kävelee kotiin päin ja näin ystäväni Carolan. Hän oli myös vaaleatukkainen, farkkuihin ja paitaan pukeutunut tyttö. Hän oli tosi kiltti ja hyväuskoinen. Hän tuli mun luokse. "Moi!" Hän sanoi kirkaalla äänellä. "Moi!" Sanoin ja laskin käteni hänen olkapäälleeen. Oltiin juuri menossa suojatielle kun näin jotain kimaltavaa. "Hei Carola tossa maassa on joku sormus tai koru!" Sanoin ja huomasin kengän nauhani auenneen. Aloin sitomaaan sitä ja Carola meni keskelle autotietä ja jäi noukkimaan sitä kultaista esinettä. Mutta se olikin kivi. hän oli juuri tulossa kunnes täysillä ajava auto tuli ja ajoi hänen päälleen. kuulin jarrujen lyövän ja kauhean kiljaisun . näin verta ja Carolan koululaukun. "cAROLA!" kiljaisin´. mies, joku 34 wuotia juoksi ulos. Hän kyllä tajusi että pitää peruuttaa. Soitin ambulanssin ja....
Jatkakaaaaaaaaaaa kiiitos
Tappavat valheet
´neiti
0
153
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050